Gå til innhold

Spørsmål om Fortnite på Nintendo Switch - kan èn brukerkonto brukes av flere enheter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, 
Vet ikke om det er nok aktivitet her til å få svar på dette, men verdt et forsøk :)

Vi deler barna 50/50. Min sønn har Nintendo Switch hos sin far med Fortnite. Far har opprettet bruker, og gutten har fått kjøpt seg noen "skins." Nå har jeg også fått skaffe Nintendo Switch, og gutten ønsker nå å bruke samme brukeren hos meg, som han har hos far. 

Lar dette seg gjøre? Jeg har fått det som tilsynelatende er brukernavn og passord av far, men når jeg logger inn med det forteller min sønn meg at det ikke er samme brukeren. Han er på level 20 hos sin far, mens her kommer vi fortsatt på level 1. Lar det seg gjøre å bruke samme brukeren på flere enheter? Ikke samtidig selvfølgelig :)  

Anonymkode: 2fb21...51e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor kan ikke sønnen din bare ta med seg switchen når han drar fra ett sted til det andre? Den er jo liten og portabel

Anonymkode: 0b707...f97

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde visst det spørsmålet kom 🤣Fordi far bor sammen med andre barn som bruker switchen når min sønn er hos meg. Så det er ikke bare hans. 

Anonymkode: 2fb21...51e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...