AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #1 Skrevet 23. februar 2024 Noen som har tips hvordan håndtere ekskona til samboer. De har 2 barn som de må samarbeide om. Men hun legger seg opp i alt, skal styre og bestemme alt. Hun har et sykelig kontrollsbehov. Noen her med erfaring på hvordan takle dette? Og ikke la det gå så inn på meg? Anonymkode: fb35b...ae8
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #2 Skrevet 23. februar 2024 Her er det for lite informasjon. Hvor lang tid har det gått siden de gikk fra hverandre? Og når kom du inn i bildet? Hvor gamle er barna? Har de spesielle behov? Er hun vant med at far ikke evner å ta på lue, sikre skikkelig i bilen? Følge opp aktiviteter? Smøre matpakke? Anonymkode: dbd61...fb6 3 4
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #3 Skrevet 23. februar 2024 Han er en fantastisk far som følger opp og er engasjert. Jeg og han har bodd sammen i 3 år, så var det slutt 2 år før jeg kom inn. De er 4 og 8, ingen spesielle behov. Hun har hatt besøksforbud her pga utagerende oppførsel og hærverk på vårt eiendom. Anonymkode: fb35b...ae8 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #4 Skrevet 23. februar 2024 Spesielt! La all kontakt foregå mellom far og mor. Og hold deg litt i bakgrunnen når det kommer til eksen. Anonymkode: dbd61...fb6 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #5 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Han er en fantastisk far som følger opp og er engasjert. Jeg og han har bodd sammen i 3 år, så var det slutt 2 år før jeg kom inn. De er 4 og 8, ingen spesielle behov. Hun har hatt besøksforbud her pga utagerende oppførsel og hærverk på vårt eiendom. Anonymkode: fb35b...ae8 Den tidsregningen går jo ikke opp? Yngste barnet er 4 år, dere har bodd sammen i 3 år og det var slutt i 2 år før dere ble sammen?! Anonymkode: f6a23...747 7 7
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #6 Skrevet 23. februar 2024 Skulle være bodd sammen i 2 år, barnet blir 5 nå. Anonymkode: fb35b...ae8
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #7 Skrevet 23. februar 2024 Høres ut som en skikkelig drøy overlapping fra hans side, skjønner godt at eks'en er fly forbanna. Dette må du uansett bare lære deg å leve med, sånn er det når man legger seg etter opptatte mannfolk som har familie med en annen kvinne. Anonymkode: 7f3fc...a3f 1 4
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #8 Skrevet 23. februar 2024 Enda en tråd der fars nye kjæreste fremstiller biomor som en psyk, kontrollerende, utagerende bitch. Mannen er alltid uskyldig og rene engelen. Anonymkode: b7291...124 3 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #9 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Enda en tråd der fars nye kjæreste fremstiller biomor som en psyk, kontrollerende, utagerende bitch. Mannen er alltid uskyldig og rene engelen. Anonymkode: b7291...124 Når biomor får besøksforbud 2 ganger av politet, kommer med trusler og terroriserer. Så har jeg sett med egne øyner at hun faktisk er psyk, kontrollerende og uttagerende bitch Anonymkode: fb35b...ae8 2 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #10 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Høres ut som en skikkelig drøy overlapping fra hans side, skjønner godt at eks'en er fly forbanna. Dette må du uansett bare lære deg å leve med, sånn er det når man legger seg etter opptatte mannfolk som har familie med en annen kvinne. Anonymkode: 7f3fc...a3f Hvordan legger jeg meg etter opptatt mann når han var singel når vi møtes? 🙈 Anonymkode: fb35b...ae8 2 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #11 Skrevet 23. februar 2024 Just now, AnonymBruker said: Når biomor får besøksforbud 2 ganger av politet, kommer med trusler og terroriserer. Så har jeg sett med egne øyner at hun faktisk er psyk, kontrollerende og uttagerende bitch Anonymkode: fb35b...ae8 Men hun har fortsatt omsorg for barna? Hvis hun er psyk og utagerende burde kanskje ikke samboeren din flyttet ut uten å ta med seg ungene? Anonymkode: 1ca03...de7 6
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #12 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men hun har fortsatt omsorg for barna? Hvis hun er psyk og utagerende burde kanskje ikke samboeren din flyttet ut uten å ta med seg ungene? Anonymkode: 1ca03...de7 Ja, men skolen har sendt bekymringsmelding mot henne.Så er bare spørsmål om tid når hun ikke kan ha barna. Men for min egen del så må jeg finne en måte å ta avstand fra dramaet. Jeg ønsker å være sammen med samboer, så kan ikke la en bitter eks ødelegge for oss. Anonymkode: fb35b...ae8
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #13 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, men skolen har sendt bekymringsmelding mot henne.Så er bare spørsmål om tid når hun ikke kan ha barna. Men for min egen del så må jeg finne en måte å ta avstand fra dramaet. Jeg ønsker å være sammen med samboer, så kan ikke la en bitter eks ødelegge for oss. Anonymkode: fb35b...ae8 Vi kan jo ikke vite hvorfor du er så involvert. Hvorfor kan du ikke la din samboer håndtere henne? Anonymkode: 73a4d...44d 5
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #14 Skrevet 23. februar 2024 Du virker ganske naiv som involverer deg med en mann som har en så stor konflikt med eksen, og likevel tror blindt på at alt er den gærne eksens feil. Hvis politiet har vært involvert to ganger og hun virkelig var psyk og utagerende koblet de vel på barnevern så hun mistet omsorgen og psykiatri slik at hun fikk behandling? Anonymkode: 1ca03...de7 5 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #15 Skrevet 23. februar 2024 6 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, men skolen har sendt bekymringsmelding mot henne.Så er bare spørsmål om tid når hun ikke kan ha barna. Men for min egen del så må jeg finne en måte å ta avstand fra dramaet. Jeg ønsker å være sammen med samboer, så kan ikke la en bitter eks ødelegge for oss. Anonymkode: fb35b...ae8 Men samboer som flyttet ut og overlot ungene sine til en slik omsorgsperson er en flott far i følge deg. Anonymkode: 1ca03...de7 7 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #16 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Noen som har tips hvordan håndtere ekskona til samboer. De har 2 barn som de må samarbeide om. Men hun legger seg opp i alt, skal styre og bestemme alt. Hun har et sykelig kontrollsbehov. Noen her med erfaring på hvordan takle dette? Og ikke la det gå så inn på meg? Anonymkode: fb35b...ae8 Dette er da ikke noe nytt. De fleste mødre vet best, også når barnet er hos far. Tror 95% av alle fedre har opplevd eksen sin slik. Løsningen er å ignorere Anonymkode: 29e54...6a3 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #17 Skrevet 23. februar 2024 Hvorfor skal du takle det? Deres samarbeid er det mannen din som har ansvaret for. Samværet deres angår ikke deg. Anonymkode: bcb8e...613 2
Busstopp Skrevet 23. februar 2024 #18 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvorfor skal du takle det? Deres samarbeid er det mannen din som har ansvaret for. Samværet deres angår ikke deg. Anonymkode: bcb8e...613 Enig. 2
Busstopp Skrevet 23. februar 2024 #19 Skrevet 23. februar 2024 Må legge til, hvorfor er det ditt ansvar å passe på at hun ikke ødelegger forholdet? Hvordan kan hun ødelegge forholdet? Om hun er såpass psyko så burde vel ikke det være et tema? 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #20 Skrevet 23. februar 2024 Busstopp skrev (26 minutter siden): Må legge til, hvorfor er det ditt ansvar å passe på at hun ikke ødelegger forholdet? Hvordan kan hun ødelegge forholdet? Om hun er såpass psyko så burde vel ikke det være et tema? Det ødelegger ved at det blir mye «støy» rundt oss. Vanskelig å vite hvilke kameler man skal svelge og hvilke grenser man skal ha. Jeg er skikkelig konfliktsky, så sikkert derfor det går mer innpå meg enn det jeg burde. Anonymkode: fb35b...ae8 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå