Gå til innhold

Må mannen din skjule sin bi-side

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Jeg har ikke fordommer for ulike typer seksualitet. Men jeg er dritt lei av å bli fortalt at man har fordommer hvis man ikke er åpen for alt mulig. Og joda - det er nok av ganger jeg har hørt at folk setter likhetstegn mellom preferanser og fordommer. 

Anonymkode: 5bc4e...b42

Det skjønner jeg du er lei av. Jeg er lei av at folk bruker dette som stråmann i diskusjoner. Det er da vitterlig ingen som har påstått det i denne samtalen. 

Anonymkode: 00b20...65d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Jeg har ikke fordommer for ulike typer seksualitet. Men jeg er dritt lei av å bli fortalt at man har fordommer hvis man ikke er åpen for alt mulig. Og joda - det er nok av ganger jeg har hørt at folk setter likhetstegn mellom preferanser og fordommer. 

Anonymkode: 5bc4e...b42

Men for faen da , det er ingen som tvinger noen til å date noen. Men se hva folk skriver og hvilke holdninger folk har til bifile. Det er så mye usant og dumt, at det er helt umulig å ikke se at mye av det handler om fordommer. Dessuten,preferanser er greit, men det betyr tydeligvis ingenting om folk ikke vet. Det blir for dumt uansett.

Anonymkode: 7d933...237

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.2.2024 den 18.54):

Må mannen din skjule sin bi-side Overfor deg og hadde du gått i fra han om du fant ut han innerst inne kunne tenkt seg å suge kuk?

Anonymkode: aa3c6...043

Jeg ser på det som svært lite sannsynlig at mannen min skulle hatt en bi-side. Ville heller aldri inngått et forhold med en jeg visste var bi.

Om mannen min mot formodning skulle utvikle en bi-side så værsågod for meg, men jeg ville ikke hatt sex med han igjen dersom han hadde vært og tatt andre menn i toeren. 

Anonymkode: bbb03...cf3

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/8/2024 at 3:55 PM, AnonymBruker said:

I 90% av tilfellene er det fordommer som ligger bak, med argumenter som at de er mer utro feks, altså rene fordommer

Anonymkode: 8525d...50e

Nå finner du på ting. Jeg har ikke nevnt en eneste av de «argumentene» du lister opp - likevel drar du frem fordommer. Du er med andre ord den med fordommer: Fordommer mot kvinner som ikke tenner på bifile menn, og du fantaserer fritt om årsakene til at de ikke gjør det.

Om en mann skriver på forumet her at han ikke tenner på store pupper så blir jeg da ikke butthurt av den grunn og beskylder vedkommende for å ha fordommer. Det er lov å ha preferanser - og man behøver hverken begrunne eller unnskylde dem.

Anonymkode: 6ffbb...b02

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg ser på det som svært lite sannsynlig at mannen min skulle hatt en bi-side. Ville heller aldri inngått et forhold med en jeg visste var bi.

Om mannen min mot formodning skulle utvikle en bi-side så værsågod for meg, men jeg ville ikke hatt sex med han igjen dersom han hadde vært og tatt andre menn i toeren. 

Jeg ville ikke hatt sex med ham igjen uansett hvilket hull han hadde vært i, men et ekstra hull øker jo sjansen for golfing på fritiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvorfor skulle han tatt andre menn i toeren selv om han skjønte at han var bi? Har han seg med andre damer også?

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rosa Dartle skrev (8 minutter siden):

Hvorfor skulle han tatt andre menn i toeren selv om han skjønte at han var bi? Har han seg med andre damer også?

Nei det tviler jeg sterkt på. Han finnes ikke flørtete og er aldri ute av huset etter arbeidstid. Kun i garasjen og skrur på biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Nei det tviler jeg sterkt på. Han finnes ikke flørtete og er aldri ute av huset etter arbeidstid. Kun i garasjen og skrur på biler.

Hvorfor skulle han da plutselig ville ha sex med andre om han kom ut som bi til deg?

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosa Dartle skrev (19 minutter siden):

Hvorfor skulle han da plutselig ville ha sex med andre om han kom ut som bi til deg?

Innbiller meg at dersom noen skulle føle trang for å plutselig komme ut som bi så måtte det være pga innestengte følelser og lyster. Som jeg da antar de ønsker å leve ut. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde ikke vært noe problem for meg. Men det hadde selvsagt ikke vært greit å være utro.

Anonymkode: eea0a...7ac

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Innbiller meg at dersom noen skulle føle trang for å plutselig komme ut som bi så måtte det være pga innestengte følelser og lyster. Som jeg da antar de ønsker å leve ut. 

Ofte er det ikke trang til å komme ut, men at man til slutt tør å si det til partner fordi man stoler på personen etter mange år. Og ikke noe spesielt behov for å leve det ut. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.2.2024 den 18.54):

Må mannen din skjule sin bi-side Overfor deg og hadde du gått i fra han om du fant ut han innerst inne kunne tenkt seg å suge kuk?

Anonymkode: aa3c6...043

Det ville da gått under utroskap, da får han heller være single så han har mulighet til å gjøre som han vil. 

Anonymkode: 30ee3...fb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det ville da gått under utroskap, da får han heller være single så han har mulighet til å gjøre som han vil. 

Anonymkode: 30ee3...fb3

Så tanker og fantasier er utroskap? 🤔

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke noe galt i å være bi, eller homo, eller veksle på det. Det beste hadde jo vært om biene samlet seg da. Forelskelse og sex går hånd i hånd. Du merker om noen har en mekanisk tilnærming til sex, at vedkommende liker menn eller damer i større grad etc. Litt kjøligere klima, for å si det sånn.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Blåjojo skrev (På 5.2.2024 den 21.10):

Nei det hadde han ikke trengt. Jeg liker en mann som kan snakke om alt, og som gjerne er ærlig om sånne ting, så hadde selvfølgelig ikke gått ifra han. Mulig jeg heller hadde oppfordret han til å utforske den litt.

Så mange tabuer som egentlig burde komme fram i lyset. 

Det er vel når ting føles som skam at det kan føre til at det værste kommer fram i folk. Jeg er ikke bi eller homo. Men estetisk sett synes jeg en mann kan se fin ut og synes en fin penis til og med er en vakker ting. 

Men der går grensen for min del. Er altfor glad i dere vakreste av alle skapninger.. kvinner <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det må han ikke. Synes ingen skal skjule slike ting, men er man i forhold må man jo være trofast. Men noen ganger i året lever vi ut denne siden der vi finner en mann som han kan ha sex med mens jeg er med, utrolig pirrende...helt vilt

Anonymkode: 9f3f6...3ee

• Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
On 2/8/2024 at 3:24 PM, AnonymBruker said:

Nå er jeg en lesbisk kvinne da, men om jeg hadde vært en hetero kvinne og jeg fant ut at mannen min var bifil, så hadde det vært en stor turn-off. Det er også en stor turn-off for meg med bifile kvinner. Bifile mennesker virker utrolig vinglete, som om at de aldri er 100% fornøyde med det kjønnet de er med fordi de føler de går glipp av hva som er på den motsatte siden av gjerdet. Det skaper en ekkel usikkerhet i forholdet - en usikkerhet jeg tenker er helt naturlig og fair. 

Jeg synes ikke det er bifobisk. Eller, kanskje det er det. Men bifile må finne seg i at ikke alle er interesserte i en som tenner og/eller forelsker seg i begge kjønn. Da er jo automatisk nærmest hele verdensbefolkningen datingpoolet ditt.

Anonymkode: b4e31...bcf

Ah usikkerhet er så jævlig usexy. Jobb med deg selv, hilsen biseksuell.

Anonymkode: ba1d0...201

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Nei, det må han ikke. Synes ingen skal skjule slike ting, men er man i forhold må man jo være trofast. Men noen ganger i året lever vi ut denne siden der vi finner en mann som han kan ha sex med mens jeg er med, utrolig pirrende...helt vilt

Anonymkode: 9f3f6...3ee

Hmm du er med men de har sex? Ser på da eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg snakket med 20-30 damer om dette de senere årene, og noen få av disse synes det er interessant og spennende med menn som vil utforske med andre menn. Det er liberale og åpne damer.

Men:
Det store flertallet (rundt 2/3) sier mer eller mindre rett ut at de ikke ønsker en biseksuell mann, at det er turnoff - og at de ikke kan være med en mann som tenner på menn.

Tror det er ganske store forskjeller mellom kvinner og menn her. Kan ikke tenke meg at så mange menn synes en biseksuell kvinne er turnoff - snarere tvert om.

Anonymkode: 818c7...592

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.2.2024 den 13.01):

Typen min er bi. Han innrømmet det ganske tidlig. Vi ble enig om at han skulle ha sex med en mann mens jeg så på. Det gjorde vi, det er det sykeste jeg har opplevd, herreguuuud for noen orgasmer typen min fikk. Aldri opplevd en mann få sånne orgasmer, men analsex ga hinsides orgasmeopplevelser for han. Det tente oss enormt og vi har jevnelig analsex på typen med annen bifil mann🤩😍 

Anonymkode: 316e5...ee8

Jeg fantaserer om å gjøre det samme. Jeg tenner på at han er underdanig, så det har nok mest med det å gjøre. Tror det blir med drømmen da. Selv om typen er glad i å bli tatt med strapon, så er jeg ganske sikker på at han ikke vil ha den ekte varen.. 

Men nei, han hadde ikke trengt å skjule noe. 

Anonymkode: 45ec2...513

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...