Gå til innhold

Podcasten "Varsleren" fra Avhørt


Ti T Usen

Anbefalte innlegg

Flere som har hørt på podcasten om Atle Hammelow Berg og hans varsel mot Bane NOR?

Jeg har aldri blitt spesielt imponert over podcastene til gjengen i Avhørt, men dette tar kaka.

 Mannen fremstår jo rape gal, likevel forsøker de på sitt merkelige vis å få oss over på arbeidstakerens side

Han får PTSD etter et teams-møte😂,  og svarer med å true tidligere kolleager, samt å forskanse seg med kamerovervåking i hele huset sitt fordi han er sikker på at politiet og/eller Bane NOR skal komme å ta både han og familien

Han ender med å bli idømt besøksforbud. I tre ulike rettsinstanser.

Og likevel fortsetter podkasten å vinkle med "stakkars mann"

Hvis denne Avhørt-gjengen skal ha noesomhelst troverdighet, så må dem opp flere hakk. Dette var pinlig

Endret av Ti T Usen
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er helt enig med alt du skriver. Utrolig rare episoder de to siste, og det tar bort kredibiliteten til han ekte varsleren fra første episode. Det er ikke første gang de bommer. 

Apropos Avhørt, nå snakker jeg meg litt vekk, men: Noen som vet hvorfor det ble så stille fra dem i Jonas-saken, og hvorfor familiemedlemmer har valgt å la seg intervjue i VG sin podcast, men ikke i Avhørt? Blir de sett på som useriøse?

Og siste digresjon: Jeg synes at det er morsomt med han ene som har en far som var politi, dette poengterer han ofte, og han kan også finne på å krangle med gjester fordi at "nei nei, fordi faren min sa at.." Veldig spesielt å høre fra en voksen mann. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ble helt klart fornærmet på politiet da VG fikk informasjon før dem i Jonas-saken. Dette ga de helt klart uttrykk for. Uproffesjonelt å sutre sånn i en offentlig podcast. De hadde også et veldig pinlig "oppgjør" mot VG's krimpod i samme åndedrag. 

Stein Morten Lier forguder sin far. Har til og med skrevet bok om han. Hele hans identitet virkes bygd opp rundt at han er sønn til Leif A Lier 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...