Gå til innhold

Er det teit å legge ut ting man har laget og sine hobbyer på Facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det teit? 

Anonymkode: c1561...06a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, jeg syns det er koselig å se hva folk lager.

Hvorfor spør du? Har du fått kritikk for noe du har lagt ut, eller er det du som ikke liker å se hva andre har gjort?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel bare moren din som kan tenkes å være interessert i det, send heller bilde av det på mms til henne. 

Anonymkode: 8f951...3b6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Hulderen said:

Nei, jeg syns det er koselig å se hva folk lager.

Hvorfor spør du? Har du fått kritikk for noe du har lagt ut, eller er det du som ikke liker å se hva andre har gjort?

Jeg liker å legge ut om sånt, men ser sjelden andre gjøre det. Hvis jeg ikke får likes føles det som ingen er interessert og så føler jeg meg teit som har lagt det ut. 

Har gått noen kommentarer og likes, men har ikke mange nære venner/ familie. 

Anonymkode: c1561...06a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hender jo at jeg får personlige henvendelser og bestillinger, mer enn likes faktisk. 

Anonymkode: c1561...06a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk legger jo stort sett bare ut sine hobbyer på facebook - om det er trening, turgåing, idrett, strikking, kjæledyr, barn, matlaging også videre. 

Det aller meste vil være mest aktuelt for venner/ familie/ folk med felles interesser, resten vil det nok gå forbi. Hva med å være med i grupper som omhandler den hobbyen du har? 

Anonymkode: 7a143...b8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn grupper på facebook som handler om hobbyene dine og øegg ut der 😊 større sannsynlighet for at folk er interessert 😉

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg tenker ikke det. Jeg legger ut slike ting mest på Instagram og TikTok, men det er vel litt smak og behag hvilken plattform man liker. Jeg er med i facebookgruppen strikkesiden.no, der ser jeg mange legger ut sine arbeid både underveis i arbeidet og ferdigstilt. Som andre over her synes jeg det er artig å se hva andre lager også og hvor flinke folk er :)  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja og nei. Det er ikke nødvendig å legge ut bilder av hvert eneste sokkepar du strikker, for å ta et eksempel, men et bilde av en flott genser eller en selvsydd bunad er greit. Ellers finnes det utallige grupper for hobby og håndarbeid det man kan legge ut bilder.

Anonymkode: d8ebb...626

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Er det teit? 

Anonymkode: c1561...06a

Ikke hvis man er dyktig... Om jeg hadde lagt ut noe hadde det vært teit pga mine manglende kunstneriske evner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker ikke fb men hadde ikke tenkt det var teit. Jeg priser meg lykkelig over at folk legger ut hobbyer på Instagram da jeg søker opp ting der og lærer mye enten det er teknikker ang noe f.eks maling eller junk journal eller det er triks som er gode når en driver med friluftsliv som f.eks gode oppskrifter som en enkelt kan lage på bål eller stormkjøkken eller andre ting 

Supert med inspirasjon og alle legger jo ut hobbyer på some enten i den ene eller andre kanalen, så det tenker jeg ikke skulle være noe teit. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hender jo at jeg får personlige henvendelser og bestillinger, mer enn likes faktisk. 

Anonymkode: c1561...06a

Når det fungerer som en salgskanal for deg, så skal du i hvert fall fortsette! Likes betyr ikke så mye, kommentarer og henvendelser er mye mer verdifullt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Såklart det er greit. Folk greier å scrolle forbi. Det er flott å være stolt av det man gjør og drite i janteloven! 

Anonymkode: f1e20...27c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...