AnonymBruker Skrevet 23. februar #1 Del Skrevet 23. februar Jeg blir så matt av å se slike bilder: Hver eneste gang det regner mye ser du en eller annen nisse som tror bilen er en båt. Og mister den. Hva i alle dager? Lærer folk aldri? Anonymkode: 461df...7c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #2 Del Skrevet 23. februar Det er ikke sikkert det er samme person flere ganger. Ellers ble jeg overrasket da vi stod fire biler foran en dam og ventet på traktor. Så kom hjemmesykepleien forbi, og kjørte rett over. Hun kom til slutt forbi, men kjørte videre uten lys. Anonymkode: 8c59d...6a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 23. februar #3 Del Skrevet 23. februar Skal bare…. Skulle bare…. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #4 Del Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er ikke sikkert det er samme person flere ganger. Ellers ble jeg overrasket da vi stod fire biler foran en dam og ventet på traktor. Så kom hjemmesykepleien forbi, og kjørte rett over. Hun kom til slutt forbi, men kjørte videre uten lys. Anonymkode: 8c59d...6a3 Det er alltid samme person. Anonymkode: 0359f...93a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katties Skrevet 23. februar #5 Del Skrevet 23. februar Er jo ikke sikkert det er en lokal person, og kanskje de ikke vet hvordan det vanligvis skal se ut på stedet? 🤷♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #6 Del Skrevet 23. februar Haha, morsom tanke at det skulle være samme person - litt bisarrt å komme på det en gang!? Jo, ikke sikkert de kjenner undergangen @katties, men i bildet overfor...er vannspeilet og hellingen på veien i tydelig konflikt med hverandre. 🫠 Anonymkode: 461df...7c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #7 Del Skrevet 23. februar Jeg blir så matt av alle disse kravene som stilles til oss. Ikke bare skal jeg følge med på skjermen på mobilen, skjermen i bilen, instrumentpanelet, begge sidespeilene, bakspeilet OG jeg skal få med meg det som skjer fremfor meg? Herregud så mye stress! Anonymkode: 96e11...599 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #8 Del Skrevet 23. februar katties skrev (2 timer siden): Er jo ikke sikkert det er en lokal person, og kanskje de ikke vet hvordan det vanligvis skal se ut på stedet? 🤷♀️ Trenger ikke være kjent for å se at dette er en dårlig ide. Og når jeg er på et fremmed sted og ser en så stor vanndam i veien behandler jeg den som om den er minst en meter dyp. Better safe than sorry. Anonymkode: da49c...f31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiuren Skrevet 23. februar #9 Del Skrevet 23. februar 7 hours ago, AnonymBruker said: Jeg blir så matt av å se slike bilder: Hver eneste gang det regner mye ser du en eller annen nisse som tror bilen er en båt. Og mister den. Hva i alle dager? Lærer folk aldri? Anonymkode: 461df...7c0 Det må bli et krav at alle slike underganger skiltes med aktuell dybde..... Så kan de med båtførerprøven seile over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå