Gå til innhold

Hva føler du rundt harry folk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

hva føler du egentlig rundt harry folk? Er det slik at du helst ikke vil bli sett sammen med dem? Er det sånn at du ler av dem? Eller er det positivt at noen tør å være harry og stå trygt i det? 

Eller hva? 

Anonymkode: 72c2b...7be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Behagelig det, ikke være så pripne og nesten religiøse. Naboene er alle ekstremt A4, alt skal være grått, svart eller hvitt. Orker ikke være med de, samme med folkene på jobb, er bare med de fordi jeg må. Mye koseligere å leve som et menneske

Anonymkode: f5808...7e4

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer an på hvor harry de er 😛 snakker vi type rednecks, så skygger jeg banen. Tenker du mer på typiske arbeidsfolk som drikker øl og ser fotball, så er det de herligste folka jeg omgås. 

Anonymkode: 09631...acb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Behagelig det, ikke være så pripne og nesten religiøse. Naboene er alle ekstremt A4, alt skal være grått, svart eller hvitt. Orker ikke være med de, samme med folkene på jobb, er bare med de fordi jeg må. Mye koseligere å leve som et menneske

Anonymkode: f5808...7e4

🤙🤙

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Live and let live. Gidder ikke henge meg opp i sånt tøys. Gode folk som jeg liker er gode folk som jeg liker fullstendig uavhengig av harry eller ikke. 

Anonymkode: 01ee7...f9f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det du kaller harry kaller jeg trolig "lite selvhøytidelige og avslappet", kjempe folk å både snakke med og drikke øl/kaffe med. 

 

Vulgære mennesker liker jeg ikke å være med, ei heller trangsynte. 

Endret av Tiuren
typo#1
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

hva føler du egentlig rundt harry folk? Er det slik at du helst ikke vil bli sett sammen med dem? Er det sånn at du ler av dem? Eller er det positivt at noen tør å være harry og stå trygt i det? 

Eller hva? 

Anonymkode: 72c2b...7be

På en Taylor Swift-konsert er ikke dette noe problem; da hyler man i kor, og alle de andre 40-åringene er enige om at Taylor Swift er det største musikalske geniet verden har sett siden Mozart.

Anonymkode: 36864...740

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Definer hva du mener med «harry folk», ts.

Anonymkode: 90b03...9d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Definer hva du mener med «harry folk», ts.

Anonymkode: 90b03...9d5

det den enkelte kaller harry

Anonymkode: 72c2b...7be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler ubehag av folk som kjører rundt i Tesla og ellers er veldig opptatt av å flashe fattigmanns merkeklær som Gucci, Dior og LV. Mer harry enn det blir det ikke.

Anonymkode: b8266...f56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyrike merkeflashende harrytasser er ubehagelige å være rundt. 
 

Øldrikkende harrytasser med crocs og røyk i kjeften på campingen er småflaue, men kan være morsomme å være rundt. 
 

Rånerharrytasser med Wunderbaum og bass som sprenger ørene er bare slitsomme å være rundt. 

Anonymkode: cbf6d...228

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det som for meg er harry er bleket hår med utvekst, rullings, maleri av gråtende barn på veggen, masse banning, svensktopparna og campingliv.

Jeg omgås ikke slike folk fordi jeg har svært lite til felles med dem.

Anonymkode: bbf5a...444

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stolthet. Hele prinsippet om å dømme personer etter klær, dialekt, bart osv byr meg sterkt i mot. 

Anonymkode: 93efb...fa7

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker mennesker. Uansett.

Anonymkode: baaae...58d

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 hours ago, AnonymBruker said:

Stolthet. Hele prinsippet om å dømme personer etter klær, dialekt, bart osv byr meg sterkt i mot. 

Anonymkode: 93efb...fa7

Riktig!

Det virker som de fleste nå er utrolig aksepterende og inkluderende, ovenfor de som er rett å være inkluderende og aksepterende ovenfor. Der man får PK-poeng. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...