Gå til innhold

Ønsker å bli mykere og mer fleksibel

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vil gjerne ha forslag til øvelser, treningsprogram, videoer på YouTube, treningsformer - blir bare stivere og stivere og bekymrer meg for at jeg kommer til å slite med å ta på meg skoene om dette fortsetter!

Har trent yoga og stretching på treningsstudio, men synes ikke det har hjulpet noe som helst… 

k50

Anonymkode: bc2bc...843

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er på femte strake uke med tøying fem dager i uken, og merker stor forskjell!

Gå på YouTube og følg MovementByDavid, Tom Morrison og Squat University. Se gjerne noen shorts (korte videoer i stående format på maks 60 sekunder) fra disse folka.

Mange gode tips og triks der. Føler jeg har fått en annen kropp. Viktig å ikke bare drive tradisjonell styrke altså, lett å gå i den fella 💯🕺

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 2/10/2024 at 2:54 PM, Sandum.PT said:

Jeg er på femte strake uke med tøying fem dager i uken, og merker stor forskjell!

Gå på YouTube og følg MovementByDavid, Tom Morrison og Squat University. Se gjerne noen shorts (korte videoer i stående format på maks 60 sekunder) fra disse folka.

Mange gode tips og triks der. Føler jeg har fått en annen kropp. Viktig å ikke bare drive tradisjonell styrke altså, lett å gå i den fella 💯🕺

Varmer du opp først, eller kan det gå å tøye hver morgen rett etter at man har våknet?

Anonymkode: d664b...5a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Varmer du opp først, eller kan det gå å tøye hver morgen rett etter at man har våknet?

Anonymkode: d664b...5a1

Varmer ikke spesielt opp, og du kan gjøre det når du står opp. Men kroppen trenger ofte litt tid på å mykne opp, så jeg ville kanskje ikke gått for hardt ut når du nettopp har stått opp.

Da kan en liten mobilitetsoppvarming være gunstig før du presser deg litt 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...