Fant80 Skrevet 22. februar #21 Del Skrevet 22. februar En gjenganger blandt kvinner slik jeg oppfatter det er: Ikke kle deg som 16 åringen som skal på fotballtrening. Ellers virker det jo ikke så veldig strengt. Veldig mange voksne menn har likevel adoptert den tighte tskjorte og skinny joggebukse looken. Noe jeg selv ikke er helt ukjent med,men er fullt klar over at jeg er underkledd (om det er et ord) om jeg går ut på byn i slike plagg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #22 Del Skrevet 22. februar Se for deg collegegenser med stor mage som henger ut av en åpen allværsjakke, alt for stor lyseblå jeans med oppbrett, skitne mangefargede klompete joggesko, og caps på hodet. Da er det om å gjøre å fjerne seg lengst mulig fra denne "stilen". Ikke med masse tatoveringer og øreringer da. Anonymkode: 819c2...584 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #23 Del Skrevet 23. februar Jeg liker faktisk hettegenser på menn, og fine joggesko. Men viktigste er klær som passer, selv om hettegensere er finere litt for store, synes jeg, mens jeg ikke liker slim fit skjorter og bukser. Men klassiske pene klær, gjerne med litt farger er fint, til mer formelle anledninger. Men liker ikke når mannen er for stivt kledd hjemme. Anonymkode: fd27d...0b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #24 Del Skrevet 23. februar De fleste ser ut som en dass og må skjerpe seg. Anonymkode: e5688...b3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 25. februar #25 Del Skrevet 25. februar Bruker som oftest det som er komfortabelt. Driter en lang gåtur i hva andre mener Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå