Gå til innhold

Babysarius kommer til høsten

MammaSarius

Anbefalte innlegg

Heia du!!

Hvordan har du det idag? Håper alt er vel og at de negative energiene fra heksen er borte!!

Ønsker deg i allefall en kjempefin søndag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:klem::klem::klem: til alle dere snille, søte forståelsesfulle jentene! Blir så glad av å komme inn hit når dere har lagt igjen så hyggelige spor etter dere.

I går var vi på middagsbesøk hos noen venner og fikk servert nydelig elgstek! Det ble så hyggelig og sent at vi overnattet og spiste frokost der i dag morges også!

I dag har vi hatt besøk av en gammel venninne av meg som bor i Trondheim spm jeg ikke har sett på flere år. Det var veeeldig hyggelig! Hun ble veldig glad for å høre om graviditeten og ville vite kjønn så hun kunne begynne å strikke! :sjarmor:

Nå står middagen og putrer. Det blir IKEAs kjøttbullar med hjemmelaget potetgulrotmos! :sikle:

Resten av helgen har vært mye bedre enn starten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Hei på deg MammaSarius.

Jeg må bare føye meg inn i rekken sammen med de andre jentene her og si at jeg er rimelig sjokkert over stemoren din og hva hun klarer å få seg til å si. :roll:

Det høres nesten ut på meg at hun er sjalu og at det er hun som ikke er klar for at faren din skal bli bestefar. Faren din gleder seg sikkert. :tommel:

Så bra at vesken din kom til rette igjen med alt i god behold. Godt at det finnes noen ærlige mennesker der ute. :Nikke:

Håper du får en fin dag.

:klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare innom å :hoppe: litt for

12 uker!!!

før jeg går på jobben!

Endret av MammaSarius
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miiip

HURRA for 12 uker! :hoppe:

Godt å høre at resten av helga var bra. Støtter deg 115% i å unngå stemoren din når hun bare sprer negativ energi.

Håper du og Babysarius får en fin uke! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe:

12 uker i dag og to uker siden siste misfargede utflod!

Er så glad for at våren er her jeg! Er så deilig med sollys til og med når man har kommet hjem fra jobb! Og vi får endelig oppleve en stue med sollys etter den lange vinteren. Tror det skal bli deilig her fremover, med vestvendt balkong og åpent rundt så solen fyller hele stuen!

I dag blir det enkel middag med fiskegrateng og grønnsaker, og så var jeg rampete på butikken og kjøpte med sjokoladepudding! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er så ekstemt sulten om dagen, men så blir jeg så ekstremt fort mett og. Mannen var klar for dessert rett etter middagen, men jeg var stapp mett av en liten posrsjon fiskegrateng og grønnsaker. Nå venter mannen utålmodig, men tror nok det snart er litt plass i dessert magen!

Er godt i gang med å fylle ut svangerskapskalenderen, i morgen er det bare 4 uker til UL! :hoppe: Vi er litt i tvil om vi vil vite kjønnet eller ikke... :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde fått vite kjønnet i dag uansett om vi hadde ønsket det eller ikke. Lillegutt var jammen ikke sjenert ;). Og jeg nevnte det før jordmor... :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiskegrateng er nammis! :sikle:

Og er det virkelig TO hele uker siden sist misfargede utflod!? Føler liksom det var i går, og når du skriver sånn så blir jeg helt :overrasket: - for jeg har mer eller mindre garantert blitt mamma ila. to uker fremover nå! :overrasket:

Er det den ene som vil og den andre ikke mtp kjønnet? Da kan dere jo evt. trekke... Eller dere kan ta det helt på sparket! Evt. be JM si kjønnet dersom hun kan se det!?? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...