Gå til innhold

Samboer som lager usunn mat

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kan du ikke lage en salat ved siden av da? Og servere oppskåret grønnsaker/ frukt til dessert. 

Anonymkode: 35112...d62

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje er det lurt å dra diskusjonen vekk fra pizza, taco og burger? Snakk om hvordan man som foreldre er ansvarlig for både å gi ungene et kosthold som de trenger for å være sunne friske mennesker, og hvordan dere er de som legger grunnlaget for vanene ungene tar med seg når de blir voksne. Ikke minst snakk om hvordan dere skal fordele ansvaret dere i mellom for at ungene får i seg bra mat. Da kan jo du få være den som stiller med pizza den ene dagen man har "snavel" til middag en gang i blant.

Vet han (dere?) hva som er bra kosthold for unger da? I kanskje dere bør lese dere opp i felleskap på det - utfordre hverandre på å finne retter som tilfredsstiller alle krav og teste ut?

Anonymkode: 568a6...7a9

• Liker 2
Skrevet

Nachos er jo feks ikke så ille, det kan servers med masse grønnsaker også,det har jeg laget før. Tror du han går med på det? Og laks med fet saus, men potet og gulrot til feks, kompromiss 

Anonymkode: 29ded...f99

• Liker 2
Skrevet

Jeg har valgt å lage grønnsaker jeg liker. Dette er ikke gulrot. Jeg liker blomkål, grønne grønnsaker. Man må finne ut hva man liker. Kålrot, fy. Jeg er nå voksen, og spiser det jeg liker. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...