Gå til innhold

En av Sveriges vakreste byer og statsministerens hjemby, har blitt til slum, alle vil vekk.


kat-e

Anbefalte innlegg

On 2/19/2024 at 2:30 AM, kat-e said:

Må si jeg er uenig

https://www.bing.com/images/search?q=Strängnäs+&go=Søk&qs=n&form=QBIR&sp=-1&lq=0&pq=strängnäs+&sc=10-10&cvid=988DAAF843374558B65260A3A2B3197B&ghsh=0&ghacc=0&first=1

I kommunen finnes også Gripsholms slott :

https://www.fjh.se/portfolio-posts/gripsholms-slott/

Jeg har ikke vært inne i byen så har ikke sett fra den siden, men har vært der to ganger med seilbåt, helt fantastisk.

Er vokst opp like ved så da får vi være enige i å være uenige. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 2/18/2024 at 5:50 PM, Babushka said:

Man burde ikke bosette ikke vestlige flyktninger/innvandrere i/på byer/steder hvor det bor mer enn 10% ikke vestlige fra før. 
I Drammen har 25% innvandrer bakgrunn, men aner ikke hvor mange av dem som er ikke vestlige. 
Politikere i Norge er feige og woke bevegelsen er også et økende problem. Ingen vil peke på den egentlige årsaken til all ungdomsvolden og æresdrapene. 

Woke har har mye bra, men samtidig er det problematisk med islamisering av Norge for en del andre minoriteter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bysummerfall skrev (1 time siden):

Woke har har mye bra, men samtidig er det problematisk med islamisering av Norge for en del andre minoriteter.

Balanse er vel stikkord her, når moralpolitiet blir så krenket på andres vegne at enkelte ikke tør si hva de mener i frykt for å bli kansellert har det gått for langt. 
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Debatten ikveld handler om at Drammen kun ønsker å ta imot ukrainske flyktninger pga lettere integrering. 
Noen blir nok kalt rasister i løpet av debatten regner jeg med. 
 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/18/2024 at 6:21 PM, Julebrunost said:

Aha, skjønner. Det har du rett i.
 

Men si Drammen da. Det var blitt SÅ bra der for 15 år siden. Utrygt å ferdes på Fjell på kveldstid, kanskje, men nå er det så mye kriminalitet at jeg ikke lar ungene dra på kino uten å kjøre dem. Selv skoleveien er ikke trygg lenger, de blir frastjelt jakker og sko, unger med kniv er helt vanlig. Og politiet får ikke gjort noe, det er vi med unger som blir ranet som må ta forholdsregler. 

Er det virkelig så ille?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 hours ago, Babushka said:

Media/politikere har «berøringsangst», de er redde for å skape mer fremmedfrykt blant folk.  

Og dette tror jeg har stikk motsatt resultat av ha de håper på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helgekarjol skrev (Akkurat nå):

Er det virkelig så ille?

Ja, for oss så. Vi og bl.a naboer har opplevd det jeg skriver. Nok til at vi ser det som best å kjøre der de normalt sett kunne gått. Drammen var noe annet for 15 år siden, da var jeg aldri redd for å gå ute på kveldstid, ei heller var unger med kniv vanlig. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helgekarjol skrev (8 minutter siden):

Er det virkelig så ille?

Fsolva: «Er vil tilbake dit at det er bedre med en dram i timen enn en time i Drammen?»

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NatNat skrev (4 timer siden):

Akkurat. Det var det som skjedde i Sverige og i Frankrike. Ytre høyre partier gikk fra å være marginale til å være blant de største. De vant nesten i Frankrike for noen år siden...

Og hva gjør alle de regjerende venstre-partiene over HELE VEST-EUROPA som alle som en har lukket både ører og øyne? Sier man i mot er man rasist og gjerne også nazist. 

"Hvit mann" (- sleng på eldre) har nærmest blitt et skjellsord. De skal holde kjeft eller taes.

Bare å fortsette å holde grensene mot MENA-land åpne på vidt gap... for å hele tiden klare å rekruttere inn nok nye statsborgere som selvfølgelig stemmer på dem som vil fortsette å gi andre lands statsborgere alle rettigheter på et sølvfat mens landets egne borgere blir nedprioritert og sendt lenger og lenger bak i køen.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...