Bokormsen Skrevet 19. mars 2024 #101 Skrevet 19. mars 2024 Skjønner godt at kvinner ikke liker det, innebærer en enorm risiko for kjønnssykdommer og til og med HIV for homofile menn, så jeg forstår godt skepsisen. 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2024 #102 Skrevet 19. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 5.2.2024 den 18.59): Jeg ønsker en hetero mann som liker å være mann og er det med stor M. En mann som er bifil faller dermed så langt fra mine preferanser at da hadde forholdet tatt slutt for jeg hadde mistet hele lysten, rett og slett. Hvis jeg hadde en mann som ville suge kuk så kunne vi skilt oss, vært venner og så kunne han levd som han ønsket. Anonymkode: 31935...993 Jeg skjønner at du velger å være anonym med en slik kommentar.. En mann med M må vel først og fremst være ærlig mot de rundt seg? Anonymkode: 69b26...910
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2024 #103 Skrevet 19. mars 2024 Bokormsen skrev (17 minutter siden): Skjønner godt at kvinner ikke liker det, innebærer en enorm risiko for kjønnssykdommer og til og med HIV for homofile menn, så jeg forstår godt skepsisen. Det innebærer selvfølgelig ikke noe større risiko å ha sex mellom to menn. HIV er ikke lenger et tema for de informerte.. Det er nor man innfører risikofylt sex som ukjente og mage partnere uten beskyttelse etc man forhøyet risiko for sykdommer. Anonymkode: 69b26...910
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2024 #104 Skrevet 19. mars 2024 Nei det må han ikke. Men uavhengi av om han fantaserer om å suge kuk eller slikke fitte, forventer jeg at det er endel av fantasien nå, når vi lever i et monogamt forhold. Jeg anser ikke at fordi han er BI må han få suge kuk i tilegg til å være gift med meg. Det er ikke sånn å være BI fungerer. Han kan tenne på/forelske seg i samme kjønn, men det er jo ikke en del av hverdagen nå. Annet enn i fantasi og lek. Anonymkode: eb564...517 1
Bokormsen Skrevet 19. mars 2024 #105 Skrevet 19. mars 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det innebærer selvfølgelig ikke noe større risiko å ha sex mellom to menn. HIV er ikke lenger et tema for de informerte.. Det er nor man innfører risikofylt sex som ukjente og mage partnere uten beskyttelse etc man forhøyet risiko for sykdommer. Anonymkode: 69b26...910 Det er helt feil, langt høyere forekomst av stort sett alt av seksuelt overførbare sykdommer blandet homofile menn. Gonore er snart ikke mulig å behandle grunnet resistent og det florerer i homofile miljøet. artikkel fra i dag https://www.nrk.no/sorlandet/gonore-medisin-kan-slutte-a-fungere-1.16804875 1
Gjest MarylinX Skrevet 19. mars 2024 #106 Skrevet 19. mars 2024 Han hadde ikke trengt å skjule det for meg, og jeg hadde overhode ikke sett ned på han for det. Hadde blitt nysgjerrig! Jeg hadde forventet ærlighet om han hadde hatt ønske om å leve ut noen sider ved det, men ville ikke nødvendigvis satt meg imot det. Har hatt sex med biseksuell mann og hadde overhode ikke noen tanker om at han ikke var mann «med stor M» om noen her inne liker å bruke som en betegnelse. Jeg ser ikke på det å være biseksuell/bifil/homofil som noe svakt.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #107 Skrevet 9. november 2024 Bokormsen skrev (På 19.3.2024 den 18.43): Skjønner godt at kvinner ikke liker det, innebærer en enorm risiko for kjønnssykdommer og til og med HIV for homofile menn, så jeg forstår godt skepsisen. 😩 Anonymkode: aa3c6...043
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #108 Skrevet 9. november 2024 Jeg forventer uansett at han ikke er utro så hvor er problemet? Anonymkode: e5806...754
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå