Gå til innhold

Hva fyller dere påskeegget med? Og snacks utenom i påska?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For å snakke for meg selv så fyller jeg påskeegget mitt med kvikklunsj, kinder og smågodt av det jeg liker. Lurer på hva jeg skal kjøpe utenom til snacks i påska? Noen ideer hva skal du ha?

Anonymkode: c1a39...3d8

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fyller ikke påskeegg til meg selv :P

Barna går hvert sitt egg med litt smågodt og sjokolade. 

Anonymkode: 680fb...3fc

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det husker jeg fikk da jeg var barn.Nå er det egg til frokost bare.

Anonymkode: c35d9...23d

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir vel litt kolibriegg, sjokolade og sånt tenker jeg. Blir nok litt salt potetgull ved siden av, da jeg synes sjokolade og salt potetgull er godt sammen.

Kvikklunsj har jeg ikke i påskeegget, men pleier å ha det også. Det spiser jeg i solveggen når jeg tar en kopp kaffe på dagen. Er det ikke sol så får jeg ta det til kaffen innendørs.

Anonymkode: 97c45...ac7

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg skriver det så vet folk hvem jeg er , jeg har meget spesifikt innhold :P  Jeg fyller egg til voksne og barn i familien hvert år og så reiser jeg rundt og leverer dem før påske. 

Anonymkode: 24118...a23

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har et stort påskeegg, som jeg fyller med smågodt fra Europris 😊 Da har vi også smågodt til helgene etterpå 😊

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kolibriegg, skipperens piper, rittersport

Anonymkode: 07a03...1bd

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke egg til meg selv, men ungene får egg med drops, påskeskum, kvikklunsj, kinderegg, påskesjokolade, hockeypulver, twix og en påskefigur.

 

Anonymkode: 0b211...65e

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min voksne sønn skal få kvikk lunsj, penger, flax lodd, påskeharen, og litt forskjellig.

Anonymkode: 51972...a41

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke påskeegg på meg lengre :( Haren har glemt meg :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke påskeegg men påskeskål, fyller den med smågodt. Og masse annet godt i skapet. 

Anonymkode: 79b48...c9e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.2.2024 den 20.17):

Min voksne sønn skal få kvikk lunsj, penger, flax lodd, påskeharen, og litt forskjellig.

Anonymkode: 51972...a41

Du putter hele fordømt påskeharen oppi?

 

Barnet mitt får smågodt, robux, diverse annet godteri og flaxlodd.

Anonymkode: df061...a2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe beroligende til ungene er vel på sin plass så man får den stille uken man skal ha. 

Anonymkode: 24118...a23

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har påskeegg :nigo:om det er et påskeegg som står på bordet eller en skål er vel egentlig ett fett vil jeg tro, men jeg er glad i påsken og synes påskeegg for anledningen er helt på sin plass!!

Det er for det meste småsnop fra europris, Dragéegg fra Anton Berg, påskekonfekt med marsipan fra en lokal butikk som selger mye god konfekt skjokoladeScreenshot_20240223_155501_SamsungInternet.thumb.jpg.1be6351d0af5647623734230c3eaaa54.jpg

litt kvikklønsj og annet digg 

Et velfylt stort påskeegg som holder hele påsken igjennom 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et påskeegg i metall som jeg pleier å ta frem til pynt, og da kan jeg jo like godt fylle det med noe ;)

Jeg er veldig glad i Fugleæg fra Anthon Berg, de helt standart pastellfargede, så jeg pleier å kjøpe et par poser til påske. Ellers blir det kanskje et par poser med Nidar sitt påskegodt, spesielt hvis Nille slår til med 3 poser for en hundrings som de ofte pleier før påske.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...