AnonymBruker Skrevet 13. februar #1 Del Skrevet 13. februar Jeg har Garmin fenix 7s og den måler jo alt, denne klokka fikk jeg av min mann for min AppleWatch var utslitt pg jeg ønsket meg en ny. Denne klokka har mye jeg ikke helt forstår, pg har egentlig kun brukt treningsdelen av den. Ser også at jeg kan finne treningsøkter på den, mulig jeg kan prøve det engang Denne klokka måler f.eks stress, hvordan måler denne klokka det og er det noe å tro på? Klokka måler også restitusjon, er dette noe man kan stole på? Denne klokka har jo vanvittig mye informasjon, jeg skjønner ikke halvparten. Sett litt filmer på youtube lest litt på nett. Noen som kan disse klokkene og hvordan klokka måler alt dette? Anonymkode: 936f6...db2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar #2 Del Skrevet 13. februar Forhold til stress og hvile, så måler den nok pulsvariasjonen i kombinsjon med aktivitetsmåler(skritt, fart). Har Venu 2S selv, og den måler forholdsvis greit forhold til stress/hvile i mitt scenario. Vi oppfatter ofte stress som en psykisk reaksjon, mens klokken vil nok gå mer veien mot fysisk stress mot kroppen - økt puls = økt stressnivå. Forhold til Body Battery, så er ikke det å stole så veldig på - den vil kun gi et overblikk på hvor mye aktivitet du har hatt kontra hvile og søvn. Har hatt 0 i Body battery flere timer før leggetid uten å nødvendigvis føle meg verken utslitt eller døden nær. Jeg føler den forteller meg mer om søvnkvalitet mer enn noe annet, sover jeg dårlig så vises det godt for å si det sånn på batteriet😂 Anonymkode: 45586...20e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teyla Skrevet 13. februar #3 Del Skrevet 13. februar Jeg har fått strassvarsel 2 ganger på min garmin. Den ene gangen holdt jeg på å gli skikkelig stygt på isen. Den andre gangen satt jeg på venterommet før en ubehagelig legetime. Så jeg vil si den er veldig til å stole på 😅 Body batteri bruker jeg også tett, det alene har fått meg fra utmattelse til å faktisk klare å trene jevnt! Hvis jeg tar medisin mot kvalme en kveld, som gjør at jeg sovner som en stein, har jeg likevel dårlig søvnkvalitet og lader nesten ikke body battery. Og jeg våkner alltid utslitt etter medisinert. Har ikke skjønt hvorfor tidligere, men garmin måler altså stress påført av medisiner. Hvordan og hvorfor den funker vet jeg ikke, men ganske fin å ha i hverdagen min 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #4 Del Skrevet 14. februar Tror det er ganske mange delte meninger her. Min fastlegevenninne stoler ikke sånn voldsomt på klokkene, men man kjenner jo selv på kroppen hvor man er hen. Jeg stoler heller ikke på klokken sånn voldsomt, tror ikke på EKG foreks. Og hvis klokken min sier at jeg har metning på 83% så ringer jeg på ingen måte ambulansen, jeg kjenner jo at alt er fint. Dog skal jeg nevne at når jeg har testet med metning og pulsmåler på jobb er den og klokken relativt samstemte (aldri fått annet enn 95-100% i metning på begge der da). Anonymkode: a7ea6...f07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 16. februar #5 Del Skrevet 16. februar Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå