Gå til innhold

Hvorfor går folk på do på toget?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 11.2.2024 den 14.05):

Hvorfor gjør folk dette? Tok toget til byen i går og registrerte en jevn strøm av folk til/fra doen like ved der jeg satt. Synes det var ekkelt. Hadde aldri gjort det av hensyn til andre rundt, men det er vel bare meg virker det som. Burde være mulig å holde seg for god til det, fysj

Anonymkode: e6555...773

Hvorfor tror du det er toalett på tog? Til pynt? Eller vil du heller tisse i buksa eller ha diare, bare fordi du ikke vil bruke toalettet på toget? 

Jeg liker ikke sånne toaletter jeg heller, men må man på do, så må man på do 😄

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Savner de gode gamle NSB-togsettene. Når du satte deg på dass og trakk ned så bæsjen gå rett ned på togsvillene. Det var tider det. 

Anonymkode: 04e72...530

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.2.2024 den 17.48):

Helt sikkert en upopulær mening, men jeg mener faktisk at å drite kan folk gjøre hjemme. Spar andre for dritten din.

Anonymkode: 5a9ec...99d

Husker ei venninne sa det da vi var barn. At det var uhøflig å bæsje på doen hjemme hos andre. Da tenkte jeg at foreldrene hennes kanskje var litt rare. 

Anonymkode: fa7a9...155

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker said:

Husker ei venninne sa det da vi var barn. At det var uhøflig å bæsje på doen hjemme hos andre. Da tenkte jeg at foreldrene hennes kanskje var litt rare. 

Anonymkode: fa7a9...155

Ja, det må de ha vært. Men hvis noen sier det i dag, derimot, så tenker jeg bare at foreldrene er på kg. :) 

Anonymkode: 06f4a...418

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De liker sikkert å bæsje da og er eksperter på å bæsje. Og da er vel bæsjing på tog en slags øvelse, siden de har meldt seg på bæsje-mesterskapet. Gjevt å være flinkest til å bæsje. Så de tenker vel kanskje at folk blir glad for at de driter på toget. Det er deres bidrag, liksom… 

Anonymkode: 5f6a7...1ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gidder ikke å sitte mange timer på toget å holde meg. 

Anonymkode: 26950...347

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 måned senere...
AnonymBruker skrev (På 12.2.2024 den 23.13):

Savner de gode gamle NSB-togsettene. Når du satte deg på dass og trakk ned så bæsjen gå rett ned på togsvillene. Det var tider det. 

Anonymkode: 04e72...530

Ja, det var tider det! Opplevde det i Italia i fjor sommer, og faktisk også i Nederland for ikke så mange årene siden.

Anonymkode: cca71...b51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.2.2024 den 14.05):

Hvorfor gjør folk dette? Tok toget til byen i går og registrerte en jevn strøm av folk til/fra doen like ved der jeg satt. Synes det var ekkelt. Hadde aldri gjort det av hensyn til andre rundt, men det er vel bare meg virker det som. Burde være mulig å holde seg for god til det, fysj

Anonymkode: e6555...773

Er det deg med de bæsjtrådene igjen nå.,,,

Anonymkode: 37ded...4fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foretrekker å tisse i doen istedenfor for å lukte tiss og ha våt bukse.

Anonymkode: e62ef...178

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...