Gå til innhold

Hvorfor går folk på do på toget?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor gjør folk dette? Tok toget til byen i går og registrerte en jevn strøm av folk til/fra doen like ved der jeg satt. Synes det var ekkelt. Hadde aldri gjort det av hensyn til andre rundt, men det er vel bare meg virker det som. Burde være mulig å holde seg for god til det, fysj

Anonymkode: e6555...773

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du foretrekker offentlig toalett i Oslo?

Eller du betaler 50 kroner for en kaffe, for å bruke toalettet? 

Anonymkode: 72987...bc3

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tenker du er alternativet? Gå av toget for å gå på do, eller gå med bleie?

Nå hender det at jeg går på do på toget bare for sikkerhets skyld. Så slipper jeg å lete etter et toalett når jeg har gått av toget. Eller betale 20 kr for å bruke toalettet på togstasjonen. 

Anonymkode: e1479...064

• Liker 17
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne teksten skrev du i et annet HI for 6 md siden. Slutt med denne  :trolling:en.

Anonymkode: 2d422...b5b

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Denne teksten skrev du i et annet HI for 6 md siden. Slutt med denne  :trolling:en.

Har du virkelig ikke noe som helst "bedre" å  finne på, enn å huske på hva noen kanskje skrev om for mangfoldige måneder senere og så klage over det her??            

Anonymkode: 11454...426

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har du virkelig ikke noe som helst "bedre" å  finne på, enn å huske på hva noen kanskje skrev om for mangfoldige måneder senere og så klage over det her??            

Fordi jeg husker teksten.

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mennesker går på do fordi vi 

1) Må tisse

2) Må bæsje

Blir nesten litt skremt av at det vandrer rundt mennesker i samfunnet som ikke skjønner dette. :sjokkblå:

Anonymkode: 48618...6ea

• Liker 29
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm...visste ikke at man skulle unngå å bruke doen på toget av hensyn til andre reisende? Gjelder det for båt og fly også? Synes de burde informere om dette, samt sette opp skilt: Vennligst ikke bruk toalettet da det er til sjenanse for medpassasjerer. 

Anonymkode: fa7a9...155

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får velge et sete langt unna doen, så slipper du å irritere deg over at mennesker utfører et av sine viktigste fysiske og naturlige behov.

Anonymkode: 45815...5ab

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi vi ikke har lyst til å a) tisse, b) bæsje og noen c) fise i vogna

Antar det svarer på spørsmålet ditt

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker said:

Vi er mange som husker den avsindige tråden. At det finnes mer enn ett menneske som faktisk lurer på hva folk bruker toalettet til, er vanskelig å tro. 

Anonymkode: 06f4a...418

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er greit å gå på wc på tog, men man bør jo vente til dråpene fra personen før har lagt seg. Så vet vi og at dråper fra do kan sveve omtrent fem meter. Derfor er det viktig å ikke ta på noe. Ser eks mange ta på dørhåndtaket etter å ha vasket hendene. Forstår ikke logikken. Men folk er ikke alltid fornuftige

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Mennesker går på do fordi vi 

1) Må tisse

2) Må bæsje

Blir nesten litt skremt av at det vandrer rundt mennesker i samfunnet som ikke skjønner dette. :sjokkblå:

Anonymkode: 48618...6ea

Eller har menstruasjon. Bare for å fylle på listen over hva nødvendige ærend på toalettet er. 
Jeg tenker at de som synes det er ekkelt at andre mennesker har slike behov, også på et tog, burde holdt seg på hjemmekontor eller brukt egen bil når de skal ting. 

Anonymkode: 30799...d11

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser ut som den forrige tråden er slettet, var vel åpenbar trolling antagelig. 

Anonymkode: 06f4a...418

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...