AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #41 Del Skrevet 7. februar 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg elsker å være rundt folk på treningssenter, så drar nok dit. Men passer på å holde meg unna andre når det er god plass. Er fan av folkeskikk! Anonymkode: ccf1c...4f1 Jeg elsker å være litt sosial av meg jeg da. Litt eventyrlysten 😉 Anonymkode: ec497...f10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #42 Del Skrevet 7. februar 2024 2 hours ago, AnonymBruker said: Ingen unnskyldning for å ikke holde avstand. Avstand er høflig både sosialt, men også helsemessig. Dersom det er mulig å holde litt avstand i en situasjon man vet det kan bli mye pusting og pesing, holder man avstand. Litt smittelære må du jo ha fått med deg fra pandemien. Anonymkode: ccf1c...4f1 Nettopp dette er grunnen til at jeg reagerte, i tillegg til at det bare føltes påtrengende og rart. Han hadde jo rett til å velge akkurat hvilken maskin han ville, men når hele rekka er ledig tror jeg de fleste vil føle det naturlig å velge en maskin med litt avstand fra andre som trener. Man har jo sin intimsone, og spesielt på trening er det deilig å ha litt rom rundt seg når man kan, det er jo hele grunnen til at jeg drar på trening når det pleier å være få folk. TS Anonymkode: c492e...985 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Febmamma Skrevet 7. februar 2024 #43 Del Skrevet 7. februar 2024 Fordi ellipsemaskiner / møller er forskjellige. jeg har favorittmølle og favorittellipse , fordi det er ulike modeller / noen er nyere . Noen mangler plass til mobil etc etc. Trent på senteret lenge og vi er flere som «sloss» om de samme møllene/ ellipsene 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kontorotta Skrevet 8. februar 2024 #44 Del Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg vil anta du er en mann, så det er jo ikke helt det samme. Har enda til gode å møte ei jente som liker at noen på død og liv skal være ved siden av henne, helt uavhengig av hvor kjekk/lite kjekk fyren er. Håper du lærer deg å ta litt mer hensyn til andre på treningssenter i framtiden! Anonymkode: ccf1c...4f1 Nå er jeg ikke ei søt ung jente, men jeg er ei dame, som har trent på helsestudio siden det gjerne var noen små lokaler i en eller annen kjeller. Vet du, jeg kunne ikke brydd meg mindre om en mann eller dame hadde stilt seg ved siden av meg på en maskin. Begynner han derimot med teite sjekkereplikker eller blikking, er det noe annet. Men å trene side om side burde ikke være noe problem. Da tenker jeg heller at det er noen som enten bør finne seg et studio hvor det deles inn etter kjønn, eller trene hjemme. Jeg var utplassert på et studio ei gang, hvor de allerede på 80 tallet hadde en etasje for kvinner og en etasje for menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
William_S Skrevet 8. februar 2024 #45 Del Skrevet 8. februar 2024 (endret) Kontorotta skrev (14 timer siden): Tenker det er mange her inne på tråden som bør finne seg noe annet å gjøre enn å gå på treningssenter. Der hvor jeg trenger er det flere sykler, romaskiner, stake, ellipsemaskiner, tredemøller og trappemaskiner. Ikke alle maskinene innenfor sin kategori er like. Og vedlikeholdet/bruken av dem er forskjellig. I tillegg har de kanskje ikke samme utsikt til tv, eller vindu eller hva som helst. Jeg har mine favoritter blant maskinene og velger favoritten min, om den er ledig, uavhengig om det er noen på nabomaskinen eller ikke. Så om det står ei gretten dame der, en kjekk mann, en pyste guttevalp eller ei søt jente, bryr jeg meg ikke. Jeg har like mye rett til å trene på den maskinen jeg vil, som dem. Plager det dem, kan de jo flytte seg til en maskin lenger borte. Der er vi to. Jeg velger meg alltid sykkelen nærmest vinduet på mitt treningssenter. Rett og slett fordi jeg liker å se ut av vinduet mens jeg kjører harde intervaller på den. Kunne ikke brydd meg mindre om det var noen ved siden av meg eller noe sånn. Som regel er de fleste på treningssenteret dyb begravd inn i musikken/podkasten de hører på med lydtette earbuds. Endret 8. februar 2024 av William_S 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #46 Del Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg vil anta du er en mann, så det er jo ikke helt det samme. Har enda til gode å møte ei jente som liker at noen på død og liv skal være ved siden av henne, helt uavhengig av hvor kjekk/lite kjekk fyren er. Anonymkode: ccf1c...4f1 Samme her. Værste jeg vet er creeps på trening. Å løpe på møllen ved siden av er en ting. Men du har også de amøbene som tror treningssenteret er en passende sjekkearena. Blir oppgitt av dem. Hvordan fyren ser ut er irrelevant. Man er der for å trene. Burde ikke være så vanskelig å la folk trene i fred. #villebaresnakkelitt🥵 Anonymkode: 7c7dc...278 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NakenPanda Skrevet 8. februar 2024 #47 Del Skrevet 8. februar 2024 (endret) Anonymkode: ccf1c...4f1 du har issues seriøst. Masse grunner til at man velger en plass i lokalet (utsikt, bedre ventilasjon, ødelagt utstyr) Du høres litt full av deg selv og har stor tro på at alle menn er ute etter deg, muligens en av de quindene som sitter mer på telefonen en faktisk trener mens de er på SATS. Noen har vaner når man trener og det er ikke sikkert de tenker på de andre når de trener i det hele tatt. En gang var det en kvinne i mitt bookede duo rom som spurte om det var ok at hun trente der sammen med meg pga det var mindre pågang på utstyr der og rommet tross alt var en duo rom. Jeg kunne vært vanskelig som 4f1 her og kastet henne ut fordi hun invaderte mitt rom, men jeg sa det er helt ok for når jeg trener fokuserer jeg på meg selv men hun måtte tåle playlisten min! Endret 8. februar 2024 av NakenPanda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #48 Del Skrevet 8. februar 2024 Selv om det er en lang rekke med samme maskiner har jeg alltid en favoritt. Det kan være selve plasseringen eller simpelthen små forskjeller på selve maskinen. Men jeg må innrømme det. Er det en pen dame som trener alene blant en rad av samme maskiner så velger jeg ofte den lengst unna henne. Da jeg vet noen vil reagere og kanskje tro jeg er en creep. Jeg kan også bli litt sjenert og bryr meg om jeg lukter vond svette eller jeg vil ha muligheten til å sleppe en promp i fred. Anonymkode: 8d11b...0c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #49 Del Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Definisjonen av å trenge seg på er å mase og spørre om snap når dama har sagt at hun ikke vil gi snap. Å trene ved siden av en søt pike er bare å forvente når man trener offentlig. Som sagt, hvis du ikke liker å omgå folk: tren hjemme! Anonymkode: ec497...f10 Herregud kutt ut det der søt pike greiene dine. Creepy. Anonymkode: 91583...a5a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #50 Del Skrevet 8. februar 2024 lillevill skrev (21 timer siden): Jeg er så fjern at jeg hadde aldri merket om en fyr hadde gått på tredemølla ved siden av min. 🙈 Jeg er også ganske fjern når jeg løper på mølla, men i dag ble jeg brått revet ut av det da noen som ikke hadde dusjet på en stund begynte å jogge ved siden av meg. Slitsomt nok å jogge på mølla i seg selv, blir tusen ganger verre når den eneste lufta du får er infisert med nabomannens eldgamle svette... måtte bare gå. Anonymkode: 55e25...c3e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #51 Del Skrevet 8. februar 2024 Enig TS! Og der er stort sett bare menn som oppfører seg slik. Jeg misliker de som skal slå av en prat og komme med alle mulige tips. Jeg trener, koser meg og hører på musikk, jeg vil IKKE snakke med random menn på treningssenteret. Det som faktisk fungerer ganske bra for å bli kvitt plagsomme menn er å trene samtidig med kjæresten. Han stirrer surt på menn som nærmer seg meg 😇 Anonymkode: f4d62...0f2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #52 Del Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Herregud kutt ut det der søt pike greiene dine. Creepy. Anonymkode: 91583...a5a Du sånne hersketeknikker holder vi oss for gode for. "Den som retter på annen manns språk har tapt debatten". Anonymkode: ec497...f10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #53 Del Skrevet 8. februar 2024 Headset hvis du ikke vil prate. Anonymkode: e3c6d...d8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #54 Del Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Du sånne hersketeknikker holder vi oss for gode for. "Den som retter på annen manns språk har tapt debatten". Anonymkode: ec497...f10 Å kalle noen «søt pike» roper gammel gris. Sånn er det bare. Anonymkode: c1045...9ce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #55 Del Skrevet 8. februar 2024 Blir det samme som at noen setter seg ved siden av deg på bussen, selv om bussen er tom.. Anonymkode: 6b343...e09 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #56 Del Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Blir det samme som at noen setter seg ved siden av deg på bussen, selv om bussen er tom.. Anonymkode: 6b343...e09 Nei for på treningsenter kan du bare gå å trene på annen maskin, mens på bussen er du mere "fast" Anonymkode: ec497...f10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #57 Del Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Å kalle noen «søt pike» roper gammel gris. Sånn er det bare. Anonymkode: c1045...9ce Det er ingenting her i livet som "bare er sånn", det er dårlig argumentering. Sånn er det bare. Anonymkode: ec497...f10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #58 Del Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 7.2.2024 den 18.17): Å stalke er alvorlig. Å stille seg ved siden av en søt pike på treningssenteret er uskyldig flørting 😊 Anonymkode: ec497...f10 Får grøsninger av at du kaller ts søt pike. Ts: vi nordmenn har gjerne litt sært forhold til avstand. Selv ville jeg nok valgt en som er minst to plasser unna din. Men det er egentlig ikke sært å velge en som er nærmere der du sto, det er bare nordmenn flest som tenker at det er sært. Og for alt du vet kan det være en vane at han tar akkurat den maskinen. For er det noe vi mennesker er, så er det vanedyr. Jeg har også en spesiell ellipsemaskin jeg bruker på treningssenteret, og så lenge den er ledig så bruker jeg den. Anonymkode: 3976b...a03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #59 Del Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jeg elsker å være litt sosial av meg jeg da. Litt eventyrlysten 😉 Anonymkode: ec497...f10 Det er lov, men de du føler en eventyrlysten tiltrekkning mot har ikke nødvendigvis den samme opplevelsen, å det må respekteres. Anonymkode: dc468...5ac 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #60 Del Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Får grøsninger av at du kaller ts søt pike. Ts: vi nordmenn har gjerne litt sært forhold til avstand. Selv ville jeg nok valgt en som er minst to plasser unna din. Men det er egentlig ikke sært å velge en som er nærmere der du sto, det er bare nordmenn flest som tenker at det er sært. Og for alt du vet kan det være en vane at han tar akkurat den maskinen. For er det noe vi mennesker er, så er det vanedyr. Jeg har også en spesiell ellipsemaskin jeg bruker på treningssenteret, og så lenge den er ledig så bruker jeg den. Anonymkode: 3976b...a03 Jeg får grøssninger av at folk her inne tror at de eier treningssenteret. Anonymkode: ec497...f10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå