AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #21 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men samboer som flyttet ut og overlot ungene sine til en slik omsorgsperson er en flott far i følge deg. Anonymkode: 1ca03...de7 Han flyttet ikke ut, han kastet henne ut. Og så er det slik at man kan ikke bare beholde barna som man vil, er jo regler på det. Det er flere instanser involvert, så hva som skjer med omsorgen, samvær osv videre vet jeg ikke. Jeg må legge til at hun er ekstrem flink skuespiller og fremstår som ordentlig og snill. Jeg har ikke nevnt her detaljert alle tingene hun har utsatt oss for. Og så er det slik at selv om man er en bitter eks så er man ikke nødvendigvis en slem mor. Jeg skrev dette innlegget kun for å få noe tips fra noen som er i samme situasjon som meg og kan gi meg tips og råd. Det er ikke min plass å blande meg i deres samarbeid, men det er min plass å passe på meg selv og de tingene jeg blir utsatt for. Er ignorering det beste? Anonymkode: fb35b...ae8 1
lillevill Skrevet 23. februar 2024 #22 Skrevet 23. februar 2024 Dette er grunnen til at jeg ikke dater en mann som har en crazy eks. Har han det så er han alltids veldig keen på å fortelle hvor ille hun er, så da kan jeg kjapt takke for meg. 🤪 Men tenker at siden du er så involvert så som du er, så må du støtte opp rundt ungene så godt du kan. Du er omsorgsperson for to unger som har en syk mor, og en far som sikkert er fra seg av stress. Du er jo faktisk den som har det lettest.
lillevill Skrevet 23. februar 2024 #23 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Og så er det slik at selv om man er en bitter eks så er man ikke nødvendigvis en slem mor. Om hun er så flink, hvorfor har hun da bekymringsmeldinger på seg?
Busstopp Skrevet 23. februar 2024 #24 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Han flyttet ikke ut, han kastet henne ut. Og så er det slik at man kan ikke bare beholde barna som man vil, er jo regler på det. Det er flere instanser involvert, så hva som skjer med omsorgen, samvær osv videre vet jeg ikke. Jeg må legge til at hun er ekstrem flink skuespiller og fremstår som ordentlig og snill. Jeg har ikke nevnt her detaljert alle tingene hun har utsatt oss for. Og så er det slik at selv om man er en bitter eks så er man ikke nødvendigvis en slem mor. Jeg skrev dette innlegget kun for å få noe tips fra noen som er i samme situasjon som meg og kan gi meg tips og råd. Det er ikke min plass å blande meg i deres samarbeid, men det er min plass å passe på meg selv og de tingene jeg blir utsatt for. Er ignorering det beste? Anonymkode: fb35b...ae8 Jeg skjønner ikke hvorfor dette er et tema. Fortsatt. Hvor er mannen din? Er han ikke kapabel til å beskytte deg ifra psyko eksen? Hvorfor må du passe på deg selv? Hvorfor blir du utsatt for ting? 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #25 Skrevet 23. februar 2024 Heldigvis, siden dette er noe du har valgt å gå inn i med åpne øyne, så kan du også velge å gå ut. Anonymkode: 73a4d...44d 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #26 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Enda en tråd der fars nye kjæreste fremstiller biomor som en psyk, kontrollerende, utagerende bitch. Mannen er alltid uskyldig og rene engelen. Anonymkode: b7291...124 Ja for man fåt besøksforbud for ingenting Anonymkode: 49591...d38 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #27 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Høres ut som en skikkelig drøy overlapping fra hans side, skjønner godt at eks'en er fly forbanna. Dette må du uansett bare lære deg å leve med, sånn er det når man legger seg etter opptatte mannfolk som har familie med en annen kvinne. Anonymkode: 7f3fc...a3f Hæ? Hvordan kam det være overlapping ?????? Anonymkode: 49591...d38
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #28 Skrevet 23. februar 2024 Hvis jeg går ut i fra at eksen er fullstendig gal og kjæresten din helt uskyldig. Så er du uansett fanget i et shit show som vil vare i minst 13 år til. Det er ingen måte å takle gale folk. Annet enn å distansere seg. Stalltips, hvis dere får et barn har du forseglet avtalen om å forholde deg til galskapen Anonymkode: 6c312...df5 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #29 Skrevet 23. februar 2024 Tips fra en i samme situasjon: løp. Det blir ikke bedre. Det kommer til å forsure livet og forholdet. Vi fikk hjelp av psykolog, som gikk langt på vei i å omtale henne som en forkvaklet person med narsissistiske trekk. Anonymkode: 59a00...987
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #30 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Han flyttet ikke ut, han kastet henne ut. Og så er det slik at man kan ikke bare beholde barna som man vil, er jo regler på det. Det er flere instanser involvert, så hva som skjer med omsorgen, samvær osv videre vet jeg ikke. Jeg må legge til at hun er ekstrem flink skuespiller og fremstår som ordentlig og snill. Jeg har ikke nevnt her detaljert alle tingene hun har utsatt oss for. Og så er det slik at selv om man er en bitter eks så er man ikke nødvendigvis en slem mor. Jeg skrev dette innlegget kun for å få noe tips fra noen som er i samme situasjon som meg og kan gi meg tips og råd. Det er ikke min plass å blande meg i deres samarbeid, men det er min plass å passe på meg selv og de tingene jeg blir utsatt for. Er ignorering det beste? Anonymkode: fb35b...ae8 Kasta han ut ungene sine?! Du er vel ikke så naiv at du virkelig tror at kona MÅTTE ta ungene med seg?! Anonymkode: bcb8e...613
Rotemor Skrevet 23. februar 2024 #31 Skrevet 23. februar 2024 Rådet er selvsagt at du skal involvere det minst mulig i det maset. Din manns problemer trenger ikke å bli dine.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå