Gå til innhold

Hva skal gjestene gjøre mens vi er på fotografering?


L1n1ta

Anbefalte innlegg

Vi skal ha et rådhusbryllup med foreldre, besteforeldre og søsken til stede.
Etter fotografering blir det middag på en restaurant, chambre separee. Vi lurer dog på hvordan vi kan aktivisere eller hvor vi skal plassere gjestene mens de venter på oss. Vi har tenkt på bl.a minigolf, men litt usikker på om det er noe for alle mtp alder og mobilitet. Vil at de skal ha det hyggelig og ikke kjede seg i mellomtiden, men må også ta hensyn til den eldste på over 90 år. 

Har dere noen forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi tok bildene før seremonien. Anbefales :) 

Anonymkode: acef6...3ba

  • Liker 4
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Vi tok bildene før seremonien. Anbefales :) 

Anonymkode: acef6...3ba

Selvfølgelig! At vi ikke har tenkt på det selv 🤪

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også anbefale å ta fotograferingen først. 

Anonymkode: f186c...8f7

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis bildene skal tas i kort avstand fra rådhuset/restauranten, så tar det vel ikke evig tid? Noen barer tilbyr drinkkurs hvor gjestene går lage 1-2 drinker. Kanskje kjekt mens de venter? Eller bestille bord på en bar som serverer noe enkelt mens de venter? Feks litt tapas. Helst et sted hvor de eldste sitter litt behagelig og ikke på høye barstoler uten ryggstøtte.

Eller spør hva de tenker. Kanskje noen bare vil rusle litt rundt selv?

Anonymkode: 35a5d...a6a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvis bildene skal tas i kort avstand fra rådhuset/restauranten, så tar det vel ikke evig tid? Noen barer tilbyr drinkkurs hvor gjestene går lage 1-2 drinker. Kanskje kjekt mens de venter? Eller bestille bord på en bar som serverer noe enkelt mens de venter? Feks litt tapas. Helst et sted hvor de eldste sitter litt behagelig og ikke på høye barstoler uten ryggstøtte.

Eller spør hva de tenker. Kanskje noen bare vil rusle litt rundt selv?

Anonymkode: 35a5d...a6a

Jeg tipper vi tar bilder på forhånd som nevnt over her, mange av de gamle er ikke noe særlig på alkoholen heller. Skal høre litt med familien først, det var lurt :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi tok også bilder først 😊

Orket ikke tanken på at gjestene skulle stå og gjespe og se på klokka, og jeg ville heller ikke gå glipp av flere timer av mitt eget bryllup. Har selv vært i bryllup der jeg har kjedet meg sønder og sammen mens vi ventet på brudeparet. Jeg hadde bare stresset under fotograferingen hvis jeg visste at folk ventet på meg.

Det er uansett veldig in med "first look" for tiden. Vi hadde ikke det, men hadde lett gjort det hvis vi kunne valgt på ny :)

 

Anonymkode: 532fd...173

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Du kan jo gjøre som vi opplevde i et bryllup 😋

Satse på at fotograferingen går så raskt unna at det bare er å knipse noen bilder i skogen bak kirka, mens gjestene venter ute på framsida. Uten tilgang på mat eller drikke, eller sitteplasser.

Folk ble sittende i bilene sine, eller på en stubbe eller stein de fant, eller på kirketrappa. Verste jeg har vært med på.

Anonymkode: 6aa1b...ade

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du kan jo gjøre som vi opplevde i et bryllup 😋

Satse på at fotograferingen går så raskt unna at det bare er å knipse noen bilder i skogen bak kirka, mens gjestene venter ute på framsida. Uten tilgang på mat eller drikke, eller sitteplasser.

Folk ble sittende i bilene sine, eller på en stubbe eller stein de fant, eller på kirketrappa. Verste jeg har vært med på.

Anonymkode: 6aa1b...ade

Det hørtes ut som en forferdelig idé 😫

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...