Skytte Skrevet 1. mai 2006 #801 Del Skrevet 1. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 1. mai 2006 #802 Del Skrevet 1. mai 2006 Så skjønn den lekedingsen var...leketeppe eller lekebåt kanskje? Fin i allefall! 18 uker!!! Nei, nå gir jeg meg ende over...detta går for fort for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 1. mai 2006 Forfatter #803 Del Skrevet 1. mai 2006 Så skjønn den lekedingsen var...leketeppe eller lekebåt kanskje? Fin i allefall! Ja takk, begge deler. Båten kan taes ut slik at det blir et sånn vanlig leketeppe med babygym. Tror kanskje jeg må bestille en sånn altså. Kanksje for å feire UL neste mandag? 18 uker!!! Nei, nå gir jeg meg ende over...detta går for fort for meg! ← Synes selv det går vanvittig fort om dagen, rekker jo nesten ikke å summe meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 2. mai 2006 #804 Del Skrevet 2. mai 2006 litt for 18 uker! ← Oj!!! 18 uker allerede! Så gøøøøøøy! Den dingsen er nok en fin feiring av UL neste mandag, ja! Ha en flott dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. mai 2006 #805 Del Skrevet 2. mai 2006 Hva - er du 18 uker på vei allerede???!!!! :klø: Skal si tiden flyr altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 2. mai 2006 Forfatter #806 Del Skrevet 2. mai 2006 Hva - er du 18 uker på vei allerede???!!!! :klø: Skal si tiden flyr altså. ← Jeg klør meg og i hodet! Må dobbeltsjekke både i terminkalkulatoren og på kalenderen, men det ser virkelig ut som det stemmer! Så om to uker er jeg faktisk halvveis! Helgen har vært kjempebra, med akkurat passe høyt aktivitetsnivå. Hadde svigers på enkel middag (hjemmelaget pizza) på lørdag. Vi er vanligvis alltid hos de så det var veldig koselig å ha de på besøk hos oss til en forandring. På søndag var vi på middag hos et vennepar og i går bare slappet vi av hjemme. Jeg skrubbet ned hele badet og beløønet meg selv med skikkelig hjemmespa med tente stearinlys og full pakke i går kveld, deilig! I dag skal jeg prøve å få gjort unna en del småting i heimen og så skal jeg møte en venninne av mamma som driver med samtaleterapi. Har vært veldig opp og ned i humøret i det siste og er så lei av å være så sliten. Blir spennende å se om det kanskje kan hjelpe litt å prate med henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 2. mai 2006 #807 Del Skrevet 2. mai 2006 Så flink du er som har hatt middagsgjester og skrubbet badet Høres fornuftig ut å møte venninnen til mammaen din - ikke noe gøy å gå og være berg-og-dalbane-Sarius Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 2. mai 2006 #808 Del Skrevet 2. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 2. mai 2006 #809 Del Skrevet 2. mai 2006 Hjemmespa hørtes fantastisk ut! Håper det hjelper å snakke med hun venninnen til mora di. Tror det er ganske normalt å være berg- og dalbane og lei seg for at man er så sliten når man er gravid. I alle fall har jeg hatt det sånn store deler av svangerskapet! Men det hjelper ofte å få snakka ordentlig med noen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 2. mai 2006 #810 Del Skrevet 2. mai 2006 :hoppe: for 18 fulllgåtte uker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 4. mai 2006 #811 Del Skrevet 4. mai 2006 ...om to uker er jeg faktisk halvveis! ← Enda MER Men DU og DU så herlig! Håper litt samtaleterapi kan lette på humøret! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 4. mai 2006 #812 Del Skrevet 4. mai 2006 Hohoi som tiden flyr hos deg også!! Er det ikke herlig! Snart UL og snart halvveis! Kjempebra! Håper det blir godt å få snakket litt med hun damen! Ha ei finfin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 4. mai 2006 Forfatter #813 Del Skrevet 4. mai 2006 Takk for koselig besøk i dagboken min jenter! Det var veldig lurt å snakke litt med venninnen til mammaen min. Fikk satt ting litt i perspektiv og trent litt på hvordan jeg skal takle en del situasjoner litt bedre. Skal teste noen av knepene i praksis når jeg skal til legen på tirsdag så blir det spennende å se om det hjelper! I går traff jeg Peony og Murmelmy på kafé. Det var kjempekoselig og vi ble sittende å skravle ganske lenge! til dere gode jentene. I dag har fått odna en del praktiske ting, bla bestilt time til napping av øyenbryn og farging av vipper i morgen og frisørtime på lørdag. Har vært nede i byen og sette etter noen gode sko til å gå tur i, men de var utsolgt for de jeg ville ha så jeg håper de får inn mer i morgen. Så har jeg gått en fin tur i det nydelige været, fulgte mannen på korøvelse og gikk hjem igjen. Håper bare været holder seg hele helgen, er så deilig med litt sommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 5. mai 2006 Forfatter #814 Del Skrevet 5. mai 2006 I dag har jeg vært i byenog ordnet en del småting, deriblant kjøpte meg noen gode sko til å gå tur i! Nå vakser jeg klær og prøver å få rydda og vaska litt i heimen og så skal jeg bake kake til bursdagen til niesen min i morgen. Er helt sylta tett i nesa og sitter her og nyser, ingen tvil om at pollensesongen har meldt sin ankomst. Får ikke lov å ta de medisinene jeg vanligvis tar så håper det finnes noen alternativer. Får se hva legen sier på tirsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 5. mai 2006 #815 Del Skrevet 5. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 7. mai 2006 #816 Del Skrevet 7. mai 2006 Så bra det hjalp å snakke litt med venninnen til mammaen din, vennen! Håper du får en goood medisin mot pollen, så du slipper å slite med det nå! Ha en flott søndag i varmen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 8. mai 2006 Forfatter #817 Del Skrevet 8. mai 2006 I dag var dagen for ny UL etter at det ikke var mulig å få målt alt som skulle måles forrige gang. Var nok ganske nervøs i natt og i dag morges, men det gikk veldig greit. Legen vi var hos var kjempeflink og apparatet var veldig bra så det var veldig klare bilder. Han brukte god tid på å vise og forklare og sjekket at alt var i orden med skatten vår. Ettersom mannen hadde en medfødt misdannelse på hendene var det først og fremst det vi skulle se etter, men Babysariusen var som forrige gang mest opptatt av å turne og vise frem føttene sine! Men legen var flink og tålmodig og etter å ha dyttet til magen et par ganger så fikk han de bildene han trengte og alt ser ut til å være i skjønneste orden med den lille. Mannen spurte om det var mulig å ta opp på DVD, men det visste han ikke hvordan han skulle gjøre. Han sa han kunne finne en kollega, men vi ba ham ikke stresse med det så da sa han at han skulle sørge for å ta masse gode bilder istedet. Han var nok ganske distre for etter at vi var ferdig og han hadde tatt bilder til "eget bruk" og jeg hadde tørket av magen og tatt på meg skoene sa han forskrekket "Jeg har jo ikke tatt noen skikkelige bilder til dere" så ba han meg hoppe opp igjen og tok en liten fotoseanse, så vi fikk med oss 7 bilder av det lille gullet vårt! Ved tidligere private ultralyder har vi jo fått anslått 2. og 4. oktober som termin så da passa det jo veldig bra at det ble 3. oktober som nå er den offisielle terminen! Skal prøve å få lagt ut noen bilder av verdens nydeligste Babysarius litt senere i kveld! Akkurat nå er jeg helt sylta av den dumme pollenen og skal ta meg en liten lur. Mamma har nettopp vært innom med en pose mammaklær etter samboeren til onkelen min, blir spennende å gå gjennom den senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 8. mai 2006 #818 Del Skrevet 8. mai 2006 :grine2: SÅ HERLIG!!! Lille gullet deres er helt perfekt! Godt å vite ja!Og bilder vil vi alltid se vettu....!! Håper du fikk noen fine passende klær da! God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 8. mai 2006 #819 Del Skrevet 8. mai 2006 Venter på bilder!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 8. mai 2006 Forfatter #820 Del Skrevet 8. mai 2006 Tror bildene får vente til i morgen. Jeg er så trøtt og sliten at jeg sitter bare her og gaper. Men lover å legge ut i morgen etter legetime. Må jo bare litt for 19 uker før jeg tar kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå