Gå til innhold

Nesten utelukkende utenlandske menn på appene?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen andre som opplever dette? Eller er det bare meg? Og nei, jeg har ikke sveipet bort alle andre, dette skjer på helt nye apper jeg laster ned også.

Og jeg har virkelig ikke noe imot utenlandske menn eller mennesker generelt, jeg tror bare dating og forhold er vanskelig nok uten kulturforskjeller. 

Anonymkode: 85d35...62e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er mann og jeg matcher stort sett med asiatiske kvinner 😅 Det er tinder og jeg har en følelse på at alkurat den appen er det mye humbug. 

På facebook dating matcher jeg mest med norske kvinner.

Anonymkode: e3f54...489

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg er mann og jeg matcher stort sett med asiatiske kvinner 😅 Det er tinder og jeg har en følelse på at alkurat den appen er det mye humbug. 

På facebook dating matcher jeg mest med norske kvinner.

Takk for svar! Så interessant å høre at det kan være sånn for menn og. Og ja, enig i at Facebook dating har noen flere norske menn hos meg og, så det er kanskje der jeg må legge inn den største innsatsen. Er bare ikke så mange der 😄

-TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Takk for svar! Så interessant å høre at det kan være sånn for menn og. Og ja, enig i at Facebook dating har noen flere norske menn hos meg og, så det er kanskje der jeg må legge inn den største innsatsen. Er bare ikke så mange der 😄

-TS

Jeg vet ikke om det var du som skrev om dette for en stund siden også, men det har i alle fall vært en til tråd om dette nylig.

Jeg skal innrømme at jeg ser som oftest norske jenter på tinder, men jeg matcher ikke med dem så ofte. 

Kanskje tinder i større grad viser utenlandske til norske kvinner? Tror i alle fall profilen min ligger dypt nede i bunken til de fleste kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg vet ikke om det var du som skrev om dette for en stund siden også, men det har i alle fall vært en til tråd om dette nylig.

Jeg skal innrømme at jeg ser som oftest norske jenter på tinder, men jeg matcher ikke med dem så ofte. 

Kanskje tinder i større grad viser utenlandske til norske kvinner? Tror i alle fall profilen min ligger dypt nede i bunken til de fleste kvinner.

Takk, skal lete etter den tråden :)

Mulig det er noe med algoritmen ja, men jeg skjønner ikke helt hva greia er. Jeg slutter i hvert fall å bruke appene når det blir sånn, men da vet jeg ikke helt hvordan jeg skal få møtt noen. Jeg er jo sosial, har hobbyer og alt det der, men kan ikke nekte for at det er ganske vanskelig å finne noen utenom appene. 

-TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det går an å nullstille appen? Slette den å begynne på nytt for å se om utvalget endrer seg?

Anonymkode: 5c077...5c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det er ikke min erfaring på Tinder.

Anonymkode: e8b16...144

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...