Gå til innhold

Pengebruk under permisjon, diskusjon

Fremhevede innlegg

Skrevet

Uff, gjerrige menn burde ikke bli fedre..

Anonymkode: 7eea7...78b

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Uff, gjerrige menn burde ikke bli fedre..

Anonymkode: 7eea7...78b

Fattige kjerringer burde ikke få barn....

Er vel en I huset som kanskje har fått med seg prisstigningen.  Mulig straks permittert fra jobben. 60% prosent lønn da.... 

Ikke alle kan leve diva livet lenger nå vettu!

Anonymkode: 9a73e...b1f

• Liker 1
Skrevet

Jeg fårstår mannen din. For det er jo tydelig at disse datene med veninnene går fra hans lommebok og det går uansett an å møtes å ha det hyggelig uten å måtte bruke mye penger. Hvorfor MÅ dere spise/drikke ute? Hvorfor ikke invitere hjem til deg eller dra til henne?

Du sier selv at du er ute med venninner ca 4 ganger i året? Det er mye mer enn hva jeg gjør.. 

Når du er mamma og har familie så blr du prioritere annerledes når det kommer til å treffe veninner. Gjør det billigst mulig eller møt dem sjeldnere.

Anonymkode: 46577...19d

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Småpenger må han ha tillit til at du klarer å råde over. Du skal ikke måtte ha hans tillatelse for dette.

Anonymkode: 9c6d0...2c5

• Liker 1
  • 3 uker senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.2.2024 den 21.35):

Jeg fårstår mannen din. For det er jo tydelig at disse datene med veninnene går fra hans lommebok og det går uansett an å møtes å ha det hyggelig uten å måtte bruke mye penger. Hvorfor MÅ dere spise/drikke ute? Hvorfor ikke invitere hjem til deg eller dra til henne?

Du sier selv at du er ute med venninner ca 4 ganger i året? Det er mye mer enn hva jeg gjør.. 

Når du er mamma og har familie så blr du prioritere annerledes når det kommer til å treffe veninner. Gjør det billigst mulig eller møt dem sjeldnere.

Å møte venninner sjeldnere enn 4x året høres stusselig ut. Å investere i vennskap gir god avkastning gjennom livet.

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Anonyme-meg skrev (På 21.2.2024 den 11.39):

Jeg er litt enig med mannen din. Trenger ikke finne på ting som koster penger. 

Han har tatt over deler av dine utgifter. 

Det er like mye hans barn. 

Anonymkode: 70a3a...110

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.2.2024 den 21.35):

Sosialt samvær er viktig, både for fremtiden og psykisk helse. Man kan ha familie og være en god mor selv om man møter venninner. 4 ganger i året er veldig lite.

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
Anonyme-meg skrev (På 21.2.2024 den 11.39):

Jeg er litt enig med mannen din. Trenger ikke finne på ting som koster penger. 

Han har tatt over deler av dine utgifter. 

"Han har tatt over deler av dine utgifter" samtidig som hun tar vare på babyen og hjemmet etter å ha gått gjennom svangerskap, fødsel og alt det innebærer. Ja, han er et skikkelig helt han altså.

Anonymkode: a8066...41f

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...