AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #1 Skrevet 9. februar 2024 Vil gjerne ha forslag til øvelser, treningsprogram, videoer på YouTube, treningsformer - blir bare stivere og stivere og bekymrer meg for at jeg kommer til å slite med å ta på meg skoene om dette fortsetter! Har trent yoga og stretching på treningsstudio, men synes ikke det har hjulpet noe som helst… k50 Anonymkode: bc2bc...843
Sandum.PT Skrevet 10. februar 2024 #2 Skrevet 10. februar 2024 Jeg er på femte strake uke med tøying fem dager i uken, og merker stor forskjell! Gå på YouTube og følg MovementByDavid, Tom Morrison og Squat University. Se gjerne noen shorts (korte videoer i stående format på maks 60 sekunder) fra disse folka. Mange gode tips og triks der. Føler jeg har fått en annen kropp. Viktig å ikke bare drive tradisjonell styrke altså, lett å gå i den fella 💯🕺 1 2
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #3 Skrevet 12. februar 2024 On 2/10/2024 at 2:54 PM, Sandum.PT said: Jeg er på femte strake uke med tøying fem dager i uken, og merker stor forskjell! Gå på YouTube og følg MovementByDavid, Tom Morrison og Squat University. Se gjerne noen shorts (korte videoer i stående format på maks 60 sekunder) fra disse folka. Mange gode tips og triks der. Føler jeg har fått en annen kropp. Viktig å ikke bare drive tradisjonell styrke altså, lett å gå i den fella 💯🕺 Varmer du opp først, eller kan det gå å tøye hver morgen rett etter at man har våknet? Anonymkode: d664b...5a1
Sandum.PT Skrevet 13. februar 2024 #4 Skrevet 13. februar 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Varmer du opp først, eller kan det gå å tøye hver morgen rett etter at man har våknet? Anonymkode: d664b...5a1 Varmer ikke spesielt opp, og du kan gjøre det når du står opp. Men kroppen trenger ofte litt tid på å mykne opp, så jeg ville kanskje ikke gått for hardt ut når du nettopp har stått opp. Da kan en liten mobilitetsoppvarming være gunstig før du presser deg litt 🙂
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2025 #5 Skrevet 16. desember 2025 Vet det er en gammel tråd, men derfor jeg spør også. Ble du noe mykere? Selv har jeg begynt å tøye ut nå. Jeg dropper oppvarming, selv om oppvarming visst er best. Å droppe oppvarming gjør tøyingen mer lavterskel. Da kan jeg ta noen tøyeøvelser før jeg går på jobb eller på jobb. Jeg har også valgt noen få enkle tøyeøvelser som kan gjøres i arbeidstiden. Anonymkode: dd9f7...36a
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2025 #6 Skrevet 18. desember 2025 Denne er min favoritt. Veldig bra for ryggen. https://m.youtube.com/shorts/SWR4pIb3k50 Anonymkode: 16f4c...588
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2025 #7 Skrevet 18. desember 2025 AnonymBruker skrev (På 9.2.2024 den 18.48): Vil gjerne ha forslag til øvelser, treningsprogram, videoer på YouTube, treningsformer - blir bare stivere og stivere og bekymrer meg for at jeg kommer til å slite med å ta på meg skoene om dette fortsetter! Har trent yoga og stretching på treningsstudio, men synes ikke det har hjulpet noe som helst… k50 Anonymkode: bc2bc...843 Yin yoga hver uke hele året. Må vedlikeholdes. Men fra start tok det et godt halvår før jeg var merkbart mykere. Så tar tid med bare en gang i uka. Anonymkode: 96dda...5e8
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2025 #8 Skrevet 18. desember 2025 Leo.moves på Instagram Anonymkode: 0c355...603
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2025 #9 Skrevet 19. desember 2025 Yoga med Cassandra, hun har noe som heter 30 days of Yoga. Det varer bare 10-12 minutter, altså kort nok til at man orker å gjøre yogaen ofte, og nok til at det virker Tror du finner 30 days på Youtube. Anonymkode: ffd40...815
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå