Gå til innhold

Avsløre utroskap til mannen hennes


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En kompis av meg har hatt en affære med en eldre gift dame, som holder mannen sin for narr. Hun har også ligget med flere andre menn, og oppfører deg ekstremt vulgært på fest. Hun er rett og slett et søppelmenneske uten tvil, basert på den informasjonen jeg har fått (har sett meldinger og bevis på at det ikke er "en side av saken"). Hun er selvsagt også veldig redd for å bli avslørt. 

Kompisen min vil ikke involvere seg, men jeg som selv har blitt utsatt for utroskap i flere år uten at noen sa noe (selv om folk visste), kjenner veldig mye på at jeg ønsker å gi mannen beskjed. Jeg synes det er sinnsykt urettferdig at han blir holdt for narr, og har blitt det i mange år. 

Hva burde jeg gjøre? 

Om jeg melder fra, hvordan er det best? Jeg kjenner han ikke. Og jeg ønsker ikke å avsløre min kompis som fortalte meg dette. Burde jeg sende anonymt fysisk brev til deres adresse? Redd for å bli avslørt om jeg sender digital melding, selv om jeg ser det er flere tjenester som tilbyr anonym sms. 

Dette gnager sånn på meg at jeg tror ikke jeg klarer å la være å avsløre henne, selv om jeg ikke har for vane å blande meg inn i andres liv. 

Anonymkode: 9bded...85f

  • Liker 3
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, bare hold deg unna. Du sier selv at du ikke kjenner mannen hennes. Ikke bland deg ubedt inn i andres liv. Dette har du ikke noe med. Det er ikke din rett/sak å avsløre hans livsløgn. 

Anonymkode: 0ab44...796

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje mannen hennes tenner på det

Anonymkode: 6bc80...682

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal ikke angi kvinners utroskap.

Anonymkode: cbc83...4b7

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje mannen hennes er et vulgært søplemenneske som fortjener henne? 

Anonymkode: 23f37...61b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei, bare hold deg unna. Du sier selv at du ikke kjenner mannen hennes. Ikke bland deg ubedt inn i andres liv. Dette har du ikke noe med. Det er ikke din rett/sak å avsløre hans livsløgn. 

Anonymkode: 0ab44...796

Hvordan kan du si noe sånt? Hadde du ikke vært takknemlig om noen ga deg beskjed, enn at du skal leve resten av livet ditt i en løgn med en person som behandler deg som dritt bak ryggen din?? 

Ts 

Anonymkode: 9bded...85f

  • Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Si til henne at du forteller mannen, om hun ikke gjør det selv

Anonymkode: 3a1f0...a75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde satt pris på å få beskjed. Men samtidig er det veldig vanskelig å være avsender av en slik beskjed! 

Anonymkode: fe846...583

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at det er stor sannsynlighet for at mannen hennes skjønner hvordan hun er. Såfremt du ikke står i et tillitsforhold til denne mannen så tror jeg ikke du skal ta opp temaet.

Anonymkode: 3888f...976

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Man skal ikke angi kvinners utroskap.

Anonymkode: cbc83...4b7

Hva er i veien med deg??????

Anonymkode: 21de7...1cc

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Si til henne at du forteller mannen, om hun ikke gjør det selv

Anonymkode: 3a1f0...a75

Jeg kjenner henne ikke, så jeg synes det blir merkelig å kontakte henne. Jeg vil heller ikke gi varsku så hun kan slette alle bevis, så det blir mitt ord mot hennes. Jeg vet hun er veldig aktiv på snapchat med de involverte. Jeg kommer heller ikke til å vite om hun faktisk forteller han sannheten eller sier noe i det hele tatt. 

Ts 

Anonymkode: 9bded...85f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hvordan kan du si noe sånt? Hadde du ikke vært takknemlig om noen ga deg beskjed, enn at du skal leve resten av livet ditt i en løgn med en person som behandler deg som dritt bak ryggen din?? 

Ts 

Anonymkode: 9bded...85f

Har du lyst til å overta mannen?

Anonymkode: faa56...58d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Har du lyst til å overta mannen?

Anonymkode: faa56...58d

Nei, på ingen måte overhodet 😅 Er selv i et veldig godt forhold. 

Ts 

Anonymkode: 9bded...85f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville ha sendt et fysisk brev adressert til ham med ukjent avsender. Skriv ned ting som kan bevise (be ham spørre om å få sjekke snap og henvis til tilfeller hun har vært utro. Skriv at du ikke ønsker å skape drama, men gjøre han klar over det hvis han ikke vet det fra før. 

Jeg ville ha ønsket å blitt fortalt sannheten. Det sårer ganske mye å vite at «alle andre» vet utenom deg selv… tro meg! Og har det seg slik at de har et åpent forhold må de takle at folk vet om det, så da vil ikke et slik brev gjøre noe fra eller til. 

Anonymkode: b3a96...665

  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei vet du hva, hold deg unna. Ikke send noe brev, dette blir bare tullete. 

Anonymkode: dc333...66f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke komme på èn god grunn til at du skal involvere deg i dette. Du kjenner jo verken denne damen, eller mannen hennes.

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg ville ha sendt et fysisk brev adressert til ham med ukjent avsender. Skriv ned ting som kan bevise (be ham spørre om å få sjekke snap og henvis til tilfeller hun har vært utro. Skriv at du ikke ønsker å skape drama, men gjøre han klar over det hvis han ikke vet det fra før. 

Jeg ville ha ønsket å blitt fortalt sannheten. Det sårer ganske mye å vite at «alle andre» vet utenom deg selv… tro meg! Og har det seg slik at de har et åpent forhold må de takle at folk vet om det, så da vil ikke et slik brev gjøre noe fra eller til. 

Anonymkode: b3a96...665

så... hvilken annen grunn overhode er det enn å ønske skape drama???

Anonymkode: 10697...c60

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FOR ALT DU VET, så har denne damen ett åpent forhold eller en form for ordning.

Det er ikke greit å blande seg inn i andres greier... Hadde DU vært elskeren, så skulle jeg forstått tanken og ville kanskje støttet deg, men uten at du sitter på førstehånds kunnskapen her... Så er dette en jævlig dårlig ide. 

Synes faktisk det er enda jævligere å gjøre det du vurderer her, en anonym melding til noen du ikke kjenner............. STYGT GJORT AV DEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymkode: a9b8f...242

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hva er i veien med deg??????

Anonymkode: 21de7...1cc

Den du siterer har helt rett.

Anonymkode: a52be...6a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke du skal bry deg. Du kjenner ingen av de, eller vet noe om hvilke avtalet/hvordan forhold de har. Kanskje har de åpent forhold? Kanskje har de pause, etc etc. Dette aner du ingenting om.

Anonymkode: 3b326...2b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...