Gå til innhold

Christina Ygre S på snap

M.H85

Anbefalte innlegg

Ser på snappene hennes innimellom når hun dukker opp på «utforsk». Dette med vannkoppene er svært egoistisk. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De aller fleste har hatt (eller skal ha) vannkopper som barn. De som ikke ønsker/tåler det, kan vaksinere seg. Folk har jo egen smittesammenkomster for å «bli ferdig med det». Og det tar 2-3 uker til det bryter ut om man blir smittet, så man ødelegger ikke andres ferie. 

Noe som er mye farligere enn vannkopper, er det giftige miljøet her inne. Dere sitter og baksnakker andre, baksnakker døende og deres pårørende. Gremmes over folk som dere. Skaff dere et liv, da gjør dere alle en tjeneste. Hva oppnår dere med å spre eder og galle her inne? Skam dere! Rett og slett flaut å lese hvor stygge dere er med andre. 

• Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fulgt Christina en god stund nå. Men nå har jeg avfulgt. Det ble så mye nå som at jeg ble sittende å måpe av hele dama. For det første : svigermor. Bare det å sitte å snakke på snap om de skulle dra på sydentur eller ikke mens svigermor lå på dødsleiet. Hvem tenker i hele tatt på sydentur når en av dine nærmeste ligger for døden? Og hvordan fikk de begravelsen før damen omtrent var død? Det er jo normalt at det går bortimot 14 dager mellom man dør og blir begravd.... Dagen etter hun døde er C på snap og fjaser i vei som om ingenting har skjedd. Skravler,  ler som om ingenting har skjedd. Hun og mannen sitter bak et lass med blomster og ler, fordi de har så mye blomster på bordet at de ikke ser hverandre... Vel.. Jeg blir litt sjokkert.

Så drar de altså til syden, som om det er liv om å gjøre, dagen etter begravelsen. Drar med en med vannkopper hit og dit. Bryr seg pøtt om man smitter andre. "Å det visste jeg ikke". Selvfølgelig vet man at man skal holde seg hjemme med vannkopper.... Snapper om alt peset hun har fått, for så å plutselig prate om sorg. Mest sannsynlig for å få sympatien tilbake. Nei.. min får du hvertfall ikke.

Å hvor ble det av utmattelse nå?? Er den plutselig borte?? 

Endret av Bibbi_
  • Liker 18
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (6 minutter siden):

Jeg har fulgt Christina en god stund nå. Men nå har jeg avfulgt. Det ble så mye nå som at jeg ble sittende å måpe av hele dama. For det første : svigermor. Bare det å sitte å snakke på snap om de skulle dra på sydentur eller ikke mens svigermor lå på dødsleiet. Hvem tenker i hele tatt på sydentur når en av dine nærmeste ligger for døden? Og hvordan fikk de begravelsen før damen omtrent var død? Det er jo normalt at det går bortimot 14 dager mellom man dør og blir begravd.... Dagen etter hun døde er C på snap og fjaser i vei som om ingenting har skjedd. Skravler,  ler som om ingenting har skjedd. Hun og mannen sitter bak et lass med blomster og ler, fordi de har så mye blomster på bordet at de ikke ser hverandre... Vel.. Jeg blir litt sjokkert.

Så drar de altså til syden, som om det er liv om å gjøre, dagen etter begravelsen. Drar med en med vannkopper hit og dit. Bryr seg pøtt om man smitter andre. "Å det visste jeg ikke". Selvfølgelig vet man at man skal holde seg hjemme med vannkopper.... Snapper om alt peset hun har fått, for så å plutselig prate om sorg. Mest sannsynlig for å få sympatien tilbake. Nei.. min får du hvertfall ikke.

Ingen håndtere og takler sorg likt, sorg finnes det INGEN fasit på. Og mange viser et ansikt utad som ikke stemmer overens med hvordan de har det på innsiden, om du ble sjokkert over det vet du lite som sorg.

• Liker 7
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (50 minutter siden):

Hun velger selv dele alt. Selvfølgelig må man da også tåle at noen reagerer!? Dessuten vedr syden turen spurte hun SELV følgerne om råd. Altså hva hadde andre gjort!? Da må man virkelig også takle at folk mener ulikt. Jeg ble rimelig paff over at noen i det hele tatt vurderer syden tur når det er snakk om mannens egen mor som er døende! De rakk begravelsen dagen før de reiste så var det jo ikkd noe valg å ta på en måte allikevel,men hadde en av mine aller nærmeste f.eks kjæresten min vært begravd dagen før hadde jeg aldri klart å reise med barn til syden. Det måtte fint barna hatt forståelse for. Mannen hennes har jo mistet sin mor,er nok knust..Syden består år etter år... I tillegg har barnet nettopp fått vannkopper,da holder man seg hjemme. Det er min mening. Personen velger selv snappe om alt,og har også bedt følgerne om råd/hva hadde du gjort...da må man tåle kritikk! Christina har meninger om det meste selv,da må man tåle andres også hvis du velger brette ut sånne ting. Hvis jeg lå på dødsleiet hadde jeg ikke likt om mine nærmeste delte med hele Norge om de skulle reise til syden å håpe på jeg ikke døde mens de var der. Det var det hun snappet om,og hun ønsket selv råd HVA andre hadde gjort🙈 Jeg hadde heller aldri våget reise på ferie med vannkopper barn. Av respekt for de rundt meg. !

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Turen var jo planlagt for lenge siden, før svigermor ble så syk! Ikke sånn at de satt å planla turen på dødsleiet!  De gikk også glipp av 4-5 dager av ferien, naturlig nok. Døden kommer når den kommer. De har betalt 50-60 000 kr og ikke sikkert de hadde fått det igjen?! Synes det er godt at de får koblet av ..og ikke ofte at de får dratt på tur. Sorgen er jo der, men hadde det vært bedre å sittet hjemme i stuen med den? N E I...ingen tvil om at de hadde all verdens kjærlighet for mor og svigermor!❤️

Mannen til C snakket så godt om dette på snap!🥰❤️

Ang.sorgen så sa hun jo at hun ikke klarte å snakke om det rett etterpå, derfor gikk livet sin gang..for det må den faktisk....og så klarte hun det etter en stund.

Endret av Moongirl
  • Liker 8
  • Hjerte 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (På 23.6.2024 den 21.38):

Hun sa det jo på snap på vei til flyplassen.?🤷🙈 Veldig spesielt uansett. Vannkopper er så smittsomt.

Har dere barn selv? Har selv sett at de plutselig popper opp rett forran ansiktet på meg. Ikke syk i forkant og ikke mens vannkoppene herjet kroppen. Ingen kan sitte hjemme i tilfelle de skal komme når de ikke visste det gikk vannkopper engang. Skarp dere,som sitter å kritiserer andre. 

• Liker 4
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nimno skrev (25 minutter siden):

Har dere barn selv? Har selv sett at de plutselig popper opp rett forran ansiktet på meg. Ikke syk i forkant og ikke mens vannkoppene herjet kroppen. Ingen kan sitte hjemme i tilfelle de skal komme når de ikke visste det gikk vannkopper engang. Skarp dere,som sitter å kritiserer andre. 

Det er ikke det som skjedde FØR de visste om vannkoppene som blir diskutert, men at de velger å ta med barnet i taxi og på restaurant når de VET hun har vannkopper!

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (4 timer siden):

Usikker på om jeg skal ta deg alvorlig, eller om dette bare er tull. Men hvis du er alvorlig, så blir jeg sjokkert! Man kan mene hva man vil om vannkoppene. Jada, hun burde nok tatt mer hensyn og holdt seg unna restauranter. Og det har hun selv innrømmer også, at hun ikke var klar over hvor smittsom det er. MEN andres sorg og hvordan folk håndterer dødsfall, det er vi vel for gode til å legge oss bort i. Til og med her på kvinneguiden bør vi være for gode for det! At C og svigermor stod hverandre veldig nært er det ingen tvil om. At begravelsen kunne holdes så raskt er vel fordi de har visst om at dødsfallet nærmet seg, og at hun selv faktisk var med på planleggingen av den. Og at de velger å gjennomføre sydenturen etter begravelsen synes jeg heller ikke er sjokkerende. Det er fullt mulig å sørge i syden også, og tro det eller ei - livet går videre, og det ER LOV å tulle og fjase midt i sorg også. 

• Liker 8
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Juhu25

Jeg syns her burde det ikke diskuteres svigermor , begravelse eller sorgen til C , Ø eller noen andre . 

❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymim skrev (5 timer siden):

Jeg tenker at de som er så alvorlig syke holder seg hjemme 😉 du vet at selv hvis C å Ø hadde holdt barnet hjemme med vannkopper så er det sikkert 1000 vis av andre som driter i å holde seg hjemme, så keep up the ‘’good’’ work her inne på kvinneguiden med deres spydige å stygge kommentarer.

Ja Gud forby at alvorlig syke skal få lufte seg, mye bedre at andre bare kan slippe å måtte ta hensyn. Egoismen lenge leve ?

jeg kjenner heldigvis ingen som er så egoistiske at de ikke holder seg hjemme når det er vannkopper

• Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avfulgte den dagen hun sa hun skulle ha storytime rundt dødsfallet til svigermora jeg. Det var liksom dråpen. Var ei flott diva som var artig å følge før, nå er det bare klaging og desperasjon for å få spennende nok innhold, for å kanskje tjene penger på internett. Alt for å slippe å gjøre noe vettugt for samfunnet. 

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Feitedorris skrev (9 minutter siden):

Avfulgte den dagen hun sa hun skulle ha storytime rundt dødsfallet til svigermora jeg. Det var liksom dråpen. Var ei flott diva som var artig å følge før, nå er det bare klaging og desperasjon for å få spennende nok innhold, for å kanskje tjene penger på internett. Alt for å slippe å gjøre noe vettugt for samfunnet. 

Enkelte er villig til å selge alt, absolutt alt. Alt for penger og forhåpentligvis kjendisstatus.  Å gjøre en skikkelig jobb er de ikke interessert i, og dette gjelder ikke bare Christina. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At de bruker humor etter dødsfallet synes jeg ikke de skal kritiseres for. De færreste gråter 100% av tiden etter å ha mistet noen. Ferien er heller ikke noe å kritisere de for, de har vel den siste tiden hatt omtrent alt fokus på nå avdøde, forstår godt at de trenger å komme seg vekk og prøve å kose seg så godt de kan. 

• Liker 5
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nimno skrev (2 timer siden):

Hun har jo tatt med barnet på restaurant etterpå osv(!).  Tenker du det er ok du? Flott å vite. Håper ikke jeg møter deg på en restaurant med et barn som har vannkopper da,synes det er direkte frekt å ikke ta hensyn til andre rundt! 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er fortsatt en stor beundrer av Christina. En liten feil pga noe hun ikke visste, endrer ikke det. Tøff dame som klarer å vise mange sider av livet. Dessuten så virker hun mer intelligent enn mange av kollegaene. Det hører man ofte på måten hun uttrykker seg på.

De har vært gjennom en ventesorg. Da blir tiden etterpå litt anderledes enn ved brått dødsfall. Noe av sorgen er allerede unnagjort før dødsfall, men man er fryktelig sliten etter en slik periode. Har prøvd det. Som hun sier, så fungerer ikke hjernen helt som vanlig etter noe slikt, fordi man er fryktelig sliten.

Ha litt empati med andre mennesker, og ikke vær så raske til å dømme. Den som er feilfri selv, kan kaste den første steinen. Godt ordtak når man opererer på Kvinneguiden.

• Liker 6
  • Hjerte 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (13 minutter siden):

Hun har jo tatt med barnet på restaurant etterpå osv(!).  Tenker du det er ok du? Flott å vite. Håper ikke jeg møter deg på en restaurant med et barn som har vannkopper da,synes det er direkte frekt å ikke ta hensyn til andre rundt! 

Hun fortjener det jo og er man alvorlig syk får man holde seg hjemme, fy flate for noen holdninger på enkelte.  Blir helt satt ut kjenner jeg 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melus skrev (54 minutter siden):

At de bruker humor etter dødsfallet synes jeg ikke de skal kritiseres for. De færreste gråter 100% av tiden etter å ha mistet noen. Ferien er heller ikke noe å kritisere de for, de har vel den siste tiden hatt omtrent alt fokus på nå avdøde, forstår godt at de trenger å komme seg vekk og prøve å kose seg så godt de kan. 

Enig! 

Feitedorris skrev (1 time siden):

Hjelpe meg! Grunnen til at Christina ikke har en vanlig jobb, er pga datteren som er syk og trenger tilsyn 24/7. Ja, hun har av og til avlastning, men det er vanskelig å ha en vanlig jobb i hennes situasjon….. Og klaging? Hun snakker om livet sitt - og det har vært krevende for dem siste tiden… 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viki6 skrev (7 minutter siden):

Jeg er fortsatt en stor beundrer av Christina. En liten feil pga noe hun ikke visste, endrer ikke det. Tøff dame som klarer å vise mange sider av livet. Dessuten så virker hun mer intelligent enn mange av kollegaene. Det hører man ofte på måten hun uttrykker seg på.

De har vært gjennom en ventesorg. Da blir tiden etterpå litt anderledes enn ved brått dødsfall. Noe av sorgen er allerede unnagjort før dødsfall, men man er fryktelig sliten etter en slik periode. Har prøvd det. Som hun sier, så fungerer ikke hjernen helt som vanlig etter noe slikt, fordi man er fryktelig sliten.

Ha litt empati med andre mennesker, og ikke vær så raske til å dømme. Den som er feilfri selv, kan kaste den første steinen. Godt ordtak når man opererer på Kvinneguiden.

Jeg har vært gjennom en ventesorg selv. Tiden etter var helt jæ.... Jeg har mistet noen brått, tiden etter var også helt jæ.... Synes tiden etter ved begge var like vond, slitsom og jæ.....

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...