AnonymBruker Skrevet 9. februar #1 Del Skrevet 9. februar Vil gjerne ha forslag til øvelser, treningsprogram, videoer på YouTube, treningsformer - blir bare stivere og stivere og bekymrer meg for at jeg kommer til å slite med å ta på meg skoene om dette fortsetter! Har trent yoga og stretching på treningsstudio, men synes ikke det har hjulpet noe som helst… k50 Anonymkode: bc2bc...843 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 10. februar #2 Del Skrevet 10. februar Jeg er på femte strake uke med tøying fem dager i uken, og merker stor forskjell! Gå på YouTube og følg MovementByDavid, Tom Morrison og Squat University. Se gjerne noen shorts (korte videoer i stående format på maks 60 sekunder) fra disse folka. Mange gode tips og triks der. Føler jeg har fått en annen kropp. Viktig å ikke bare drive tradisjonell styrke altså, lett å gå i den fella 💯🕺 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #3 Del Skrevet 12. februar On 2/10/2024 at 2:54 PM, Sandum.PT said: Jeg er på femte strake uke med tøying fem dager i uken, og merker stor forskjell! Gå på YouTube og følg MovementByDavid, Tom Morrison og Squat University. Se gjerne noen shorts (korte videoer i stående format på maks 60 sekunder) fra disse folka. Mange gode tips og triks der. Føler jeg har fått en annen kropp. Viktig å ikke bare drive tradisjonell styrke altså, lett å gå i den fella 💯🕺 Varmer du opp først, eller kan det gå å tøye hver morgen rett etter at man har våknet? Anonymkode: d664b...5a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 13. februar #4 Del Skrevet 13. februar AnonymBruker skrev (8 timer siden): Varmer du opp først, eller kan det gå å tøye hver morgen rett etter at man har våknet? Anonymkode: d664b...5a1 Varmer ikke spesielt opp, og du kan gjøre det når du står opp. Men kroppen trenger ofte litt tid på å mykne opp, så jeg ville kanskje ikke gått for hardt ut når du nettopp har stått opp. Da kan en liten mobilitetsoppvarming være gunstig før du presser deg litt 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå