Irak Skrevet 18. februar 2024 #101 Skrevet 18. februar 2024 (endret) Biltur er fint.... Har ofte drømt om at han kjører.... Så kikker jeg litt på han med et forførende blikk mens jeg stryker han på låret... Så sklir hånda mi lengre og lengre opp langs låret hans, og streifer den kuken hans... Merker at han blir hard så stryker jeg og kjærtegner han forsiktig utenpå buksa... Ser bort på han og slikker meg om munnen så han kan se hvor sulten jeg er på han... Har mest lyst til å bare ta kuken hans i munnen, men stryker istedenfor med litt hardere trykk utenpå buksa... Napper forsiktig litt i glidelåsen med fingeren, så bøyer jeg meg over og åpner resten av glidelåsen med tennene. Så kysser jeg kuken hans på utsiden av boxeren slik at han kjenner den varme pusten mot kuken.... Så nå bestemmer han seg for å stoppe på en busslomme... Jeg vipper kuken hans forsiktig ut av boxeren, og smaker litt med den våte tunga... Passer på at kuken hans er god og blaut med mitt spytt.... Slikker og koser meg med kuken hans i munnen, og slikker langs kanten rundt og oppetter strengen bak... For så å kysse, slikke og klemme litt rundt roten av kuken hans.... Lar tunga gli oppetter staken hans til jeg kommer til strengen, og vipper tunga forsiktig over kanten.... Nå er jeg skikkelig sulten og smånapper over kukhodet med leppene mine... Slikker i meg de blanke lystdråpene som pipler ut, og blir så grådig at jeg omfavner hele kukhodet med munnen min... Tar kuken hans så langt inn jeg klarer, og kikker på han innimellom med blikket mitt fullt av begjær. Elsker følelsen av å ha den harde kuken hans i munnen, og suger av hjertens lyst 👌 Endret 18. februar 2024 av Irak 1 1
Irak Skrevet 18. februar 2024 #102 Skrevet 18. februar 2024 Irak skrev (3 minutter siden): Biltur er fint.... Har ofte drømt om at han kjører.... Så kikker jeg litt på han med et forførende blikk mens jeg stryker han på låret... Så sklir hånda mi lengre og lengre opp langs låret hans, og streifer den kuken hans... Merker at han blir hard så stryker jeg og kjærtegner han forsiktig utenpå buksa... Ser bort på han og slikker meg om munnen så han kan se hvor sulten jeg er på han... Har mest lyst til å bare ta kuken hans i munnen, men stryker istedenfor med litt hardere trykk utenpå buksa... Napper forsiktig litt i glidelåsen med fingeren, så bøyer jeg meg over og åpner resten av glidelåsen med tennene. Så kysser jeg kuken hans på utsiden av boxeren slik at han kjenner den varme pusten mot kuken.... Så nå bestemmer han seg for å stoppe på en busslomme... Jeg vipper kuken hans forsiktig ut av boxeren, og smaker litt med den våte tunga... Passer på at kuken hans er god og blaut med mitt spytt.... Slikker og koser meg med kuken hans i munnen, og slikker langs kanten rundt og oppetter strengen bak... For så å kysse, slikke og klemme litt rundt roten av kuken hans.... Lar tunga gli oppetter staken hans til jeg kommer til strengen, og vipper tunga forsiktig over kanten.... Nå er jeg skikkelig sulten og smånapper over kukhodet med leppene mine... Slikker i meg de blanke lystdråpene som pipler ut, og blir så grådig at jeg omfavner hele kukhodet med munnen min... Tar kuken hans så langt inn jeg klarer, og kikker på han innimellom med blikket mitt fullt av begjær. Elsker følelsen av å ha den harde kuken hans i munnen, og suger av hjertens lyst 👌 Denne sangen passer godt synes jeg til denne fantasien 😋👌. 1
Kryneren Skrevet 19. februar 2024 Forfatter #103 Skrevet 19. februar 2024 Irak skrev (5 timer siden): Denne sangen passer godt synes jeg til denne fantasien 😋👌. Man kan la tankene fly på biltur- og med å lese denne skildringen, @IrakWow- jeg kunne kjørt av veien 🥰 1
Irak Skrevet 19. februar 2024 #104 Skrevet 19. februar 2024 Kryneren skrev (3 timer siden): Man kan la tankene fly på biltur- og med å lese denne skildringen, @IrakWow- jeg kunne kjørt av veien 🥰 Så bra at du likte det 👌. Haha kjøre av veien må du ikke 😂👌. Ja jeg er en skikkelig dagdrømmer jeg 😂...... Tenker på mye rart...... Så da flyr tastene mens jeg skriver kan du si 😂. 1
Gjest No1*No1 Skrevet 19. februar 2024 #105 Skrevet 19. februar 2024 Fantasiene mine er litt ekstreme, så jeg ikke tør si det her 🙈
Kryneren Skrevet 19. februar 2024 Forfatter #106 Skrevet 19. februar 2024 Irak skrev (16 minutter siden): Så bra at du likte det 👌. Haha kjøre av veien må du ikke 😂👌. Ja jeg er en skikkelig dagdrømmer jeg 😂...... Tenker på mye rart...... Så da flyr tastene mens jeg skriver kan du si 😂. Herlig det🥰 J 1
Kryneren Skrevet 19. februar 2024 Forfatter #107 Skrevet 19. februar 2024 En fantasi jeg har, er at jeg sitter og spiller en fin sang på gitar. Så kommer hun bort til meg, stryker meg på ryggen og slikker øreflippene m.ine etter tur. Jeg legger bort gitaren, hun legger meg ned og vi smelter sammen i en het omfavnelse. Hun kler av meg plagg for plagg, og jeg kler av henne. Hun setter seg på meg, rir meg. " Elsker deg jeg, sier hun og legger til navnet mitt. Paaae store runde bryster duver i takt med at hun rir. Varmt og godt når hun omslutter meg med fitta, dekket av struttende mørke hår. Jeg masserer rumoeballene hennes. Hun kommer. Jeg kommer- kjenner statene når utlysningen kommer. Vi tar en pustepause. Så begynner jeg å slikke henne meĺom beina. Hu soriker mer og mer, stønner og jeg glir inn k henne. Vi nyter det....mmm 1
Bamseklemmer Skrevet 19. februar 2024 #108 Skrevet 19. februar 2024 Jeg er litt inspirert av han Oscar Schindler "..om jeg bare kunne ha reddet en jøde til" sa han gråtkvalt, mot slutten av filmen og krigens elendigheter🥲 Jeg fantaserer å ha en klinikk, for de kvinnene som alt for sjelden har sex, eller de som har vært uheldige i sexlivet. Altså ikke horeri.. men som et spa for sexlivet og som får dama hoppende glad igjen❤️🥰 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #109 Skrevet 19. februar 2024 No1*No1 skrev (1 time siden): Fantasiene mine er litt ekstreme, så jeg ikke tør si det her 🙈 Det er bare å trykke på anonymknappen og få det ut. Du forteller mer ved å ikke være anonym og si at de er ekstreme, luringen! Anonymkode: cd9bd...bb5
Gjest No1*No1 Skrevet 19. februar 2024 #110 Skrevet 19. februar 2024 39 minutter siden, AnonymBruker said: Det er bare å trykke på anonymknappen og få det ut. Du forteller mer ved å ikke være anonym og si at de er ekstreme, luringen! Anonymkode: cd9bd...bb5 Vel ekstremt er også relativt.
Irak Skrevet 19. februar 2024 #111 Skrevet 19. februar 2024 Kryneren skrev (1 time siden): En fantasi jeg har, er at jeg sitter og spiller en fin sang på gitar. Så kommer hun bort til meg, stryker meg på ryggen og slikker øreflippene m.ine etter tur. Jeg legger bort gitaren, hun legger meg ned og vi smelter sammen i en het omfavnelse. Hun kler av meg plagg for plagg, og jeg kler av henne. Hun setter seg på meg, rir meg. " Elsker deg jeg, sier hun og legger til navnet mitt. Paaae store runde bryster duver i takt med at hun rir. Varmt og godt når hun omslutter meg med fitta, dekket av struttende mørke hår. Jeg masserer rumoeballene hennes. Hun kommer. Jeg kommer- kjenner statene når utlysningen kommer. Vi tar en pustepause. Så begynner jeg å slikke henne meĺom beina. Hu soriker mer og mer, stønner og jeg glir inn k henne. Vi nyter det....mmm Denne var veldig sensuell og fin synes jeg ❤️. 1
Kryneren Skrevet 19. februar 2024 Forfatter #112 Skrevet 19. februar 2024 Irak skrev (1 minutt siden): Denne var veldig sensuell og fin synes jeg ❤️. Takk❤️ 1
Irak Skrevet 19. februar 2024 #113 Skrevet 19. februar 2024 (endret) Bamseklemmer skrev (2 timer siden): Jeg er litt inspirert av han Oscar Schindler "..om jeg bare kunne ha reddet en jøde til" sa han gråtkvalt, mot slutten av filmen og krigens elendigheter🥲 Jeg fantaserer å ha en klinikk, for de kvinnene som alt for sjelden har sex, eller de som har vært uheldige i sexlivet. Altså ikke horeri.. men som et spa for sexlivet og som får dama hoppende glad igjen❤️🥰 Da hadde jeg vært først i køen hver dag 😂. Så hadde jeg snudd skiltet til "Sorry det var alt vi rakk idag" 😂😂😂. Endret 19. februar 2024 av Irak 1
Irak Skrevet 19. februar 2024 #114 Skrevet 19. februar 2024 Kryneren skrev (2 minutter siden): Takk❤️ Bare hyggelig 🤗 1
Coachshinny Skrevet 19. februar 2024 #115 Skrevet 19. februar 2024 Irak skrev (6 timer siden): Denne var veldig sensuell og fin synes jeg ❤️. Bare litt forvirrende stavefeil her😅
Coachshinny Skrevet 19. februar 2024 #116 Skrevet 19. februar 2024 Bamseklemmer skrev (8 timer siden): Jeg er litt inspirert av han Oscar Schindler "..om jeg bare kunne ha reddet en jøde til" sa han gråtkvalt, mot slutten av filmen og krigens elendigheter🥲 Jeg fantaserer å ha en klinikk, for de kvinnene som alt for sjelden har sex, eller de som har vært uheldige i sexlivet. Altså ikke horeri.. men som et spa for sexlivet og som får dama hoppende glad igjen❤️🥰 Klinikk faktisk, nå har jeg og hørt det…😂😂🤣🤣 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #118 Skrevet 19. februar 2024 Har mange fantasier om at andre skal se meg og samboeren ha sex, enten offentlig, hjemme, på sexklubb, hvor som helst. Anonymkode: 6ad6e...77b 1
Korsihalsen Skrevet 19. februar 2024 #119 Skrevet 19. februar 2024 Det jeg fantaserer mest om er å slippe å ha sex 😅
Kryneren Skrevet 19. februar 2024 Forfatter #120 Skrevet 19. februar 2024 Coachshinny skrev (45 minutter siden): Bare litt forvirrende stavefeil her😅 Ja ja, @Irak skjønte i alle fall hva jeg mente. Lett å taste feil på en liten mobil-skkerm. Beklager 🤗
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå