Gå til innhold

Gift ved første blikk (2024)

refill

Anbefalte innlegg

Måneskinn skrev (34 minutter siden):

Og så er det rart å se at før middagen så flørter han så innmari med Alex, så hva er det for noe?  Litt sånn "jeg vil egentlig ikke ha deg, men når du ikke vil ha meg heller så vil jeg ha deg allikvel.." .... merkelig greie.

Helt sprøtt å se på, i alle fall for oss som så det skiftet skje på noen minutter 😅 Får egentlig håpe det handler mer om commitment issues enn at han vil jakte, for det der av/på opplegget er virkelig ikke greit. 

Måneskinn skrev (37 minutter siden):

Jeg blir fortsatt oppgitt over Cathrin som sier at "jeg vil bare ha det koselig hele tiden" ... altså hva slags virkelighetsflukt er det hun søker da?? 

Verste er jo at hun tydeligvis ikke kan diskutere, utforske eller kommunisere på en "normal" måte en gang (tilsynelatende). Jeg er så nysgjerrig på hva som har skjedd med henne. Jeg klarer bare ikke å forstå at noen kan leve i en slik rolle, men hvem vet. Lurer på hvordan hun er på privaten med venner. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Elendig casta og sesong!! Er ikke så veldig spent på siste episode for å si det sånn….

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dette med at de fikk trekke seg (ta av ringene) utenfor "fellessamlingene", har det vært gjort før? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, refill said:

Men dette med at de fikk trekke seg (ta av ringene) utenfor "fellessamlingene", har det vært gjort før? 

Nei, det tror jeg ikke har skjedd før. Ikke som jeg kan huske i hvert fall.

Lurer på hvordan de skal klare å fylle to episoder til? Makan til kjedelig sesong. Tror neppe det blir noen par i år, så de kunne like gjerne halvert episodene og vist noe mer interessant.

Alex og Martin har vel allerede "spoilet" på sosiale medier, at de ikke er et par.....selv om det kanskje ikke er noe å spoile.

Ang. Johannes og Victoria, så opplever jeg Johannes litt snodig. Skal være gentelman å dra ut stolen for henne osv, men hva med å bare oppføre seg normalt? Han virker så stiv. Tar seg selv litt for høytidelig.

Hadde jeg hatt en dame som Victoria, hadde jeg "pinnholdt" på henne og virkelig gått all in. Men, det er lettere sagt enn gjort. Håper de klarer seg begge to, uansett hva de finner ut av.

Endret av Mollebolle
rettet skrivefeil
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ble det i alle fall de to best matchede parene som holdt ut lengst.  Jeg er ikke akkurat imponert over ekspertene, men de er jo begrenset til de deltakerne som faktisk melder seg på, eller blir invitert med.

Rie/Simen og Sandra/Trond var dømt til å mislykkes.  Denne ideen om at energiske folk trenger en partner som roer dem ned, og rolige folk trenger en partner som drar dem opp, akkurat på dette tror jeg like barn leker bedre.  En slags mellomting ble ingen av partene fornøyd med.  Nå virket det som spesielt Rie var med på dette nesten mot sin vilje også.

Med Richard og Noual ville det smelle - enten i positiv eller negativ retning. Det var faktisk godt å se at begge skrev "dra", for de var til tider slitsomme å se på.

Jeg tror Remi fint kunne passet til en romantisk, sensitiv og litt sart partner, men her er jo problemet at Cathrin ikke skulle blitt castet overhodet.

• Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grüner skrev (12 timer siden):

Han var med i Love Island for noen år siden og da ble han jo raskt fysisk med Nora.

Hvem ble fysisk? :klo:  Link eller bilder hadde vært fint her. Jeg tror det ikke før jeg får se det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, Sissy33 said:

Så ble det i alle fall de to best matchede parene som holdt ut lengst.  Jeg er ikke akkurat imponert over ekspertene, men de er jo begrenset til de deltakerne som faktisk melder seg på, eller blir invitert med.

Rie/Simen og Sandra/Trond var dømt til å mislykkes.  Denne ideen om at energiske folk trenger en partner som roer dem ned, og rolige folk trenger en partner som drar dem opp, akkurat på dette tror jeg like barn leker bedre.  En slags mellomting ble ingen av partene fornøyd med.  Nå virket det som spesielt Rie var med på dette nesten mot sin vilje også.

Med Richard og Noual ville det smelle - enten i positiv eller negativ retning. Det var faktisk godt å se at begge skrev "dra", for de var til tider slitsomme å se på.

Jeg tror Remi fint kunne passet til en romantisk, sensitiv og litt sart partner, men her er jo problemet at Cathrin ikke skulle blitt castet overhodet.

Bare en tanke...

Kunne Rie/Trond og Sandra/Simen vært bedre matcher? Det er jo ikke til å stikke under en stol at Rie nesten forhåndsdømte Simen utfra utseende. Og gitt at Sandra ville ha en mann som tok litt mer initiaitv osv, så kunne gjerne Simen passet henne bedre rent personlighetsmessig? Vi kan jo drodle til vi er blå i hodet...gleder meg til siste episode er vist. Lei hele greia 🙈

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mollebolle skrev (1 time siden):

Bare en tanke...

Kunne Rie/Trond og Sandra/Simen vært bedre matcher? Det er jo ikke til å stikke under en stol at Rie nesten forhåndsdømte Simen utfra utseende. Og gitt at Sandra ville ha en mann som tok litt mer initiaitv osv, så kunne gjerne Simen passet henne bedre rent personlighetsmessig? Vi kan jo drodle til vi er blå i hodet...gleder meg til siste episode er vist. Lei hele greia 🙈

Jeg er også lei. Gleder meg til det er over 😂

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mollebolle skrev (1 time siden):

Bare en tanke...

Sandra og Simen, kanskje, men ikke Rie og Trond; det hadde blitt enda verre enn Sandra og Trond. 

Før var det bare 4 par og da var det også færre episoder. Det var bedre enn nå hvor de har hele 6 par de skal følge og da blir det altfor mange episoder. Færre par, færre episoder og bedre klipp pg mer «normale» folk hadde jeg ønsket meg; ikke sånn som i fjor og i år. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Hvem ble fysisk? :klo:  Link eller bilder hadde vært fint her. Jeg tror det ikke før jeg får se det...

IMG_6224.thumb.jpeg.36d237d8a7561f52837de85c115549d6.jpeg

De ble sammen på Love Island, ble samboere, forlovet og kjøpte felles hund og var sammen i nesten to år, så Johannes har ikke alltid vært treig på avtrekkeren.

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men sa ikke Martin sist gang også at han skal dra? Da burde vel han ha levert ringen? Sier du net to ganger så leverer man ringen vel? Alex fortjener en så mye bedre. Martin va vel mye ustabil 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grüner skrev (1 time siden):

De ble sammen på Love Island, ble samboere, forlovet og kjøpte felles hund og var sammen i nesten to år, så Johannes har ikke alltid vært treig på avtrekkeren.

Jepp! Husker han derifra, han va veldig tiltrukket av Nora ja. Hu Victoria er for god for han! 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Mollebolle said:

Bare en tanke...

Sandra går for gutter av typen Johannes, så hun hadde nok ikke fått det til.å funke med noen av de to. Hun liker å ha mye på gang og trenger nok noen som kan henge med på hennes energinivå.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

thricane skrev (På 1.5.2024 den 17.39):

Det er noe veldig offer over det her 🤔 Selvutnevnt offer. 

Om noen vil gå i Rosa, kalle seg fe, vente med sex (selvfølgelig har alle rett til å ta det valget selv) og spise kun frukt. Altså, gjør nå det, bryr meg lite om hva og hvordan andre ønsker å være. Men det jeg misliker, som jeg synes kommer frem i samtalene de to har, er hvordan hun snur over til at Remi er problemet om han ønsker å snakke om noe hun ikke vil. Men slik jeg ser, møter han dette slik en hver kvinne ønsker, interesse, omsorg og respekt. Måten han håndterte samtalen rundt sex er rene årets tv-øyeblikk som burde være obligatorisk for unge menn å se. Slik gjør du det 😅 Der var det hun som hadde noe på hjertet og han lyttet og forstod. 

Jeg stusser litt når hun fremstiller at han graver, rene forhøret. Hver gang han ønsker å snakke om noe, kommer tårer og hulking. Meg meg meg. Jeg tolker det som veldig manipulerende. Mulig jeg tolker feil og det er kun meg. Men det har blinket rødt for min del en god stund nå altså. Håper han finner noen som gir han også litt plass og oppmerksomhet, det der synes jeg ikke han fortjente. 

Nå har hun fjernet de Instagram-innleggene sine. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nonish91 skrev (1 time siden):

Men sa ikke Martin sist gang også at han skal dra? Da burde vel han ha levert ringen? Sier du net to ganger så leverer man ringen vel? Alex fortjener en så mye bedre. Martin va vel mye ustabil 

Nei, han endte på bli sist, men var veldig i tvil. Han er veldig vanskelig å forholde seg til for en partner. Etter alt han opplevde i barndommen trenger Alex trenger en trygg og stabil partner, ikke en sånn hot’n cold fyr som Martin.

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nutz skrev (1 time siden):

Sandra går for gutter av typen Johannes, så hun hadde nok ikke fått det til.å funke med noen av de to. Hun liker å ha mye på gang og trenger nok noen som kan henge med på hennes energinivå.

Johannes er opptatt av trening, kosthold og muskler, så der har jo han og Sandra noe til felles, men bortsett fra det, tror jeg ikke det hadde vært noen bra match. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Grüner skrev (5 timer siden):

De fleste som har deltatt på den type reality er typisk litt høy på seg selv 😬

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nutz skrev (4 timer siden):

Tenker du mest utseendemessig da? For jeg får absolutt ikke inntrykk av at Johannes kunne greid å henge med på Sandras energinivå 😅 Han virker veldig stiv og kontrollert i mine øyne. Treningssenter-muskler ja, men ikke noen energibunt ellers tror jeg 😆

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er interessant å se på at Martin virker å være den som blir mest følelsesmessig berørt av alt som skjer med de andre parene (i par-seremoniene, på middagene), men så virker det også som han enten ikke har - eller ikke tør å ha - kontakt med sine egne følelser på personlig plan.

Alex virker så snill og god, og det er vondt å se han bli «brutt ned» av Martins oppførsel. Samtidig tror jeg heller ikke Martin oppfører seg sånn med vilje, og jeg tror han oppriktig ønsker Alex godt. Men Martin har kanskje noen indre demoner han må jobbe med før han kan fungere i et forhold.

Endret av 5by5
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5by5 skrev (9 minutter siden):

Syns det er interessant å se på at Martin virker å være den som blir mest følelsesmessig berørt av alt som skjer med de andre parene (i par-seremoniene, på middagene), men så virker det også som han enten ikke har - eller ikke tør å ha - kontakt med sine egne følelser på personlig plan.

Det skulle ikke forundre meg om han har vært i et forhold med psykisk eller fysisk vold tidligere, og at han kanskje til og med ser noe i Alex som av og til minner han om dette (det kan være noe så lite som visse blikk, små ord, fakter, stemmebruk, bevegelser).

Alex virker så snill og god, og det er vondt å se han bli «brutt ned» av Martins oppførsel. Samtidig tror jeg heller ikke Martin oppfører seg sånn med vilje, og jeg tror han oppriktig ønsker Alex godt. Men Martin har kanskje noen indre demoner han må jobbe med før han kan fungere i et forhold.

Moren hans sa i alle fall at han har forpliktelsesangst.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...