Gå til innhold

Hva er god og dårlig klesstil som mann?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En gjenganger blandt kvinner slik jeg oppfatter det er: Ikke kle deg som 16 åringen som skal på fotballtrening. Ellers virker det jo ikke så veldig strengt. 

Veldig mange voksne menn har likevel adoptert den tighte tskjorte og skinny joggebukse looken. Noe jeg selv ikke er helt ukjent med,men er fullt klar over at jeg er underkledd (om det er et ord) om jeg går ut på byn i slike plagg. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Se for deg collegegenser med stor mage som henger ut av en åpen allværsjakke, alt for stor lyseblå jeans med oppbrett, skitne mangefargede klompete joggesko, og caps på hodet. Da er det om å gjøre å fjerne seg lengst mulig fra denne "stilen". Ikke med masse tatoveringer og øreringer da.

Anonymkode: 819c2...584

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker faktisk hettegenser på menn, og fine joggesko. Men viktigste er klær som passer, selv om hettegensere er finere litt for store, synes jeg, mens jeg ikke liker slim fit skjorter og bukser. Men klassiske pene klær, gjerne med litt farger er fint, til mer formelle anledninger. Men liker ikke når mannen er for stivt kledd hjemme. 

Anonymkode: fd27d...0b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste ser ut som en dass og må skjerpe seg. 

Anonymkode: e5688...b3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...