Gå til innhold

En sjanse til????


Rosita

Anbefalte innlegg

Har et problem som jeg så veldig gjerne skulle hatt noe respons på.

Forrige helg var jeg på date med en fyr for første gang. Saken er den at vi er blitt kjent med hverandre via telefonen for vi bor i forskjellige byer. Så forrige helg var vi ute for første gang og det endte med å gå litt for langt. Jeg våknet opp hjemme hos han morgenen etter og hadde flere hull i hukommelsen om hva som skjedde mot slutten av kvelden. For det første var det veldig pinlig at jeg ble så full, for vanligvis klarer jeg å holde meg innefor fornuftige grenser, spesielt siden jeg liker denne fyren veldig godt, og for alt i verden ville gi et godt inntrykk. Som dere skjønner har jeg gjort en dårlig jobb!!!!!

Spørsmålet mitt er egentlig om det går an å rette opp dette? Har hatt kontakt med han i ettertid, han tok faktisk kontakt mandagen etter, men så var jeg så dum å sa at jeg ikke klarte å få det som skjedde i helgen ut av hodet, og fikk vite at han ikke hadde følt noe kjemi mer enn vennskap. Det jeg ikke helt skjønner er at han må da ha følt noen form for fysisk tiltrekning til meg, når det gikk som det gikk????? Pr telefon har vi hatt veldig god kontakt. Må det ikke være noe der?

Jeg har ikke tatt kontakt med han på en uke nå, og håper jo tilslutt å høre fra han igjen...........

Tenker mye på hva jeg kan gjøre nå uten å virke innpåsliten. Hadde jo egentlig ikke forventet de store følelsene på første daten, men vil gjerne ha en sjanse til å rette opp det dårlig inntrykket jeg føler jeg har gitt.

Noen som har noen råd hvordan???? Så blir jeg såååååå glad :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det fordi han bare vil ha et vennskap du nå leter etter hva du har gjort galt?

Jeg er ikke enig i at du oppførte deg dumt. Og hvis han bedømmer din oppførsel som "dum" utifra denne ene date'n, tror jeg det er like godt å se seg om etter en annen med litt videre horisont.

Dessuten er det like greit å satse på vennskap og ikke håpe på noe mer om han ikke føler for noe annet. Det er fort gjort å bli veldig skuffet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar.

Det er vel bare det at jeg føler jeg ikke gjorde noe godt inntrykk, også utifra følelsen jeg fikk da jeg dro morgenen etter. Får liksom ikke noe respons fra han. Har han gjerne som venn, jeg, men erfaringsmessig så blir det aldri noe av.........

Savner telefonsamtalene allerede. Jeg vet at han bryr seg om meg.....gjorde iallefall det. Skjønner ikke hvordan gutter bare skrur av liksom....på meg så virker det iallefall sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet jo ingen av oss hvordan gutten/mannen du møtte tenker, det kan man jo bare gjette seg fram til.

Jeg vet ihvertfall med meg selv at selve "jakten" ofte er den mest spennende delen, det å fange noens interesse, holde dem på passe avstand mens de gjør "alt" for å komme nærmere innpå meg. Når jeg så har dem på kroken, dabber gjerne interessen av.

For min egen del tror jeg det er et behov for bekreftelse og et utslag av redselen for å slippe noen for nærme (da blir jeg jo så sårbar!) som gjør at jeg gjerne flørter med mennesker jeg i utgangspunktet ikke er interessert i som en nær partner. Da slipper jeg å bli såret fordi jeg skulle komme til å føle noe oppi det hele, samt at jeg får bevist for meg selv at joda, jeg har sjans!

Som oftest ender det med at jeg føler meg sjofel fordi jeg har "lurt" den som eventuelt måtte føle noe mer for meg. Om jeg da ikke er så heldig at følelsene mot alle odds utvikler seg hos meg også. Noen ganger har man flaks, nemlig, selv om man iherdisk utøver "selvbeskyttelse" :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva du mener, og jeg kjenner meg veldig godt igjen også. Alle er vel litt sånn. Det som alltid skjer med meg.......og det er nesten uten unntak, så kan jeg få de jeg ikke vil ha, men får nesten aldri de jeg vil ha. Jeg har "kjent" denne fyren i 4 mnd, så jeg føler jo på et vis at jeg kjenner han litt iallefall. Og han virker omtenksom, god og en som bryr seg om andre mennesker. Skjønner ikke hvordan han plutselig kan virke så kald.

Tankene mine har jo svirret rundt hvordan kan jeg holde på oppmerksomheten hans, og kanskje få han interessert.......uten å skremme han. Hvorfor er det alltid mannen som skal vinne kvinnen??

Jenter kan vel stå litt på de også eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt. Tror ikke jeg hadde giddet å prøve meg engang etter en melding som "kun vennskap". Den er gankse klar, er den ikke?

Flere fisker osv... :wink:

Klem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ta det litt rolig en stund så han ikke tror du er helt desperat. Kanskje han bare har fått litt panikk fordi det gikk så fort fram. Han var vel med på notene han og, så du har vel ikke drite deg helt ut. Om han av en eller annen grunn har funnet ut at kjemien ikke er der for hans del, går det ikke an å tvinge han til å føle noe likevel. Og da hadde det vel ikke vært noen kjemi uansett hvordan denne kvelden ute hadde endt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle gode råd :) Har tenkt til å ligge lavt leeeeenge. Klarte ikke dy meg igår, så jeg sendte en kort melding. Veldig dumt, og jeg har ikke fått noe svar. Livet går videre. Han er jo bare utrolig kjekk og..........trodde jeg da, god, omtenksom og livlig :)

Den største skuffelsen er vel egentlig at det ble som det ble. Hadde vel større forventninger til daten enn jeg var klar over.....kanskje hadde han det også. Kan ikke si jeg er spesielt imponert over han i ettertid akkurat. Gutter bryter heller kontakten enn å snakke om ting.....enda jeg vet at han prater om det meste ellers!! Skjønner meg ikke på gutter......tror aldri jeg kommer til å gjøre det heller, men har i grunnen slått meg til ro med det :)

Har ofte lurt på en ting da..........å jakte er spennende, det kan vel alle være enige om.....å bli jaktet på, når man er oppriktig interessert er slitsom, og dersom man ikke er interessert en lek....men en gang må jo jakten slutte. NÅR???

Har tydeligvis ikke skjønt dette jeg, for så fort jeg blir interessert i en fyr som i utgangspunktet har jaktet på meg, så mister han interessen......og de jeg aldri interesserer meg for forsvinner aldri!!

Egentlig så slår dette meg som helt absurd å spørre om.....nesten flaut, men jeg gjør det likevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...