Gå til innhold

Tør du oppføre deg slik i virkeligheten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor mye av det du har skrevet på KG, hadde du turt å sagt til noen direkte?

Anonymkode: 05a8e...3b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alt etter tema

Hender jo jeg lufter ting her. Gjerne anonymt.

 

Når det kommer til mine svar til andre, mener jeg at jeg kunne sagt det samme ansikt til ansikt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier alltid meningene mine ja, ikke alltid jeg gidder å ta de diskusjonene, men hadde ikke vært redd for å si noe i virkeligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt, tror jeg. Tenker at jeg vil være den samme på nett som jeg er i virkeligheten, og derfor forsøker jeg å aldri være ufin. Skarpe meninger kan godt formidles uten personangrep, latterliggjøring, generaliseringer eller fordommer.

Anonymkode: fc2cd...c88

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Granita skrev (5 minutter siden):

Sa anonym TS

Jeg er ny her. Jeg kan telle på 1 hånd hvor mange kommentarer jeg har skrevet her. Inger er slemme

Anonymkode: 05a8e...3b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det aller meste - men det er en del diskusjoner jeg neppe ville gått inn i IRL. I en del tilfeller er jeg nok mer forsiktig her enn jeg ville vært ansikt til ansikt, fordi mye humor og non-verbal kommunikasjon blir borte i tekst, og fordi det er annerledes når man kjenner den man snakker med. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jeg antar at dere ikke har som vane å være fiendtlig og frekk her på forumet?
Fordi jeg er ganske sikker på at dette ville resultert i en neve i tygga IRL

Anonymkode: 05a8e...3b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Daria said:

Det aller meste - men det er en del diskusjoner jeg neppe ville gått inn i IRL. I en del tilfeller er jeg nok mer forsiktig her enn jeg ville vært ansikt til ansikt, fordi mye humor og non-verbal kommunikasjon blir borte i tekst, og fordi det er annerledes når man kjenner den man snakker med. 

Enig.

Står inne for alt. Men er nok endel jeg bare hadde unngått IRL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ganske prinsippfast på å ikke skrive ekle, dømmende, slemme og tåpelige svar på KG. Prøver å være den jeg er i virkeligheten og bruker ikke KG som min personlige søppelfylling. ;)

Men kan uansett ikke unngå at virkeligheten alltid er mye mer nyansert. Ting man skriver som anonym på et forum er alltid sort/hvitt. Så det kan godt hende at jeg ville formulert meg annerledes, tolket ting annerledes, eller kanskje ikke svart i det hele tatt.

Her om dagen ble jeg sinnsykt irritert på en bruker som ødela hele tråden til TS med kvinnefiendtlig oppgulp. Klarte ikke la være å kommentere og sette han på plass. I virkeligheten hadde jeg antageligvis tenkt at han var en taper også bare dratt hjem.

Anonymkode: 528d3...296

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske sikker på at jeg kunne ha sagt alt i virkeligheten, men heldigvis har jeg ikke så mange dumme folk i min omgangskrets som det finnes her inne 🤣

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Jeg er ny her. Jeg kan telle på 1 hånd hvor mange kommentarer jeg har skrevet her. Inger er slemme

Anonymkode: 05a8e...3b9

Det står at du har vært her siden 2010

Anonymkode: 1c55d...fbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det står at du har vært her siden 2010

Anonymkode: 1c55d...fbf

No effort. Prøv igjen

Anonymkode: 05a8e...3b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det står at du har vært her siden 2010

Anonymkode: 1c55d...fbf

Det står det jo på ALLE AnonymBruker😆

Anonymkode: f73e5...687

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvor mye av det du har skrevet på KG, hadde du turt å sagt til noen direkte?

Anonymkode: 05a8e...3b9

Spørs relasjonen og hva det gjelder.

Typisk tråder om elendige menn osv samt barn/evt dyremishandling er jeg mye verre/krassere i virkeligheten!!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mye ja, men ikke hvem jeg syns er kjekk osv. Har lyst å fortelle venninnene mine om den ultra kjekke mannen jeg så på butikken ista å ville hilse på, men det er så kleint. Nå fikk dere høre det istede 😅

Anonymkode: c31dd...620

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vert her siden 2008 og kan telle på en hånd de gangene jeg i irl heller hadde valgt å holde kjeft.

Anonymkode: 21313...d9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt. Jeg er ikke frekk, verken på nett eller i virkeligheten:)

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På kvinneguiden er jo noe av poenget å diskutere ting man ikke nødvendigvis får diskutert i virkeligheten, fordi det ikke er passende å ta opp. Jeg har skrevet mye her som jeg ikke ville sagt direkte til en person - ikke fordi jeg har formulert meg stygt, men fordi det ville vært frekt av meg å prakke meninga mi på en person som ikke har bedt om den.

Men hadde stått for de samme meningene som her inne dersom noen faktisk hadde spurt meg om min mening.

Endret av Anonymus Notarius
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...