Gå til innhold

Mange menn blir av når jeg er "på" , hvorfor?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det har skjedd med første daten jeg hadde etter bruddet. Vi begynte fort å prate om den dagen vi skulle flytte inn til hverandre. Etterhvert som tiden gikk merket jeg han ble stille, jeg spurte ; er det noe galt siden du er stille. Han ; Nei ikke noe galt. Det ble så ikke at han ville avslutte det til vennskap fordi han følte seg litt kvalt men han er likevel glad i meg. Kan følelsene hans dukke opp igjen om jeg lener meg litt tilbake og gir han litt space? 

Enn annen gammel kjenning er litt sånn i periodevis. Hvis jeg er stille på snap i ei uke, så gir han meg plutselig oppmerksomhet. Så holder vi det gående, gjerne koser litt innimellom og han ringer meg omtrent daglig. Jeg ringer han men det var han ikke storfan av, akkurat som at jeg ikke kan ringe han uanmeldt men han meg. Så der kan jeg bli litt skuffet og spørrende. Han sier da at han ikke helt vet hva han vil og vil ikke rase inn i et forhold. Han virket jo omtrent forelsket i denne første perioden. 

Skal det virkelig være sånn at menn mister interessen om jakten blir lettere? Skal vi bare holde oss kalde lenge helt til de sprekker omtrent? Blir sprø av dette...

Anonymkode: f431c...482

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er fordi du godtar smuler og er lett å få på kroken.

Anonymkode: 573b4...799

  • Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket du om å flytte inn på første daten? Da hadde jeg sneket meg ut bakdøra og løpt! 😅

Dette handler litt om et velkjent tema som heter tilknytningsstil. 

Men du virker veldig "på".  Du snakker om folk som liker "jakten". Men det finnes mange nivåer av mellomring her. 

Det at han sier han blir kvalt betyr ikke at han foretrekker jakten. Det kan like gjerne bety at han ikke synes du klarer å regulere deg og sjekke at han er med deg i denne samtalen og at dere er på samme nivå mht intensitet og innhold. Høres ut som du bare turer på. 

Sjekk litt hva han tenker. Still spørsmål. Prøv å følge med på hva han tenker, hvordan han foretrekker at dere samhandler. - Om du trår til for hardt og trenger å roe deg ned litt - eller motsatt om du skulle bli for passiv. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke, men opplevde mye likt selv da jeg var ung. Det var alltid mennene som oppsøkte meg, inviterte meg ut, var hodestups forelsket osv og jeg var litt tilbakeholden. Men med engang jeg begynte å vise mer interesse, så trakk dem seg plutselig og ofte uten forklaring. Enkelte menn som jeg avviste tok aldri et hint og kunne ringe og ringe og oppsøkte meg som kunne være litt ubehagelig 

Da jeg traff mannen min holdt jeg litt tilbake følelsene mine. Han ble også hodestups forelsket i meg. Men med han, så ble jeg fort veldig trygg og kunne slappe mer av med ham og var meg selv. Vi er fortsatt gift og vært sammen i 25 år 🥰 Så du har nok ikke truffet den rette for deg enda

Anonymkode: 32e9b...dbd

  • Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Skal det virkelig være sånn at menn mister interessen om jakten blir lettere? Skal vi bare holde oss kalde lenge helt til de sprekker omtrent? Blir sprø av dette...

Nei. Ikke nødvendigvis.. Hadde min date begynt sånn, så hadde jeg avsluttet det. Jeg orker bare at man er seg selv uten å spille spill, at man prøver å forstå hverandre og bygger et sundt forhold. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BobTheNoob skrev (Akkurat nå):

Snakket du om å flytte inn på første daten? Da hadde jeg sneket meg ut bakdøra og løpt! 😅

Dette handler litt om et velkjent tema som heter tilknytningsstil. 

Men du virker veldig "på".  Du snakker om folk som liker "jakten". Men det finnes mange nivåer av mellomring her. 

Det at han sier han blir kvalt betyr ikke at han foretrekker jakten. Det kan like gjerne bety at han ikke synes du klarer å regulere deg og sjekke at han er med deg i denne samtalen og at dere er på samme nivå mht intensitet og innhold. Høres ut som du bare turer på. 

Sjekk litt hva han tenker. Still spørsmål. Prøv å følge med på hva han tenker, hvordan han foretrekker at dere samhandler. - Om du trår til for hardt og trenger å roe deg ned litt - eller motsatt om du skulle bli for passiv. 

Takk for råd🙈😅 Jeg er nok problemet med han det gjelder først her. Vi snakket. Det vil si han faktisk begynte å starte samtalen om flytting etterhvert  og jeg ble nok litt i overkant ivrig etter det tror jeg. Han er fortsatt litt på når jeg er av enda. Vi har en kjempe god tone også.

Han andre det gjelder her blir jeg faktisk litt skuffet av. En slags ghosting på han. For en mnd siden så var det lenge siden vi hadde sett hverandre... Da skrudde han på sjarmen, sendte meg natta mld og ringte omtrent hver dag. Jeg ble overfylt av komplimenter og han lagret bilder av meg. Vi har kjent hverandre I noen år .. Så etter ett par uker slik og etter litt sex og kos, så blir han plutselig stille. Jeg spør hvorfor han blir det og om vi skal møtes igjen, da sier han Klart det🥰🥰 

Nå i ei uke har det nesten kun gått enveis, så jeg gidder ikke å gi han oppmerksomhet lengre. Plutselig vil han vel merke at jeg er blitt stille. Er det fordi han nå har ei annen ei? Utrolig dårlig gjort av slike folk som sistnevnte her, ikke den første mannen.  Ts

Anonymkode: f431c...482

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er mann selv og jeg vil heller tro det har med dårlig kommunikasjon eller at mannen får sett hvem du faktisk er. Hvilke verdier du har, politisk ståsted, vaner, personlighet etc som ikke er det han trodde/ønsket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Ham andre det gjelder her blir jeg faktisk litt skuffet av. En slags ghosting på han. For en mnd siden så var det lenge siden vi hadde sett hverandre... Da skrudde han på sjarmen, sendte meg natta mld og ringte omtrent hver dag. Jeg ble overfylt av komplimenter og han lagret bilder av meg. Vi har kjent hverandre I noen år .. Så etter ett par uker slik og etter litt sex og kos, så blir han plutselig stille. Jeg spør hvorfor han blir det og om vi skal møtes igjen, da sier han Klart det🥰🥰 

Han nr 2 her høres manipulerende ut. Han viø bare ha sitt og gir blaffen ellers. Lovebomber førdt, får sitt, trekker seg tilbake og utnytter at du kommer etter. 

 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Takk for råd🙈😅 Jeg er nok problemet med han det gjelder først her. Vi snakket. Det vil si han faktisk begynte å starte samtalen om flytting etterhvert  og jeg ble nok litt i overkant ivrig etter det tror jeg. Han er fortsatt litt på når jeg er av enda. Vi har en kjempe god tone også.

Han andre det gjelder her blir jeg faktisk litt skuffet av. En slags ghosting på han. For en mnd siden så var det lenge siden vi hadde sett hverandre... Da skrudde han på sjarmen, sendte meg natta mld og ringte omtrent hver dag. Jeg ble overfylt av komplimenter og han lagret bilder av meg. Vi har kjent hverandre I noen år .. Så etter ett par uker slik og etter litt sex og kos, så blir han plutselig stille. Jeg spør hvorfor han blir det og om vi skal møtes igjen, da sier han Klart det🥰🥰 

Nå i ei uke har det nesten kun gått enveis, så jeg gidder ikke å gi han oppmerksomhet lengre. Plutselig vil han vel merke at jeg er blitt stille. Er det fordi han nå har ei annen ei? Utrolig dårlig gjort av slike folk som sistnevnte her, ikke den første mannen.  Ts

Anonymkode: f431c...482

Jeg sa til deg at akkurat det kommer til å skje med han siste, han har jo dumpa deg før når han har mista interessen, så hvorfor er du så overrasket?

Problemet ditt er at du er så desperat at du kaster deg inn i armene til enhver mann som viser deg litt og da mener jeg litt oppmerksomhet. Ingen vil ha noen som er desperate, og som blir sammen hvem som helst fordi de ikke klarer å være alene.

Han første viste deg jo veldig tydelig at han ikke var interessert i deg, han til og med sa det til deg, du fikk over 30 sider med folk som sa at han ikke var interessert i deg, men neida det ville du ikke høre på, og se hvor du er nå.

Anonymkode: 573b4...799

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WhisperingWind

Ville nok bare trukket meg ut når kontakten ikke er konstant. Det i seg selv er et tegn på at de ikke er seriøs.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Vet ikke, men opplevde mye likt selv da jeg var ung. Det var alltid mennene som oppsøkte meg, inviterte meg ut, var hodestups forelsket osv og jeg var litt tilbakeholden. Men med engang jeg begynte å vise mer interesse, så trakk dem seg plutselig og ofte uten forklaring. Enkelte menn som jeg avviste tok aldri et hint og kunne ringe og ringe og oppsøkte meg som kunne være litt ubehagelig 

Da jeg traff mannen min holdt jeg litt tilbake følelsene mine. Han ble også hodestups forelsket i meg. Men med han, så ble jeg fort veldig trygg og kunne slappe mer av med ham og var meg selv. Vi er fortsatt gift og vært sammen i 25 år 🥰 Så du har nok ikke truffet den rette for deg enda

Anonymkode: 32e9b...dbd

Åhr, så godt å høre. 😭🥰 Jeg er 35år og målrettet dette ved flere av menn jeg har datet. Jeg gir opp hele kjærligheten. Hvis ikke får det vente å se hva som skjer med han vennen min, han sa selv at det kan oppstå følelser uanmeldt om det gikk fra vennskap til kjærlighet. Han liker ikke påklistret kjærlighet visst nok. 

Anonymkode: f431c...482

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BobTheNoob skrev (11 minutter siden):

Han nr 2 her høres manipulerende ut. Han viø bare ha sitt og gir blaffen ellers. Lovebomber førdt, får sitt, trekker seg tilbake og utnytter at du kommer etter. 

 

Huff tror også han er det. Han er rett og slett så falsk at han ei uke etter sexen ringte meg og spurte om vi skulle ha en gåtur ute, vi gjorde det, men han hadde kun en time til gode. Han kjørte meg hjem og etter da ble han stille. Han skulle vel vise meg at det ikke baaare var sex han skulle ha. 

Førstemann og jeg har som sagt ikke sex og ikke ymter han innpå heller. Ærlig sak☺️

Anonymkode: f431c...482

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg sa til deg at akkurat det kommer til å skje med han siste, han har jo dumpa deg før når han har mista interessen, så hvorfor er du så overrasket?

Problemet ditt er at du er så desperat at du kaster deg inn i armene til enhver mann som viser deg litt og da mener jeg litt oppmerksomhet. Ingen vil ha noen som er desperate, og som blir sammen hvem som helst fordi de ikke klarer å være alene.

Han første viste deg jo veldig tydelig at han ikke var interessert i deg, han til og med sa det til deg, du fikk over 30 sider med folk som sa at han ikke var interessert i deg, men neida det ville du ikke høre på, og se hvor du er nå.

Anonymkode: 573b4...799

Skjønner. Men jeg var ikke desperat med siste.. Jeg maset ikke, men begynte å ringe etterhvert. Da ble han sur. Han ringte jo meg, så hvorfor kunne ikke jeg ringe han. Han sa da at han hatet å prate i tlf så han orket ikke. Men veldig merkelig han ringte HVER dag før sexen og ca 1.5 uke etter. 

Anonymkode: f431c...482

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg sa til deg at akkurat det kommer til å skje med han siste, han har jo dumpa deg før når han har mista interessen, så hvorfor er du så overrasket?

Problemet ditt er at du er så desperat at du kaster deg inn i armene til enhver mann som viser deg litt og da mener jeg litt oppmerksomhet. Ingen vil ha noen som er desperate, og som blir sammen hvem som helst fordi de ikke klarer å være alene.

Han første viste deg jo veldig tydelig at han ikke var interessert i deg, han til og med sa det til deg, du fikk over 30 sider med folk som sa at han ikke var interessert i deg, men neida det ville du ikke høre på, og se hvor du er nå.

Anonymkode: 573b4...799

Dette. Hvis du hadde giddet å faktisk høre på rådene du får her inne, hadde ting vært enklere. 

Anonymkode: dc980...104

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det har skjedd med første daten jeg hadde etter bruddet. Vi begynte fort å prate om den dagen vi skulle flytte inn til hverandre. Etterhvert som tiden gikk merket jeg han ble stille, jeg spurte ; er det noe galt siden du er stille. Han ; Nei ikke noe galt. Det ble så ikke at han ville avslutte det til vennskap fordi han følte seg litt kvalt men han er likevel glad i meg. Kan følelsene hans dukke opp igjen om jeg lener meg litt tilbake og gir han litt space? 

Enn annen gammel kjenning er litt sånn i periodevis. Hvis jeg er stille på snap i ei uke, så gir han meg plutselig oppmerksomhet. Så holder vi det gående, gjerne koser litt innimellom og han ringer meg omtrent daglig. Jeg ringer han men det var han ikke storfan av, akkurat som at jeg ikke kan ringe han uanmeldt men han meg. Så der kan jeg bli litt skuffet og spørrende. Han sier da at han ikke helt vet hva han vil og vil ikke rase inn i et forhold. Han virket jo omtrent forelsket i denne første perioden. 

Skal det virkelig være sånn at menn mister interessen om jakten blir lettere? Skal vi bare holde oss kalde lenge helt til de sprekker omtrent? Blir sprø av dette...

Anonymkode: f431c...482

Disse to er skadet i tilknytningen sin med andre. Det er ikke normalt. Kjæresten min er sånn og han opplevde traumer i oppveksten og hadde foreldre som bare kritiserte og avviste han. Derfor er han sånn. 

Anonymkode: 0aa70...025

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

BobTheNoob skrev (4 timer siden):

Snakket du om å flytte inn på første daten? Da hadde jeg sneket meg ut bakdøra og løpt! 😅

Ja, det sier i grunn det meste.

Anonymkode: 18472...5de

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

miss summers skrev (1 time siden):

Er det deg igjen? Seriøst? 🥺

Ja her vil det ingen ende ta..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Northwy skrev (24 minutter siden):

Ja her vil det ingen ende ta..

🥴

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, BobTheNoob said:

Snakket du om å flytte inn på første daten? Da hadde jeg sneket meg ut bakdøra og løpt! 😅

Dette handler litt om et velkjent tema som heter tilknytningsstil. 

Men du virker veldig "på".  Du snakker om folk som liker "jakten". Men det finnes mange nivåer av mellomring her. 

Det at han sier han blir kvalt betyr ikke at han foretrekker jakten. Det kan like gjerne bety at han ikke synes du klarer å regulere deg og sjekke at han er med deg i denne samtalen og at dere er på samme nivå mht intensitet og innhold. Høres ut som du bare turer på. 

Sjekk litt hva han tenker. Still spørsmål. Prøv å følge med på hva han tenker, hvordan han foretrekker at dere samhandler. - Om du trår til for hardt og trenger å roe deg ned litt - eller motsatt om du skulle bli for passiv. 

Dette. Om tilknytningsstil hadde vært tema i skolen og jeg ikke måtte lære det etter 30 hadde livet vært mye lettere. 4 ulike tilknytninger - forhold/dating er deretter. Unnvikende, engstelig, engstelig unnvikende, trygg. Så enkelt, så vanskelig. 

Anonymkode: 689ff...f68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...