Gå til innhold

Hva er det mest sårende du har lest på Kvinneguiden?


Atragon

Anbefalte innlegg

Hva er det mest sårende, uetiske eller kanskje til og med ulovlig,
du har sett noen på KG skrive til andre? Og på en skala fra 0-10, hvilken score gir du til modereringen her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tråden er ryddet for brukerdebatt. 

Perelandra, mod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri følt meg såret her inne. Ulovligheter blir stort sett moderert bort. Men jeg blir frustrert over mye dumt, og mye som er lovlig men burde vært ulovlig. 

Å gi poeng til noe så komplekst som moderering, anser jeg som håpløst og bortkastet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perelandra skrev (4 timer siden):

Tråden er ryddet for brukerdebatt. 

Perelandra, mod. 

Sure thing bud

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atragon skrev (1 time siden):

Sure thing bud

Vel, jeg kan gjenta det som ble ryddet bort; noe av det mest sårende jeg har lest er voksne folk som mener barn burde mobbes for å «forebygge» fedme. 

Anonymkode: 17de7...c44

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atragon skrev (På 14.2.2024 den 19.39):

Hva er det mest sårende, uetiske eller kanskje til og med ulovlig,
du har sett noen på KG skrive til andre? Og på en skala fra 0-10, hvilken score gir du til modereringen her?

Og jeg tror ikke vi får lov til å gi score til moderering her på forumet, jeg tror det ansees som «hets» mot moderatorene..

Anonymkode: 17de7...c44

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vel, jeg kan gjenta det som ble ryddet bort; noe av det mest sårende jeg har lest er voksne folk som mener barn burde mobbes for å «forebygge» fedme. 

Anonymkode: 17de7...c44

Ja, jeg husker at du skrev det før det ble fjernet. Perelandra likte sikkert ikke
at du gjorde "naming-and-shaming". For å være helt ærlig,
oppfordrer jeg folk til å peke det ut når folk er slem på forumer.
Valg og konsekvenser

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Og jeg tror ikke vi får lov til å gi score til moderering her på forumet, jeg tror det ansees som «hets» mot moderatorene..

Anonymkode: 17de7...c44

Moderatorene glemmer èn viktig ting: de er helt vanlige mennesker som oss.
De er ikke spesielle og heller ikke immun mot kritikk

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som sprer meg mest, ikke på egne vegne, for jeg klarer meg, men alle disse som skal «ta» overvektige og som tror de er dumme eller late fordi de ikke klarer å gå ned i vekt. Det sårer meg at folk er så dumme og uvitende at de tror de bare kan hagle løs og trykke folk som har det vanskelig enda lenger ned. De som ikke forstår at andre kan ha problemer, selv om ikke DE har det problemet :( Å ha et spiseproblem er så sinnsykt mye mer enn å spise mindre og bevege seg mer. Hadde det vært så lett, hadde ikke folk bært overvektige. De forstår ikke at sånne kommentarer de kommer med, kan forverre psyken til den som sliter med vekt - enten det er over- eller undervekt! 

Anonymkode: f9d62...689

  • Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ærlig talt at moderatorene her gjør så godt de kan for å følge med og holde orden på forumet. Det kan ikke være lett. 

Noe av det jeg har sett her er så ondskapsfullt skrevet at jeg har blitt sjokkert. At det går an. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hets mot de som stiller svakere eller sliter. F.eks overvektige, uføre osv. Synes også Ingebrigtsen-tråden der victimblamingen sto i taket var skikkelig vond. Noen er så opptatt av å fremme eget syn at de glemmer at paralleller dras, og noen ikke tørr å stå frem mot overgrep og vold i frykt for å ikke bli trodd. 

Anonymkode: 42942...baa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke jeg blir så såret her inne, mer sint og frustrert over hvor sleme noen kan være. Har lest mye fælt i sexualitet og sammlivs tråder, rettet mot ofre for vold og overgrep. De trådene kan gjøre meg skikelig sint, så jeg holde meg mye unna de. Jeg synes det er veldig trist at man ikke kan påste slike sårbare tråder uten at tråden oversvømes av trol som klandrer ofre og forstår overgriper. Hadde aldri postet om noe så personlig sårbart her inne, selv om mange forsøker å svare bra tror jeg ikke det hadde veiet opp for all hetsen. 

Synes moderatorene gjør en imponerende jobb! Så jeg er takknemlig for at de orker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...