Pepita Skrevet 10. mars 2006 #441 Del Skrevet 10. mars 2006 Så bra at alt sto bra til! Tror nok det blir en ul til på meg også... Hva er planene for helga? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 10. mars 2006 #442 Del Skrevet 10. mars 2006 Nå presser tårene på her! Grattis med så flotte nyheter Mammasarius! :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. mars 2006 #443 Del Skrevet 10. mars 2006 Ja for tenkt at jeg gjør det! Det er vel hodet til venster ikke sant og den lille tutten som stikker ned på undersiden er armen og litt til venster for armen ser vi en søt liten nese.....tror jeg da. Kan du komme og bekrefte dette MammaSarius?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 10. mars 2006 #444 Del Skrevet 10. mars 2006 :grine2: SÅ BRA!!! Herlige nyheter!! Nå blir det ei finfin helg i Sariusheimen!! Tror ikke du er helt på jordet jeg nei,Heidi76...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 10. mars 2006 #445 Del Skrevet 10. mars 2006 (endret) Verdens aller vakreste Babysarius 3,4 cm lang med sprellende armer og bein! ← Jeg ser, jeg ser!! Hodet er oppe mot venstre...også tror jeg ryggen kommer nedover, og den litt mer spisse delen nede mot høyre er stumpen med to korte bein! Herlig!!! :grine2: Endret 10. mars 2006 av -TeddyToria- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 10. mars 2006 #446 Del Skrevet 10. mars 2006 Ser ut som en liten bokser!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. mars 2006 #447 Del Skrevet 10. mars 2006 Jepp, en liten bokser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 12. mars 2006 #448 Del Skrevet 12. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 12. mars 2006 Forfatter #449 Del Skrevet 12. mars 2006 Strekkmerker? Allerede? Skjønner ingenting jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 12. mars 2006 #450 Del Skrevet 12. mars 2006 :overrakset: Hva er det du sier? Har du fått strekkmerker?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 12. mars 2006 Forfatter #451 Del Skrevet 12. mars 2006 :overrakset: Hva er det du sier? Har du fått strekkmerker?? ← JA!!! Kommer jo til å bli stripete fra topp til tå jeg hvis det skal begynne allerede nå! Har ikke noe full-figur speil i leiligheten etter at vi flyttet, har ventet på skyvedørsgarderobe. Har altså ikke sett magen min skikkelig forfra på en stund, men i dag morges dusjet jeg hos svigers og speilet der var ikke reddforå fortelle den grusomme sannheten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 12. mars 2006 #452 Del Skrevet 12. mars 2006 Nå kan jeg egentlif svært lite om slikt da, men det høres da jammen tidlig ut! Trodde dett kom helt mot slutten jeg! Men når jeg tenker meg om så vet jeg jo flere som har fått strekkmerker i vokseperioder i barndommen da... Kjipt uansett da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 13. mars 2006 #453 Del Skrevet 13. mars 2006 Heia du!! Nå skulle jeg innom for å ønske deg ei riktig så fin uke her!! Og DET gjør jeg jo da,men hørtes litt kjipt ut med strekkmerker.... Meeen,hvis det er ei fattig trøst så har jeg masse sånne på puppene,lårene,hoftene og bak leggene etter jeg plutselig vokste som fy........Sååå jeg venter bare på at magen skal få sin dose den også... En fattig trøst i en stakket stund Men det sies jo at det er egen trøst i andres elendighet,så jeg måtte prøve litt på det da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 13. mars 2006 #454 Del Skrevet 13. mars 2006 Ønsker deg og magen en god dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 13. mars 2006 #455 Del Skrevet 13. mars 2006 For en nydelig liten BabySarius! :grine2: Kjedelig med strekkmerker så tidlig, men ikke så mye å gjøre med kanskje? Annet enn å gå til anskaffelse av en god krem? Håper det er bra med deg og at du klarer å bekymre deg mindre nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 13. mars 2006 #456 Del Skrevet 13. mars 2006 Hei snuppa! Venter bare på at mine skal komme... Mamma fikk strekkmerker da hun var på mi str, så de kommer både tidlig og sent i svangerskapet. Husk at strekkmerkene viser at du har hatt verdens beste skapning i magen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 13. mars 2006 #457 Del Skrevet 13. mars 2006 Så flott den lille babysariusen deres er! Likner på Lillemann da vi var på tidlig ul, og det var vel ca. samtidig, tror jeg, 10+noe. Kjedelig med strekkmerker, jeg har unngått de enn så lenge, men har hørt de fleste kommer de siste par ukene. Jeg har derimot fått åreknuter, og det er styggere hvis det er noen trøst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 14. mars 2006 #458 Del Skrevet 14. mars 2006 Så kjedelig med strekkmerker da... Men du, ikke ta sorgene på forskudd! Ikke sikkert at det blir så mye værre. Det kan i allefall være verdt å forsøke smøre magen godt hver kveld før du legger deg, eller ellers etter en dusj osv. Kjøp en god olje eller bruk noe så "simpelt" som Spenol - beste kremen ever!!! Evt. bruk en god, feit lotion med aloe vera! Det er om ikke annet greit å forsøke! Jeg har vært heldig og har sluppet heeelt unna frem til nå, men det skal jeg vel ikke si høyt...for "poff" så sprekker jeg også nå, siste uka! :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 14. mars 2006 #459 Del Skrevet 14. mars 2006 Hvor langt er du på vei nå igjen? Du må få deg en ticker eller en foreløpig termindato i signaturen din! TT vil ha full kontroll! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 14. mars 2006 #460 Del Skrevet 14. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå