Gå til innhold

Noen som har hatt veldig forskjellige graviditeter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er av typen som har vært i irriterende god form i begge svangerskapene mine, ingen kvalme, bekkenløsning eller noen ting. Nå har jeg ei veninne som kaster opp så mye at hun må legges inn på sykehus stadig vekk. Jeg har veldig lyst på en baby til, men har fått en skrekk for å ende opp som en av dem som blir skikkelig dårlig (skulle jo nesten mangle når jeg har vært så heldig de to andre gangene). Er det noen her som har hatt veldig kontraster på svangerskapene sine? Eller har dere vært heldige (eller uheldige?❤️) tre ganger?😅 fortell meg🥰

Anonymkode: 6eafd...e23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Merket nesten ingenting med første, før halsbrannen og hovne føtter tok meg på slutten. Nå er jeg gravid med nr 2 og har hatt masse symptomer siden før positiv test omtrent. Ikke noe som er krise, men vært småuggen i 12 uker. Tror det er ganske uvanlig å ha et vanlig svangerskap først og så få hyperremesis i neste, men vet ikke. 

Anonymkode: d86af...4d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De to første, guttene mine, var like, bare litt kvalm ved forskjellige lukter i begynnelsen, og bekkenløsning.  Men nr 2 våknet og vekket meg halv 5 både i og utenfor magen🥰

Nr 3 var en tøff graviditet, kvalm og dårlig form hele veien, og hun var særdeles aktiv både i og utenfor.

Men 3 fine friske barn❤️

Anonymkode: 35a3a...36a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var kvalm og uggen tidlig med baby nummer 1, og fikk bekkenløsning med smerter fra uke 12. Ble ganske "invalid" i det svangerskapet, måtte gå med krykker og gikk opp noe så j@vlig i vekt. Bekkenløsninga ga seg ikke før jeg var gravid i uke 12 med nummer 2! Resten av svangerskap med nummer 2 ble derfor en dans på roser. (jente og gutt)

Anonymkode: b357e...7a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første svangerskap var helt prima. Ingen kvalme. Ingen symptomer. Merket knapt jeg var gravid. Litt vondt i bekkenet på slutten! Hadde masse energi. Andre svangerskap lå jeg rett ut med intens kvalme og kunne ikke bevege meg i halve svangerskapet, og fikk kraftig bekkenleddsmerter. Sov knapt og var helt kake. Hadde aldri vært gravid igjen etter nr 2, så jeg er glad den inntraff sist :P 

Anonymkode: 4ff9d...c26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Det var dette jeg fryktet, at man kan ha veldig forskjellige svangerskap😅 ts

Anonymkode: 6eafd...e23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hatt veldig forskjellige svangerskap. Ett var ganske enkelt uten andre plager enn halsbrann siste trimester, ett var relativt enkelt, bortsett fra kvalme første trimester og halsbrann tredje trimester igjen og ett var helt forferdelig med endeløse forkjølelser, bronkitt og bihulebetennelse for ikke å snakke om et tredje trimester fylt med nedpress, kynnere og total energimangel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...