Gjest gjest1 Skrevet 14. mars 2006 #461 Del Skrevet 14. mars 2006 Enig med TT, du må få deg en ticker el.l. Vi liker å ha kontroll vettu. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 14. mars 2006 #462 Del Skrevet 14. mars 2006 Ja når er termin? Håper formen holder seg bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 14. mars 2006 Forfatter #463 Del Skrevet 14. mars 2006 Har ikke rukket innom her så mye i det siste. I helga arrangerte vi fest for svigers i anledning perlebryllupet og nå er jeg tilbake 50% på jobbs så da flyr dagene avgårde. Er kjempesliten etter fire timer på jobben men i morgen har jeg fri så er jeg nok her! Skal få laget meg en ticker. Gjorde det jo egentlig for lenge siden, men den var for stor i følge KGs regler... Inntil videre kan jeg jo opplyse at den anslåtte terminen er 4 oktober og at det er veldig lettå vite hvor langt på vei jeg er. Når kalenderen viser mandag i uke 12 (altså i går) er jeg akkurat 12 uker på vei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 14. mars 2006 #464 Del Skrevet 14. mars 2006 12 uker! Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 14. mars 2006 Forfatter #465 Del Skrevet 14. mars 2006 Hmmm... tror jeg er veldig ivrig etter å nå uke 12 jeg... Kalenderen viser uke 11, altså er jeg 11+1 i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 14. mars 2006 #466 Del Skrevet 14. mars 2006 .... 11 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 14. mars 2006 #467 Del Skrevet 14. mars 2006 for 11 uker da... Og tenk at det bare er 6 dager igjen til de magiske 12 er nådd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 14. mars 2006 #468 Del Skrevet 14. mars 2006 Har det gått så lenge allerede!! Det er jo kjempebra Hvordan går det med formen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 14. mars 2006 #469 Del Skrevet 14. mars 2006 Fin ticker du har fått deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 14. mars 2006 #470 Del Skrevet 14. mars 2006 Hurra for ticker!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 14. mars 2006 Forfatter #471 Del Skrevet 14. mars 2006 Fin ticker du har fått deg ← Ikke meninga å stjele tickeren din altså! Men jeg kan jo ikke noe for at du og har så god smak! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 14. mars 2006 #472 Del Skrevet 14. mars 2006 11 uker og ticker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 15. mars 2006 Forfatter #473 Del Skrevet 15. mars 2006 Da var jeg våken! Tydelig at jeg trenger mye søvn. Etter mye action hele helga og to korte dager på jobb var kroppen ganske klar på at den ville sove lenge i dag. Er veldig glad jeg er 50% sykmeldt for det er ikke snakk om at jeg ville fungert med å jobbe heltid. Bortsett fra at jeg er ekstremt trøtt og sliten så er formen ganske såbrukbar.Jeg er ikke skikkelig kvalm. Brekker meg lett og blir kvalm hvis jeg hoster og reagerer sterkt på en del lukter, men generellt er jeg ikke særlig plaget med kvalmen. Det verste er vel strekkmerkene! De er ikke spesielt mange og ikke spesielt sterke, bare et par små på hver side av magen. Håper bare det ikke tar helt av allerede, skal smøre magen masse og håpe på det beste. Har fortalt om de gode nyhetene på jobben og de er så søte alle sammen. I går holdt jeg på å gå skikkelig på trynet på toppen av trappa utenfor bygget og da ilte en av mannfolka til og strødde sand med en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 15. mars 2006 #474 Del Skrevet 15. mars 2006 Vi liker gentlemen! Ha en fin dag T! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 15. mars 2006 #475 Del Skrevet 15. mars 2006 GRATTIS MED 11 UKER!!! Og til mennene på jobben!! Bra! "slike gutter det vil gamle Norge ha!" Håper du får en finfin dag nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 15. mars 2006 #476 Del Skrevet 15. mars 2006 Så bra at kollegaene gleder seg på dine vegne! Og mannfolk som iler til for å strø, dem liker vi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 15. mars 2006 #477 Del Skrevet 15. mars 2006 Gratulerer med 11 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 15. mars 2006 Forfatter #478 Del Skrevet 15. mars 2006 Takk for søte hilsener jenter! Ja, de er søte disse mannfolka på jobben min. Er veldig glad jeg er i den jobben nå som jeg trenger å ta det litt med ro. I den forrige jobben min var ikke sjefen den mest forståelsesfulle og jeg grua meg fryktelig til å si fra til ham når jeg var syk. Og da ble jeg alltid bare mer stressa og dårligere fordi jeg ikke greide å slappe av. I dag har jeg endelig fått ut fingeren og bestilt jordmor time. Første ledige timen var 26. april, da er jeg i uke 17. Skal til legen en gang før det når sykmeldingen min går ut før påske. Og så skal jeg til ordinær ultralyd i uke 16. Nå skjer det mye i ukene fremover. Må jo også få sagt at det nå er 10 dager siden jeg har hatt brun utflod eller antydninger til blødninger! Og hvis Babysariusen hadde det så bra på torsdag så er jeg sikker på h*n ha det bra i dag og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 15. mars 2006 #479 Del Skrevet 15. mars 2006 Vi liker gentlemen! Ha en fin dag T! ← Yes we do! Må jo også få sagt at det nå er 10 dager siden jeg har hatt brun utflod eller antydninger til blødninger! Og hvis Babysariusen hadde det så bra på torsdag så er jeg sikker på h*n ha det bra i dag og! ← Det har han helt sikkert. Så bra at det ser ut til å fungere bra med 50% sykemelding da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 15. mars 2006 #480 Del Skrevet 15. mars 2006 Hurra for 11 uker! Og ikke minst 11 uker OG TO DAGER! Ikke lenge igjen til 12 uker. Jeg syntes tiden gikk saaaaakte frem til uke 12, men etter det har den FLYDD av gårde! Tenk, det er jo bare en vår og en sommer og litt høst, og så er uke 40 her! :grine2: Godt du får sovet ut litt når du trenger det. Ha en fortsatt fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå