AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #61 Skrevet 8. februar 2024 Fikk aldri dratt til utlandet på tur, hadde ikke råd til å få med alle. Så jeg og mannen dro alene i fjor. De hadde selvsagt lyst til å bli med, men de forsto også godt at vi tok oss en uke. De er nyvoksne. Jeg klarte på mirakuløst vis å få med alle i år. Men de vet at dette ble nok både første og siste tur med alle sammen. Mest sannsynligvis. Er ungene hos far, så tenker jeg det er ok å si at dere skal på kjærlighets tur. De var med sist, så nå er det voksen ferie Anonymkode: c103e...bab
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #62 Skrevet 8. februar 2024 Binne skrev (11 timer siden): Jeg og sambo lurer på å ta oss en ukes sydentur (restplass) nå i påska. Ungene er hos pappa’n sin og skal reise til familie. Greia er at jeg får så utrolig dårlig samvittighet bare ved tanken på å reise til syden «alene» uten ungene (de er 17 og 11 år), men det hadde vært så godt med sol og varme og vi har ikke råd til en tur for alle 4. Vi var i syden i 2 uker med all inclusive i fjor og en sånn tur kan vi ikke ta hvert år😅 Både jeg og sambo har hatt godt av varmen nå på vinteren pga div helseplager, men jeg vet ungene blir skuffa om vi drar uten dem… Noen tanker? Ja hallo?! Din friuke. Reis selvfølgelig. Du har 50% kids. Selvfølgelig kan du reise dit du ønsker når du har fri. 17&11 år. Store barn også. Reis. Anonymkode: 6c1bf...f01
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå