Gå til innhold

Hvordan komme i kontakt med menn av bedre kvalitet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nok en gang har jeg logget meg på datingappene og nok en gang er jeg skikkelig skuffet over kvaliteten av mennene der inne. Jeg ønsker å treffe en engasjert og morsom mann som ikke tar seg selv selvhøytidelig, som ønsker å være i en relasjon, som tar vare på seg selv, som har en god jobb han trives i, som liker å reise og oppleve livet. Alder 35-40.  Bil.merk Flott i dress! 

Anonymkode: 8b0c6...9f3

  • Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånne kinderegg blir gjerne formidlet i nettverket sitt, lenge før de trenger å bruke apper. Jeg krysser bare av på halvparten, men fikk likevel bra interesse fra damene. 

Anonymkode: 5ef6f...7aa

  • Liker 13
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike menn blir snappet opp av oppegående damer relativt kjapt

Det er et restemarked for oss andre. Både menn og kvinner må tråle seg gjennom forskjellige typer mennesker til de eventuelt finner noe å satse på.

 

Anonymkode: 4f3bf...8d4

  • Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Nok en gang har jeg logget meg på datingappene og nok en gang er jeg skikkelig skuffet over kvaliteten av mennene der inne. Jeg ønsker å treffe en engasjert og morsom mann som ikke tar seg selv selvhøytidelig, som ønsker å være i en relasjon, som tar vare på seg selv, som har en god jobb han trives i, som liker å reise og oppleve livet. Alder 35-40.  Bil.merk Flott i dress! 

Anonymkode: 8b0c6...9f3

Jeg tror jeg overlevde på Tinder i 24 timer før jeg slettet meg selv igjen. Mest fordi at jeg syns det bare er slitsomt å bla gjennom bildene også har du mistet alt som er fint, koselig og hyggelig med en mann, alt som er igjen er et bilde og det sier ikke tusen ord på tinder, virkelig ikke. Hvor er glimtet i øynene, smilet, stemmen og ikke minst samtalene? Trives man i hverandre sitt selskap? Har man samme mål og verdier for livet? Drømmer? 

Jeg har vært på Tinder noen år. En som jeg gikk på ungdomsskolen med, en mann, var på tinder i HELE 2 uker før han havnet inn i et forhold. 😅 Så ja, de emosjonelt tilgjengelige, trives med livet, har god karriere og god bolig, forsvinner i full fart. 

Anonymkode: 3792b...23b

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Slike menn blir snappet opp av oppegående damer relativt kjapt

Det er et restemarked for oss andre. Både menn og kvinner må tråle seg gjennom forskjellige typer mennesker til de eventuelt finner noe å satse på.

 

Anonymkode: 4f3bf...8d4

Føler at Tinder er litt restefest ja. 

Anonymkode: 575e7...aa8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nok en gang har jeg logget meg på datingappene og nok en gang er jeg skikkelig skuffet over kvaliteten av mennene der inne. Jeg ønsker å treffe en engasjert og morsom mann som ikke tar seg selv selvhøytidelig, som ønsker å være i en relasjon, som tar vare på seg selv, som har en god jobb han trives i, som liker å reise og oppleve livet. Alder 35-40.  Bil.merk Flott i dress! 

Anonymkode: 8b0c6...9f3

Gå ut i ditt eget lokalsamfunn, vær engasjert og morsom, ikke vær selvhøytidelig, opptre på en måte som viser at du tar vare på deg selv, at du ønsker å være i et langvarig forhold, at du har en jobb du trives med, og del egne reiseopplevelser eller -drømmer med andre.

Ved å være deg selv, og dette er egenskaper du selv har, i tillegg til at du viser at du ikke er desperat, at du har omtanke og respekt for andre, er positiv, da vil du tiltrekke deg menn som mest trolig er menn som du ønsker deg også.

 

 

(Ps! Billett merk = Bill.merk)

Anonymkode: 90598...042

  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, AnonymBruker said:

Nok en gang har jeg logget meg på datingappene og nok en gang er jeg skikkelig skuffet over kvaliteten av mennene der inne. Jeg ønsker å treffe en engasjert og morsom mann som ikke tar seg selv selvhøytidelig, som ønsker å være i en relasjon, som tar vare på seg selv, som har en god jobb han trives i, som liker å reise og oppleve livet. Alder 35-40.  Bil.merk Flott i dress! 

Anonymkode: 8b0c6...9f3

Kjempe lett hvia du er 20 år. Men du er ikke det. Så da er det rest vare som du kan velge mellom. 

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nok en gang har jeg logget meg på datingappene og nok en gang er jeg skikkelig skuffet over kvaliteten av mennene der inne. Jeg ønsker å treffe en engasjert og morsom mann som ikke tar seg selv selvhøytidelig, som ønsker å være i en relasjon, som tar vare på seg selv, som har en god jobb han trives i, som liker å reise og oppleve livet. Alder 35-40.  Bil.merk Flott i dress! 

Anonymkode: 8b0c6...9f3

Det er ikke noe med "kvalitet" dette er normalen. Det er utrolig nok ganske NORMALT i norge å ikke ha utdanning eller jobb, eller enda mer normalt: en karriere. det er massevis av folk som jobber på rema, på lager osv. Det er bare at når du bruker tider, så blir appen det som kobler deg opp mot disse mennene, som du gjerne ikke hadde møtt ellers i hverdagen fordi de er ikke i kretsen din.  

 Jeg visste ikke dette selv og blir stadig overrasket over tilstandene.  

 Har de ikke skrevet noe om jobb og utdanning på profilen, så er sjansen absolutt høy for at de ikke har disse tingene. Alle disse mennene uten jobb og utdanning vil også ha en bra dame, altså deg. 

Så om du ser bra ut, er søt, har jobb og utdanning så er de så klart gira på å snakke med deg om du matcher med dem.  Du må bare sile ut og være veldig choosy når du matcher. Match bare med de som du kunne tenkt deg og møte og som skriver at det har en utdanning og jobb, eller har faktisk bilde av seg selv i dress om du er opptatt av det.

Anonymkode: 530ed...b38

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nok en gang har jeg logget meg på datingappene og nok en gang er jeg skikkelig skuffet over kvaliteten av mennene der inne. Jeg ønsker å treffe en engasjert og morsom mann som ikke tar seg selv selvhøytidelig, som ønsker å være i en relasjon, som tar vare på seg selv, som har en god jobb han trives i, som liker å reise og oppleve livet. Alder 35-40.  Bil.merk Flott i dress! 

Anonymkode: 8b0c6...9f3

«Ta vare på seg selv» betyr slank, veltrent, velstelt hår og negler, pene klær og sko?

»god jobb» betyr et yrke som gir creds i venne-gjengen og er greit betalt?

»Flott i dress» betyr slank, veltrent og gjerne høy?

Anonymkode: e7747...b84

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at utvalget av menn på tinder er absolutt bedrøvelig. Er man singel og voksen kvinne må man nok plukke fra restene eller lære seg å være alene. Det siste er bedre enn å ta til takke med. 

Anonymkode: b4fd4...cb7

  • Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Enig i at utvalget av menn på tinder er absolutt bedrøvelig. Er man singel og voksen kvinne må man nok plukke fra restene eller lære seg å være alene. Det siste er bedre enn å ta til takke med. 

Anonymkode: b4fd4...cb7

Eller forstå at det går an å møte noen utenfor tinder. 

Anonymkode: c9ad3...4e0

  • Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Engasjert check

Uhøytidelig tror det 

Ønsker en relasjon check

Tar var på seg selv  fysisk ja sliter litt psykisk

God jobb som man trives i check

Liker å reise nei ikke egentlig men kunne vært spennende vist jeg hadde noe å reise med. 

Alder check

Flott i dress nei har ikke dress. 

 Antall likes så langt på tinder ? 0 

Så jeg ser sikkert ut som en lav kvalitets mann ? 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sjekker nok rent objektivt av på de fleste punktene dine (bortsett fra at jeg anser meg som ganske gjennomsnittlig av utseende). Jeg møtte drømmedamen for 20 år siden og takker skaperen hver dag både for at hun fortsatt holder ut med meg og for at jeg aldri har måttet begi meg ut på den jungelen som finnes av dating på nett og app.

Anonymkode: f0f31...c2d

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tidsfordriv2023 skrev (2 timer siden):

Kjempe lett hvia du er 20 år. Men du er ikke det. Så da er det rest vare som du kan velge mellom. 

Here we go again... 

Anonymkode: 3fa04...9a7

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Enig i at utvalget av menn på tinder er absolutt bedrøvelig. Er man singel og voksen kvinne må man nok plukke fra restene eller lære seg å være alene. Det siste er bedre enn å ta til takke med. 

Anonymkode: b4fd4...cb7

Altst det er jo ikke akkurat jordens frukter blant single kvinner på tinder heller når man kommer i vår alder.....

Anonymkode: b8c57...6a3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Spør venninnene dine om de kan være winglady's 

Anonymkode: 3fa04...9a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs vel hva TS har å by på ift en potensiell attraktiv beilers øyne.

Mange overdriver egen attraktivitet, Kvinner som menn, flere tråder om dette å gå ned i standard,men ikke så lett🙈

Da blir det vanskelig da

Anonymkode: 707c7...fa9

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Gå ut i ditt eget lokalsamfunn, vær engasjert og morsom, ikke vær selvhøytidelig, opptre på en måte som viser at du tar vare på deg selv, at du ønsker å være i et langvarig forhold, at du har en jobb du trives med, og del egne reiseopplevelser eller -drømmer med andre.

Ved å være deg selv, og dette er egenskaper du selv har, i tillegg til at du viser at du ikke er desperat, at du har omtanke og respekt for andre, er positiv, da vil du tiltrekke deg menn som mest trolig er menn som du ønsker deg også.

 

 

(Ps! Billett merk = Bill.merk)

Anonymkode: 90598...042

Jeg er slik du beskriver, og jeg er ganske mye ute av lokalsamfunnet og på reis. I løpet av det siste året har jeg møtt 3 menn som jeg virkelig fant tonen med og alle var allerede i forhold. 

Anonymkode: 575e7...aa8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er påfallende mange her inne som er voldsomt opptatt av kvaliteten på alle andre, men ikke snakker så mye om sin egen. 

  • Liker 11
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...