Gå til innhold

Bloggere og deres trangt til å dokumentere alt


anonymx74

Anbefalte innlegg

ÅÅÅ jeg blir sprø. jeg og mannen var ute å spiste her for litt siden, og vi koste oss, og så kommer det inn en blogger og hennes partner ( samme hvem det er) de satte seg ved nabobordet som var det eneste ledige. Greit nok, vi hadde nok med oss selv men så oppdager jeg at bloggeren tar opp mobilen og begynner å filme rundt, ikke  bare lokalet og maten men vi som sitter der også.  jeg har ikke kameraskrekk men liker ikke at en blogger med mange 1000 lesere skal få holde på sånn så jeg ber henne vennligst kutte ut men da ble hun enormt podden. Jeg forstår ikke dette behovet de har. Ikke har de fått betalt for å gjøre sånn heller, da jeg kjenner sjefen på resturanten. Det ender med at vi må be de ansatte snakke til henne. Men hva i alle dager driver de som blogger til å holde på sånn?

  • Liker 5
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

anonymx74 skrev (3 timer siden):

ÅÅÅ jeg blir sprø. jeg og mannen var ute å spiste her for litt siden, og vi koste oss, og så kommer det inn en blogger og hennes partner ( samme hvem det er) de satte seg ved nabobordet som var det eneste ledige. Greit nok, vi hadde nok med oss selv men så oppdager jeg at bloggeren tar opp mobilen og begynner å filme rundt, ikke  bare lokalet og maten men vi som sitter der også.  jeg har ikke kameraskrekk men liker ikke at en blogger med mange 1000 lesere skal få holde på sånn så jeg ber henne vennligst kutte ut men da ble hun enormt podden. Jeg forstår ikke dette behovet de har. Ikke har de fått betalt for å gjøre sånn heller, da jeg kjenner sjefen på resturanten. Det ender med at vi må be de ansatte snakke til henne. Men hva i alle dager driver de som blogger til å holde på sånn?

Ødelegg filmene ved å geipe eller vise finger, da vel? :D

  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på de som søker å leve av å "dele livet" på sosiale medier som ganske grenseløse mennesker.

De utnytter alt og alle fra egne barn, partnere, venner, slekt og til og med vilt fremmede på restaurant til å lage innhold i kanalene sine.

Virker som de mener de er i sin fulle rett til å gjøre dette. Fordi de lever av det?

  • Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grusomt flaut med denne filmingen hele tiden. Bra du sa ifra.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (4 timer siden):

Podden ? Hva bestyr det?

Sur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

anonymx74 skrev (8 timer siden):

ÅÅÅ jeg blir sprø. jeg og mannen var ute å spiste her for litt siden, og vi koste oss, og så kommer det inn en blogger og hennes partner ( samme hvem det er) de satte seg ved nabobordet som var det eneste ledige. Greit nok, vi hadde nok med oss selv men så oppdager jeg at bloggeren tar opp mobilen og begynner å filme rundt, ikke  bare lokalet og maten men vi som sitter der også.  jeg har ikke kameraskrekk men liker ikke at en blogger med mange 1000 lesere skal få holde på sånn så jeg ber henne vennligst kutte ut men da ble hun enormt podden. Jeg forstår ikke dette behovet de har. Ikke har de fått betalt for å gjøre sånn heller, da jeg kjenner sjefen på resturanten. Det ender med at vi må be de ansatte snakke til henne. Men hva i alle dager driver de som blogger til å holde på sånn?

Så bra at du sa fra! 

Så idiotisk å filme andre inne på et spisested, tydelig at tankegangen kun er meg meg meg.

 Har heldigvis kun sett folk som tar bilder av maten sin når vi spiser ute. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er nok villige til å gjøre omtrent hva som helst for «litt» oppmerksomhet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...