Gå til innhold

Får du eggløsningsslim eller ikke? MENINGSMÅLING


AnonymBruker

Får du eggløsningsslim eller ikke?   

56 stemmer

  1. 1. Får du eggløsningsslim eller ser du ikke noe til det?

    • Ja jeg får eggløsningsslim
      49
    • Nei jeg ser ikke noe til det
      7


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har aldri sett noe til eggløsningsslim, og er nysgjerrig på hvor mange som egentlig har det🤔

Anonymkode: a0407...c41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har nesten aldri eggløsningsslim. Var skikkelig bekymra en stund og trodde noe ikke var som det skulle. Helt til jeg lærte at vannete utflod er like bra som det beryktede eggehvit-aktige slimet. Og det har jeg jo en god del av før eggløsning. :)

Anonymkode: 69ec5...05a

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker letrozol og får masse eggløsningsslim dagene før EL. Ser det på papiret når jeg tørker meg på do, spesielt om morgenen. Men jeg har ellers og veldig tydelige tegn på EL etter jeg begynte med letrozol, så hadde vel egentlig ikke trengt å bruke EL-tester 🤣

Anonymkode: cab7f...e79

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har nesten aldri eggløsningsslim. Var skikkelig bekymra en stund og trodde noe ikke var som det skulle. Helt til jeg lærte at vannete utflod er like bra som det beryktede eggehvit-aktige slimet. Og det har jeg jo en god del av før eggløsning. :)

Anonymkode: 69ec5...05a

Ja det vannete har jeg faktisk! Trodde bare det var urin etter at jeg har tisset😂 Men er det akkurat som vann liksom? 
 

ts

Anonymkode: a0407...c41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Bruker letrozol og får masse eggløsningsslim dagene før EL. Ser det på papiret når jeg tørker meg på do, spesielt om morgenen. Men jeg har ellers og veldig tydelige tegn på EL etter jeg begynte med letrozol, så hadde vel egentlig ikke trengt å bruke EL-tester 🤣

Anonymkode: cab7f...e79

Får du sånn slim når du ikke tar letrozol også eller?❤️

Anonymkode: a0407...c41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Null EL slim her..

Anonymkode: 33932...add

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Får du sånn slim når du ikke tar letrozol også eller?❤️

Anonymkode: a0407...c41

Nei, men det er kanskje ikke så rart siden jeg ikke har EL i det hele tatt uten letrozol.

Anonymkode: cab7f...e79

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får eggløsningsslim ja, tykkere og hvitere. Blir ofte en hvit strek i trusa når jeg har eggløsning. 

Anonymkode: 97683...f85

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ja det vannete har jeg faktisk! Trodde bare det var urin etter at jeg har tisset😂 Men er det akkurat som vann liksom? 
 

ts

Anonymkode: a0407...c41

Ikke helt som vann, men ganske likt ja. Er ikke elastisk og slimete som det typiske eggløsningsslimet, men vått og ganske glatt. Glattere enn vann og tiss. Dagene før eggløsning kan det noen ganger kjennes ut som om jeg har tissa meg ut. Av og til blir trusa såpass våt at jeg må skifte. Så denne typen utflod er helt annerledes enn det jeg har ellers i syklusen.

Da jeg fikk hormoner under IVF syklus fikk jeg akkurat samme type vannete utflod før egguttak. Så tror jeg bare er sånn.

Tror uansett ikke at du skal bekymre deg. Min fertilitetslege sa at de aller fleste har slim, men det er ikke alltid at det kommer ut av kjeden.

Anonymkode: 69ec5...05a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

 

Tror uansett ikke at du skal bekymre deg. Min fertilitetslege sa at de aller fleste har slim, men det er ikke alltid at det kommer ut av kjeden.

Anonymkode: 69ec5...05a

For guds skyld - det heter SKJEDEN!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lorieen skrev (12 minutter siden):

For guds skyld - det heter SKJEDEN!

Slapp av. Er ikke alltid man får med seg alle skriveleifs når man skriver på mobilen med autocorrect. 😛 dessuten skrives gud med stor G. ;)

Anonymkode: 69ec5...05a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Slapp av. Er ikke alltid man får med seg alle skriveleifs når man skriver på mobilen med autocorrect. 😛 dessuten skrives gud med stor G. ;)

Anonymkode: 69ec5...05a

Bare om man er kristen. 😆 Jeg er ikke, og derfor skriver jeg konsekvent gud med liten g.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...