AnonymBruker Skrevet 6. februar #1 Del Skrevet 6. februar Jeg har hatt et halvt år uten trening. I løpet av dette halve året har jeg bokstavelig talt bare sitti på ræva eller ligget i senga 24/7... Jeg var godt trent før, men fikk en periode med sykdom og datt ut. Har ikke gått veldig mye opp i vekt, men nok til at jeg ikke trives og ikke får brukt alt jeg har av klær. Nå har jeg endelig kommet ordentlig igang igjen, startet 1 jan, og har ihvertfall fått rutinene på plass. Kommer meg på trening mellom 4-5 ganger i uka, og veksler mellom styrke og cardio. Ikke bare har jeg begynt å trene igjen, jeg har også begynt å droppe frokosten, siden jeg ofte blir mer sulten i løpet av dagen når jeg har spist frokost, som om det er en slags forrett som setter igang systemet mitt og får meg til å crave mer... men saken nå, er at jeg rett og slett føler at jeg har blitt større. Jeg føler jo at jeg burde har merket LITT forskjell etter fem uker med jevnlig trening etter å har vært stillesittende i over et halvt år? Jeg skal øke både fart og styrke snart, så jeg regner jo med at noe må skje med kroppen da, synes bare det er så rart at jeg har blitt rundere i kantene nå som jeg endelig har kommet gang igjen. Kan også nevne at jeg har lite matlyst ellers, så det er ikke det at jeg spiser veldig mye. Spiser mellom ett til to måltider om dagen, er ikke så fan av småspising. Kan det være vann som har satt seg i kroppen? Anonymkode: 0fe6a...bf8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar #2 Del Skrevet 18. februar Jeg vet jo ikke siden jeg ikke aner hva du trener eller spiser, men at du blir større kan jo være muskelvekst? Jeg har gått opp i vekt og størrelse (og svært fornøyd med det!) pga endring av trening og kosthold. Er mer fit og muskler over hele kroppen. Jeg vet ikke hva målet ditt er, vil du bli sterkere, sprekere, og friskere? Eller bare lett, liten, og slank? Sistnevnte er dessverre et mål for mange jenter/kvinner, men ikke et hensiktsmessig mål i forhold til helse. Spesielt for oss damer av veldig mange årsaker. Men vil du bare vil ha bedre helse og bli fit igjen (fast i fisken) så ha fokus på et godt kosthold, og tren helkropp to ganger i uka (for styrke og muskelvekst) og løp (for utholdenhet og kondisjon) en gang i uka. Lettere å holde motivasjonen på lang sikt så man ikke faller av igjen. Kontinuitet er viktigere enn alt annet. Klapp deg selv på skulderen; du er i gang og er kjempeflink! Anonymkode: 04b45...cc2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå