Gå til innhold

Dere sommer reist litt.. Hva er det fineste stedet du hr vært?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sol, strand, kultur og opplevelser.

Spør ikke om luksus hotell. Heller stedet😊

Anonymkode: 63fac...a14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Marseille, Frankrike. Det er mitt favoritt-sted i hele verden, og jeg har reist MYE. Er mange som vil si at Marseille er gangster og farlig, men jeg har alltid hatt kjempefine turer dit. God mat, masse å finne på, fine strender. Anbefales 100 %!

Nr 2 vil jeg si er Mexico. Elsker det landet der. Selvfølgelig er det viktig å reise til et sted som er trygt, men Puerto Vallarta er en flott by jeg kan anbefale. Er visst Jan Thomas sitt yndlingssted og hehe.  

Nr 3 er Miami, jeg stortrives der. Føler meg så fri og avslappet. Ingen bryr seg hvordan du går kledd, og alle er bare i godt humør. God stemning. 

Anonymkode: 0f947...b4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sør-Afrika🧡

Anonymkode: 18e76...5ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

reiseglad skrev (5 minutter siden):

Australia. Har alt av opplevelser. 

Enig, Australia er fantastisk!!

Anonymkode: 28cb1...77e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Australia og Fiji. 

Anonymkode: c6685...4c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

reiseglad skrev (10 minutter siden):

Australia. Har alt av opplevelser. 

Jepp! Er her nå, faktisk. 🇦🇺🦘

Anonymkode: c6685...4c0

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I denne rekkefølgen, Seychellene, Filipinene, Brasil, Cuba, Thailand, Zanzibar, Tx Usa... 

Anonymkode: a13e2...6ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Praha 🇨🇿  Jeg elsker byer med historie som er både god og vond 🙂❤️ Byer med sjel. Er ikke en person som klarer å sitte stille på stranden eller ved bassenget så da velger jeg å reise til slike plasser som Praha 🙂 Vært der 7 ganger og blir aldri lei 🙈

Anonymkode: 5637c...05f

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Umulig å sammenligne direkte da det finnes fantastiske steder innen natur, kultur, storby osv. Men vil si New Zealand leder så langt. 

Anonymkode: f5394...7df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alpene😍

Anonymkode: 649dc...0b2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vietnam og Malaysia er mine favoritter. Australia var også fint. Dersom man ikke skal lenger enn Europa, liker jeg Madrid veldig godt. 

Anonymkode: f21e0...253

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brasil, Australia, Mauritius og Aruba

Anonymkode: 0702d...7a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hong Kong. Selve byen har vel de fleste hørt om, og der har man jo alt verden kan by på av mat, kunst og kultur, spennende historie, arkitektur og hele pakka. Det mange kanskje ikke vet er at Distriktet Hong Kong består av masse flott natur. Fjell, skog og kyst. Massevis av enestående turmuligheter, en rekke koselige landsbyer og fornøyelsesparker som både små og store kan ha glede av. Og ikke minst finner du mer enn nok flotte strender en liten buss eller fergetur unna. https://hongkongliving.com/best-beaches-in-hong-kong/ 
 

Skulle ikke dette være nok, kan man ta seg en dagstur tur over grensa til fastlands-Kina, eller hoppe på båten over til Macao. 
Flyprisene er ikke så gale heller. Hotell kan fort bli noen kroner, men man kan sikkert spare en del på å bo i en av de nærliggende plassene. Å komme seg rundt er uansett lett. Kollektivtrafikken er god, og det finnes alltid en ledig taxi. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har reist rundt i veldig mange land, og jeg må si sånn helhetsmessig så er Sri Lanka og Bali mine favoritter. Fint vær, masse vakkert å se, kultur etc:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. New Zealand
2. Australia
 

Anonymkode: 3de51...235

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Sol, strand, kultur og opplevelser.

Spør ikke om luksus hotell. Heller stedet😊

Anonymkode: 63fac...a14

Cairns Australia .. eller noen små byer sør for Cairns på østkysten. Vakkert

Endret av GrønnNellik68
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...