Gå til innhold

Hvorfor fjerner ikke folk store vorter i ansiktet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Må si meg enig med deg. Jeg synes også det er litt ekkelt med vorter eller utstikkende føflekker i ansiktet.

Anonymkode: d4e27...5f6

Tenk at det er ekkelt å se at folk er skapt som de er. Sier mer om folk med slike meninger. Ja, enkelte ting kan opereres bort, men slike holdninger blir man aldri kvitt, verre med det. Finnes ingen kur, dessverre. Hva med å heie frem den mest naturlige i verden?! 

Anonymkode: ec904...99f

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Den plager meg ikke, og det plager meg i alle fall ikke at det plager andre

Anonymkode: 4b73d...c34

Hvis man klarer å leve med vorten er den en ganske fin hersketeknikk egentlig, siden den er så iøyenfallende, og man må anstrenge seg for å ikke stirre på den. Man tvinges til å fokusere på seg selv i stedet for. En vorte er en fin bullshit-test. 

Anonymkode: ddcc9...01b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

jeg har en vorte i overleppa, såkalt "beauty mark" har fått 2 kommentarer fra menn at de synes at det er fint å se på. mens moren min har spurt meg hvorfor jeg ikke fjerner den. den er mindre enn en rosin men man kan føle at det er en vorte.

jeg liker å ha den, pleier å tegne den med en mørkere farge når jeg sminker meg.

Anonymkode: f7c44...4b1

Det er en føflekk, ikke vorte.

Anonymkode: 03f2b...d8f

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Tenk at det er ekkelt å se at folk er skapt som de er. Sier mer om folk med slike meninger. Ja, enkelte ting kan opereres bort, men slike holdninger blir man aldri kvitt, verre med det. Finnes ingen kur, dessverre. Hva med å heie frem den mest naturlige i verden?! 

Anonymkode: ec904...99f

Jeg kan jo ikke noe for at jeg synes det er ekkelt med kviser, vorter og lignende. Har alltid reagert på slikt. Sier det selvfølgelig ikke til personen

Anonymkode: d4e27...5f6

  • Liker 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såklart fastlegen kan fjerne vorter. Jeg har gjort det. Men man må ha mange behandlinger med frysing. 

Anonymkode: 66e67...a6c

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har heller en føflekk i ansiktet enn et stort arr.

Anonymkode: 5baf9...71b

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smascha skrev (På 9.2.2024 den 18.36):

Nokre karaktertrekk skal ein jo ha 

Helt enig. Jeg har to stykker i nærheten av munnen og de er meg. De er opphøyde føflekker , men klumpete. Vil aldri fjerne dem. Hvis de plager noen får de la være å se på dem. 

Anonymkode: 0aa43...e37

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cindy Crawford sin vorte stikker ganske godt ut og er stor. Gjør kanskje ikke noe, så lenge man er vakker ellers, og har modell kropp?

Screenshot_20240211_175209_SamsungInternet.thumb.jpg.95267e1e9c6f8967f8325d2d5b4492ce.jpg

Anonymkode: 19a0c...9a1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er man ekkel fordi man synes det er ekkelt? Folk må da få mene at det er ekkelt, akkurat som at andre mener man skal la det være en fin del av personen.

Anonymkode: 1084f...9cf

  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.2.2024 den 17.40):

Har heller en føflekk i ansiktet enn et stort arr.

Anonymkode: 5baf9...71b

En føflekk er ikke det samme som en vorte

Ts

Anonymkode: a07b8...a41

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.2.2024 den 17.55):

Cindy Crawford sin vorte stikker ganske godt ut og er stor. Gjør kanskje ikke noe, så lenge man er vakker ellers, og har modell kropp?

Screenshot_20240211_175209_SamsungInternet.thumb.jpg.95267e1e9c6f8967f8325d2d5b4492ce.jpg

Anonymkode: 19a0c...9a1

Jeg trodde den var flat med farge?

Har aldri sett den stikke ut tidligere.

Har den vokst?

Ts

Anonymkode: a07b8...a41

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 10.2.2024 den 19.36):

Jeg kan jo ikke noe for at jeg synes det er ekkelt med kviser, vorter og lignende. Har alltid reagert på slikt. Sier det selvfølgelig ikke til personen

Anonymkode: d4e27...5f6

Enig med deg og man sier selvsagt ikke noe til personen. Men jeg dater en person nå som har mange sånne klumpete utvekster og jeg klarer ikke å venne meg til det. Jeg synes det er virkelig ekkelt og forstår ikke at man ikke gjør noe med det selv. Nesten så jeg får lyst til å binde sytråd rundt mens personen sover. Husker det var et kjerringråd flere brukte i gamle dager mot sånne utvekster som var store, men knapt hang fast i huden. Forstår av kommentarer fra andre her inne at jeg har en grusom personlighet som reagerer sånn på dette, men jeg har virkelig prøvd og jeg klarer ikke å venne meg til disse utvekstene. Det er andre ting også som gjør at dette ikke blir noe forhold, men jeg må innrømme at personen ihvertfall hadde fremstått mye mer delikat uten disse knudrete utvekstene. Jeg kommer ikke til å si noe, men noe som er så enkelt å gjøre noe med synes jeg det er lov å stusse litt over. Jeg synes også det er ekkelt med folk som ikke vasker søvnen ut av øynene eller bare fremstår ustelt på ulikt vis. Det er lett å vaske vekk søvn og det er et enkelt og raskt inngrep å fjerne udelikate vorter. Jeg snakker ikke om føflekker eller andre typer flekker i huden, men type utvekster som man nærmest kan klippe av selv med saks og som er ganske store av størrelse.

Anonymkode: cb300...c04

  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Enig med deg og man sier selvsagt ikke noe til personen. Men jeg dater en person nå som har mange sånne klumpete utvekster og jeg klarer ikke å venne meg til det. Jeg synes det er virkelig ekkelt og forstår ikke at man ikke gjør noe med det selv. Nesten så jeg får lyst til å binde sytråd rundt mens personen sover. Husker det var et kjerringråd flere brukte i gamle dager mot sånne utvekster som var store, men knapt hang fast i huden. Forstår av kommentarer fra andre her inne at jeg har en grusom personlighet som reagerer sånn på dette, men jeg har virkelig prøvd og jeg klarer ikke å venne meg til disse utvekstene. Det er andre ting også som gjør at dette ikke blir noe forhold, men jeg må innrømme at personen ihvertfall hadde fremstått mye mer delikat uten disse knudrete utvekstene. Jeg kommer ikke til å si noe, men noe som er så enkelt å gjøre noe med synes jeg det er lov å stusse litt over. Jeg synes også det er ekkelt med folk som ikke vasker søvnen ut av øynene eller bare fremstår ustelt på ulikt vis. Det er lett å vaske vekk søvn og det er et enkelt og raskt inngrep å fjerne udelikate vorter. Jeg snakker ikke om føflekker eller andre typer flekker i huden, men type utvekster som man nærmest kan klippe av selv med saks og som er ganske store av størrelse.

Anonymkode: cb300...c04

Helt enig med deg.

Fortell daten din på en fin måte at det er lettvint å fjerne utvekstene, og at de er grunnen til at  du ikke orker forhold med vedkommende.

Ts

Anonymkode: a07b8...a41

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...