Gå til innhold

Ok tannbleking hjemme?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skulle gjerne ha lysnet bittelitt på tennene, men har aldri prøvd noe annet enn disse tannkremene som mener de kan gi en "optisk illusjon av hvitere tenner".

Noen som har forslag til hjemmebleking som funker, eller er det kun det hos tannlegen som gjelder?

Anonymkode: 86141...f43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker ProWhitening sin, kjøpte en pakke en gang i fjor og så bestemte jeg meg for å melde meg på et abonnement. Jeg er meget fornøyd. Bruker den ikke SÅ ofte at tennene blir kritthvite, men smilet mitt har i vært fall blitt mye finere 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et ORAKEL sier at det ikke er mulig å utføre bleking hjemme... Er bare for å tjene penger. 

Anonymkode: 7c0b0...156

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ElisabethS65 skrev (2 timer siden):

Jeg bruker ProWhitening sin, kjøpte en pakke en gang i fjor og så bestemte jeg meg for å melde meg på et abonnement. Jeg er meget fornøyd. Bruker den ikke SÅ ofte at tennene blir kritthvite, men smilet mitt har i vært fall blitt mye finere 😁

Den inneholder jo bare løsningsmiddel (samme som i favoritt godteriet til ene barnet mitt), natriumklorid (altså saltvann), mentol, sitronsyre (smaksforsterker), ETDA (som binder jern med kalsium og unngår at veske koagulerer), og cellulosegummi som er et fortykningsmiddel.  

 

En sitron fra butikken har bedre blekende egenskaper enn denne røra. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt crest strips. Kjøpte på ebay for 5 år siden. Bruker 1 gang i året, får ofte komplimenter på tennene mine og de iser ikke. Ifølge tannlegen har jeg ingen skader. 

Anonymkode: 37720...e0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen bleking kjøpt utenfor tannlege fungerer. Så sterke stoffer kan ikke hvermansen kjøpe over disk….. 

 

ta kontakt med tannlegen! Er bortkastete penger å kjøpe hjemmefarging…

Anonymkode: 41614...0ed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Loboto skrev (På 13.2.2024 den 22.13):

Den inneholder jo bare løsningsmiddel (samme som i favoritt godteriet til ene barnet mitt), natriumklorid (altså saltvann), mentol, sitronsyre (smaksforsterker), ETDA (som binder jern med kalsium og unngår at veske koagulerer), og cellulosegummi som er et fortykningsmiddel.  

 

En sitron fra butikken har bedre blekende egenskaper enn denne røra. 

Det har fungert for meg, så om du synes sitron fra butikken har bedre blekende egenskaper er du velkommen til å bleke tennene med det 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, ElisabethS65 said:

Det har fungert for meg, så om du synes sitron fra butikken har bedre blekende egenskaper er du velkommen til å bleke tennene med det 😉

Da har du blitt lurt til å tro at det fungerte :) Alternativet er at du har ødelagt hele emaljen på tenna dine med det. 

Anonymkode: d65e2...904

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Da har du blitt lurt til å tro at det fungerte :) Alternativet er at du har ødelagt hele emaljen på tenna dine med det. 

Anonymkode: d65e2...904

Hvitere tenner er jo hvitere tenner. Når man ser resultatene på bilder er det litt vanskelig å si at det ikke er sant. Og tannlegen min sier at tennene mine er like sunne som alltid. Men du må gjerne tro hva du vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...