Zenhouse Skrevet 25. april #621 Del Skrevet 25. april (endret) Million skrev (57 minutter siden): Måtte google dette mennesket (har ikke sett Gift ved første blikk) og da kjente jeg henne igjen. Hun var med i en runde av Charterfeber, de folkene som blir filmet på tur til Gran Canaria. Jeg husker ingen andre, men henne husker jeg, fordi hun var rett og slett smårar. Snakket med babystemme og sa hun var en sommerfugl eller noe, helt merkelig atferd. Hun reiste sammen med en fyr som var venn bare, eller var det en slektning? Uansett husker jeg den rare oppførselen hennes og babystemmen, og at hun begynte å gråte fordi hun så sommerfugler og følte seg som en sommerfugl selv. Noe sånt var det hun sa og så gråt hun. Noen andre som husker henne fra CharterFeber? Hun reiste med broren sin. Hun var også med i en reality-konkurranse på Amazon Prime ( good luck guys) , der hun vant en pengepremie , med en partner. Hun var også med på Cash/date som gikk på Viafree. Der vekket hun oppsikt med utalelsene sine om at hun var fruktianer. Endret 25. april av Zenhouse 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 25. april #622 Del Skrevet 25. april 46 minutter siden, Zenhouse said: Hun reiste med broren sin. Hun var også med i en reality-konkurranse på Amazon Prime ( good luck guys) , der hun vant en pengepremie , med en partner. Hun var også med på Cash/date som gikk på Viafree. Der vekket hun oppsikt med utalelsene sine om at hun var fruktianer. Hun er bare interessert i å være på tv altså 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 25. april #623 Del Skrevet 25. april Nutz skrev (12 minutter siden): Hun er bare interessert i å være på tv altså Historikken tilsier det. I tillegg har hun studert metode-skuespill, følgende er hentet fra hjemmesiden hennes fra den gang hun jobbet som fotomodell: I am a fully educated film actor at the Norwegian Acting Institute as well, where we had a lot of focus on Method Acting. Playing different characters in movies is important to me, since I have experienced a lot in life and feel I have a story to tell, something I like to put into a character. I have also traveled a lot around the world, which has given me a lot of life experience. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leonaen Skrevet 25. april #624 Del Skrevet 25. april Huttetutt skrev (På 23.4.2024 den 21.26): Kjærlighetsfeen virker lettere psykisk utviklingshemmet, hun er som et barn og burde aldri vært castet til dette! Hvem tenner på henne? En pedofil? En på samme mentale nivå? Det er ugreit å si 😡 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elsker sjokolade Skrevet 25. april #625 Del Skrevet 25. april Million skrev (2 timer siden): Måtte google dette mennesket (har ikke sett Gift ved første blikk) og da kjente jeg henne igjen. Hun var med i en runde av Charterfeber, de folkene som blir filmet på tur til Gran Canaria. Jeg husker ingen andre, men henne husker jeg, fordi hun var rett og slett smårar. Snakket med babystemme og sa hun var en sommerfugl eller noe, helt merkelig atferd. Hun reiste sammen med en fyr som var venn bare, eller var det en slektning? Uansett husker jeg den rare oppførselen hennes og babystemmen, og at hun begynte å gråte fordi hun så sommerfugler og følte seg som en sommerfugl selv. Noe sånt var det hun sa og så gråt hun. Noen andre som husker henne fra CharterFeber? Husker henne fra Charter feber. Hun reiste sammen med broren sin. Han var flau over henne flere ganger. Husker også det med sommerfuglene. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 25. april #626 Del Skrevet 25. april Elsker sjokolade skrev (11 minutter siden): Husker henne fra Charter feber. Hun reiste sammen med broren sin. Han var flau over henne flere ganger. Husker også det med sommerfuglene. Hva het han? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elsker sjokolade Skrevet 25. april #627 Del Skrevet 25. april (endret) Grüner skrev (8 minutter siden): Hva het han? Odin. Endret 25. april av Elsker sjokolade 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanja2345 Skrevet 25. april #628 Del Skrevet 25. april Ser ikke ut som hun er så redd for å vise seg frem da….bilde på åpen Instagram fra 2018 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 25. april #629 Del Skrevet 25. april Vanja2345 skrev (56 minutter siden): Ser ikke ut som hun er så redd for å vise seg frem da….bilde på åpen Instagram fra 2018 Det forteller jo litt... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The_marsmallowlady Skrevet 25. april #630 Del Skrevet 25. april Cathrin er komplisert. Tror ikke hun er psykisk utviklingshemmet, men det finnes et par andre diagnoser. Men det skal jeg ikke spekulere i. Hun har nevnt på tiktok at hun ble lei av dette modellivet sitt og at andre hele tiden fortalte henne hva hun skulle være. Så jeg regner med at hun har testet flere grenser for å finne ut hvem hun er - og gjør et lite spill for å se hvor langt hun kan dra det. Hun kan gjerne være kjærlighetsfe for min del. Det plager ikke meg. Å være aseksuell - eller bare være mer interessert i en god relasjon fremfor sex ser jeg heller ikke noe galt i å være. Remi er en voksen mann som har gjennomgått mye her i livet - så klart han vil satse og prøve på noe som kan bli bra til slutt. Så jeg tror at han fint kan ta sine egne valg , akkurat som alle andre mennesker her i verden. Remi er en flott fyr, som er tålmodig og som til tider kan være oppgitt som alle andre. Hans valg - er hans valg. Det er ikke alt vi skal skjønne med andres valg eller meninger. Utad så synes jeg at de to her kan skape noe fint sammen. Respekt og enighet, å vokse sammen, være åpen og ærlig - og åpen for utfordringer er bare bra i et forhold. Vi ser ikke 100% av Cathrin, kun det vi har sett i media. Mtp forholdet de har seg i mellom, så beviser det bare det faktum at det skjer også mye bak kameraet. Virker som at Cathrin fikk noe å tenke på ift sin seksualitet, og det virker som at det løste seg litt når hun åpnet seg for Remi. Hun fikk et helt annet blikk og slapp han mer innpå seg. Fordommer er en dum ting - særlig når det kommer til å bedømme andre kun basert på det man ser. Vi må prøve å forstå mer og ha et åpent sinn - og tro på at enkelte mennesker tør å være seg selv og prøver å være ekte. Ja, Cathrin spiller nok en karakter, men jeg tror det ligger mye mer sårbarhet bak enn vi tror. 13 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 26. april #631 Del Skrevet 26. april Vanja2345 skrev (8 timer siden): Ser ikke ut som hun er så redd for å vise seg frem da….bilde på åpen Instagram fra 2018 Men så vi ikke et klipp fra neste episode der hun sier at Remi ikke kan se trusene hennes?! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 26. april #632 Del Skrevet 26. april 53 minutter siden, CrazyCatLady2500 said: Men så vi ikke et klipp fra neste episode der hun sier at Remi ikke kan se trusene hennes?! Jo, det henger ikke på greip. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. april #633 Del Skrevet 26. april En liten omvei her, men jeg syns det er snodig...i beste fall. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
klarinetta Skrevet 26. april #634 Del Skrevet 26. april (endret) Kålrota skrev (På 9.4.2024 den 6.12): Selvfølgelig ikke og hun har all rett til å dette de grensene. Det er bare måten det gjøres på som er litt underlig, på en måte. Hun er jo i beste fall ganske utydelig. (Edit: ser at all sitert tekst ikke ble med! Men det handler altså om Cathrin og hennes beskjed til Remi at det kan hende han har fått en kone som han aldri kommer til å få ha sex med) Mitt innspill ang dette er at hun melder seg på et program der man skal gifte seg for livet (vel, ikke egentlig da, men you know 😅) som i bunn og grunn betyr at hun kan fange et annet menneske i et livslangt ekteskap uten at de er klar over det. Om man skal ta premisset om ekteskap 100% på alvor, er det faktisk et overgrep mot en annen person. Endret 26. april av klarinetta 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. april #635 Del Skrevet 26. april En til, så skal jeg gi meg. Syns her at det virker veldig som skuespill og ja, stemmen er innimellom en helt vanlig stemme. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 26. april #636 Del Skrevet 26. april Etter å ha sett de videoene, gjør jeg meg noen tanker om hva som egentlig foregikk da hun jobbet som modell. Som om noe skjedde over natten. Vet også at i den bransjen florerer det av substanser. Ikke helt bra, og noen kan ta langvarig skade… 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. april #637 Del Skrevet 26. april Så måtte jeg bla meg bakover på instaen hennes og du verden, du verden; en helt annen dame jo. Har mannen sett de bildene mon tro? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The_marsmallowlady Skrevet 26. april #638 Del Skrevet 26. april Motelvibes skrev (3 timer siden): Etter å ha sett de videoene, gjør jeg meg noen tanker om hva som egentlig foregikk da hun jobbet som modell. Som om noe skjedde over natten. Vet også at i den bransjen florerer det av substanser. Ikke helt bra, og noen kan ta langvarig skade… Tror nesten du er inne på noe her. Mange kan være et seksuelt/frigjort vesen - inntil en viss handling. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 26. april #639 Del Skrevet 26. april Motelvibes skrev (3 timer siden): Etter å ha sett de videoene, gjør jeg meg noen tanker om hva som egentlig foregikk da hun jobbet som modell. Som om noe skjedde over natten. Vet også at i den bransjen florerer det av substanser. Ikke helt bra, og noen kan ta langvarig skade… Ja Guri land, der har det skjedd noe. Ser hva hun skriver på de siste bildene før hun blir rosa, antyder at noe har skjedd. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballfluen Skrevet 26. april #640 Del Skrevet 26. april Mollebolle skrev (På 23.4.2024 den 9.31): Det var tydelig en upopulær mening, når jeg skrev at Cathrin ikke burde vært castet til dette programmet. Det er helt klart at hun har noen big issues som burde vært ordnet opp i før en slik deltakelse. A-seksuell eller ikke, men når du ser på deg selv som en kjærelighets-fe, så er det noe som skurrer. Hele dama er snodig. Nesten på grensen til stakkarslig. Ja, hun har livets rett, så dere trenger ikke å komme med den. Hun har til og med rett til å finne kjærligheten. Men, for en gangs skyld er jeg enig med Erlend Elias. Å "ekspertene" har bommet kraftig! Hun har definert seg selv som demiseksuell. Men det stemmer ikke med oppførselen hennes. Demiseksuelle trenger å være emosjonelt investert for å tenne seksuelt, det at hun sier at hun elsker Remi er mer enn godt nok for å tenne seksuelt. Om hun elsker ham men overhodet ikke kjenner på tenning ovenfor ham enda så er hun enten aseksuell eller ikke forelsket og interessert i ham som noe annet enn en vennskapelig. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå