Gå til innhold

Til en flink spåer/tarot leser - Kommer samboer til å fri i år og kommer jeg til å blir gravid snart?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei til alle dere som holder på med spådom og leser tarot, dette er noe jeg alltid har interessert meg for og har stor respekt for dem som kan dette. Jeg lurer på om min samboer kommer til å fri til meg i år og om jeg blir gravid snart, det er et sterkt ønske jeg har :)

 

Tusen takk til dere som tar dere tid til å se dette. Kvinne 36 år, stjernetegn vekten 

Anonymkode: 17d1d...6fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når man spår i tarot er det en ånd som svarer, og ånden kan ha sine egne hensikter med å svare det den gjør.

Angånde graviditet får jeg noen kort om både fortiden og hva du står i nå følelsemessig som kan tyde på at du har hatt det eller vil oppleve noe trasig på den fronten, men utfallet er at du må ha tålmodighet på den for å få det du ønsker. 

Det er kanskje ikke svaret du ønsker, men hvis det er en trøst fikk jeg også et tydelig nei da jeg spurte om jeg kom til å bli gravid i 2023. Det viste seg å stemme, så la jeg kort i slutten av 2023 som viste at jeg snart kom til å bli gravid som også viste seg å stemme fordi jeg ble gravid nå i januar, bare at jeg endte opp med å spontanabortere. Har ikke lagt flere kort for meg selv på det enda, da jeg opplever å være for følelsesmessig investert til at jeg klarer det. 

Om samboeren din kommer til å fri kan jeg ikke svare på. 

Anonymkode: 614fa...4db

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ja på nr to

Anonymkode: 15439...d49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en av Norges beste på tarot og blant de mest kjente innenfor mitt felt. 

...........................

...........................

...........................

...........................

 

Anonymkode: b01eb...049

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...