AnonymBruker Skrevet 21. februar #1 Del Skrevet 21. februar Vi skal velge gravstein og min svigermor mener at hvis vi kjører naturstein som er rund og liggende, forsvinner fargen i bokstavene mye fortere, og steinen må inn til steinbedriften og få ny farge etter noen år. Stemmer dette? Anonymkode: 50776...018 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belima Skrevet 21. februar #2 Del Skrevet 21. februar Stemmer det hun sier, men dere kan kjøpe bokstaver i metall. De tåler mye mer enn de malte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #3 Del Skrevet 21. februar Belima skrev (10 minutter siden): Stemmer det hun sier, men dere kan kjøpe bokstaver i metall. De tåler mye mer enn de malte. Vi ønsker svarte bokstaver. Hvor lenge/år tåler de å være i styggevær? Ts Anonymkode: 50776...018 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belima Skrevet 22. februar #4 Del Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (7 timer siden): Vi ønsker svarte bokstaver. Hvor lenge/år tåler de å være i styggevær? Ts Anonymkode: 50776...018 Hvor lenge er umulig å svare på. Det kommer an på så mye eks regn, sol, snø mm. Ville snakket med de som leverer steiner der dere bor. Vedlikehold av stein er også nødvendig, noe dere kan gjøre selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #5 Del Skrevet 22. februar Jeg frisker opp mine graver med sort Penol-tusj hver vår og det ser veldig greit ut. Anonymkode: 21630...15a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #6 Del Skrevet 22. februar Alt vil bli påvirket av vær og vind. Det finnes ikke noe som er vedlikeholdsfritt. Anonymkode: 81da5...a53 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå