Gå til innhold

Babysarius kommer til høsten

MammaSarius

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da er svigerinne og niese dratt etter en hyggelig middag. Niesen min er så fantastisk søt at både jeg og mannen blir helt tussete av å ha henne. Hentet henne i barnehagen og tuslet et stykke og spiste is i parken før vi dro hjemover. Får trent oss litt på hverdagen som småbarnsforeldre! :hjerte:

Har skikkelig vondt i nedre del av ryggen, samt en del sånne skikkelige tak på siden i magen, men det er fredag og vår og livet er deilig!!! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er svigerinne og niese dratt etter en hyggelig middag. Niesen min er så fantastisk søt at både jeg og mannen blir helt tussete av å ha henne. Hentet henne i barnehagen og tuslet et stykke og spiste is i parken før vi dro hjemover. Får trent oss litt på hverdagen som småbarnsforeldre! :hjerte:

Har skikkelig vondt i nedre del av ryggen, samt en del sånne skikkelige tak på siden i magen, men det er fredag og vår og livet er deilig!!!  :sjarmor:

Så herlig da!

:hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vært en deilig dag! Sov lenge og kosa og pludra lenge med mannen før vi sto opp. Har gått tur i det fine været og nå står kylling og avokado pizza i ovnen og vi skal kose oss med en god film!

Ryggen er mye bedre i dag, tror det hjelper å ligge en del!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Blir i godt humør av å lese dagboken din jeg, herlig at livet smiler! :)

Også så utrolig godt å høre at UL gikk finfint. Første bildet skjønte jeg ikke noe av, men når du forklarte så jeg det jo! :rosasmil:

Ha en fantastisk dag!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heisann snuppa, har du hatt en bra helg?

:kose:

Helgen har vært bra den. Slapp og deilig.

Jeg har rett og slett intet overskudd om dagen og etter to dager tilbake på jobb er jeg helt pumpa. Har vondt i ryggen og sover ekstremt dårlig om natta noe som resulterer i at jeg er veldig trøtt og har mye hodepine på dagen. Merker at jeg har vanskerforå konsentrere meg over tid og etter 2-3 timerpå jobber er løpet kjørt, da er det null konsentrasjon igjen. Mannen er litt bekymra og ser helst at jeg sykmelder meg 100%, men jeg er litt usikker. Kjenner at jeg blir deppa av å være så sliten og det er så surt, for jeg er egentlig så lykkelig om dagen! Skal til jordmor i morgen så får høre litt hva hun synes så får vi ta det derfra.

I dag var jeg på første del av Stork-prosjektet. Trodde egentlig ikke det var før i morgen så fikk litt sjokk i går kveld når jeg oppdaget det, men greide å karre meg opp kl 7 og kom meg avgårde. Hadde litt høye sukkerverdier så nå må jeg ta meg sammen. Mange ting er enkle nok å holde seg unna (cola, saft og godis), men jeg er såååå sugen på frukt om dagen! Jaja, måtehold er vel nøkkelen her som til alt annet.

I morgen er det fri fra jobb, jordmortime og vanngymnastikk, gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi vært hos jordmor og hørt det lille hjertet banke! :hjerte::hjerte::hjerte: Skjedde ikke så mye sånn rent ellers, prata litt og målte blodtrykk. Fikk luftet litt med henne om hvor sliten jeg er og hun sa jeg måtte lytte til kroppen og at jeg vet best hvor mye hvile jeg trenger. Jeg synes det er kjempevanskelig!

Endte opp med å bestille legetime og dro ned dit for å diskutere videre sykmelding med legen min og med to legestudenter som tilskuere. Hun sykmeldte meg 100% frem til neste legetime 9. mai, men virka ikke særlig innsilt på at jeg skulle være fullt sykmeldt noe lenger enn det. Hun er veldig ivrig på tilrettelegging fra jobben og mente jeg måtte diskutere det mer med de... Jeg skjønner ikke helt hva de kan gjøre, det koker jo ned til at jeg har vondt i ryggen, sover dårlig, blir sliten,får vondt i hodet og mister konsentrasjonen. Jeg føler at hun ikke helt hører hva jeg sier og at vi snakker litt forbi hverandre, og ofte føler jeg at jeg ikke blir tatt på alvor. Begynte å gråte på veien hjem og satt og tuta her en god stund når jeg kom hjem. Det føles så vanskelig å skulle gå rundt med konstant manko på energi når man skulle gjort 1000 andre ting. Særlig etter at jeg fikk streng beskjed om å bevege meg mer pga høye blodsukkerverdier i går. Det heller synes ikke legen min var noen big deal... Vurderer sterkt å bytte faslege, vil jo gjerne ha en lege som tar meg på alvor også når vi har barn! Men det blir jo fort litt lotto det og, og vanskelig å komme til ny lege første gang og skulle ha 100% sykmelding for diffuse plager. Noen som har en god fastlege i Oslo å anbefale?

Er absolutt ikke meninga å være så sytete jenter, men i dag er dagen da klumpen sitter høyt i halsen og tårene sitter løst.

On the bright side så ringte jeg sjefen min og snakket med henne og hun er så god atte. Hun mente jeg bare må slappe av og lytte til kroppen. Så får vi se da, hvordan formen er den neste uka og hva jeg og legen blir enige om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...