Husmuse Skrevet 11. mars #221 Del Skrevet 11. mars (endret) Og jeg tror Richard og Noula passer bra sammen. Mest fordi at Richards mannemann-syn er svært overfladisk, og jeg tror han trives best hos en kritisk, detaljestyrende og sjefete dame som får han til å konstant forbedre seg. Han er trossalt en millitærsønn. Johannes og Victoria er så søte. Trond og Sandra er en elendig match. Fikk vondt av å se skuffelsen til Sandra denne episoden. Jeg hadde vært skuffet selv. Endret 11. mars av Husmuse 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gurka Skrevet 11. mars #222 Del Skrevet 11. mars Happylife82 skrev (1 time siden): Ble overrasket i dag. Cathrin prater normalt når de var og skulle trene. Hun virket helt normal! Plutselig normalt stemmeleie, normal uttale, normale reaksjoner. Ikke noe av det tilgjorte, pusete, falske. Jeg er overbevist, og har vært det fra dag én, om at dette spake kjærlighetsfegreiene bare er skuespill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 11. mars Forfatter #223 Del Skrevet 11. mars Happylife82 skrev (5 timer siden): Ble overrasket i dag. Cathrin prater normalt når de var og skulle trene. Hun virket helt normal! Kom for å kommentere det samme. Cathrin bryter fullstendig ut av karakter! Interessant å se! 19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 11. mars #224 Del Skrevet 11. mars (endret) Spoiler Ble mest 'sjokkert' over hvor mye og lenge N maste/gnålte over at 'det var første gang' at R hadde ordnet mat til henne da han laget i stand hamburger til henne i parken - OG han hadde jo laget grøt til henne samme morgen.... Endret 11. mars av Lawyam 22 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 11. mars #225 Del Skrevet 11. mars Er det ny episode? Hvor ser dere den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 11. mars #226 Del Skrevet 11. mars Husmuse skrev (6 timer siden): Hvis jeg var eksen til Richard hadde jeg kost meg veldig med hvor mye han får kjørt seg med Noula😅 Det er jo ikke slik at alle hater eksen sin, da. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 11. mars #227 Del Skrevet 11. mars Zenhouse skrev (3 timer siden): Er det ny episode? Hvor ser dere den? Discovery+. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 11. mars #228 Del Skrevet 11. mars Sandra og Tronds bidrag til grillfesten er en rå løk - det var jammen et «raust» bidrag til grillfesten 😳. Det er jo bare flaut smålig. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadine Skrevet 11. mars #229 Del Skrevet 11. mars Hva slags rase er hunden til Johannes? 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julebrunost Skrevet 11. mars #230 Del Skrevet 11. mars Richard har veldig oppførsel som en høytfungerende autist som maskerer. Ikke rart Noula blir trigget, hun senser at det er noe, uten å klare å sette fingeren på hva. Og ikke rart Richard ikke klarer å stoppe når Noula sier stopp. Han prøver hardt å fremstå selvsikker, men fremstår heller klysete. Mens han er usikker på hvordan han skal te seg, og prøver så godt han kan etter et bilde han har av hvordan «menn og kvinner skal være». Rart ikke dette ble stoppet, for dette er jo bare vondt for begge to. 2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet 11. mars #231 Del Skrevet 11. mars Jeg liker Richard, jeg. Begynner å skjønne litt hvordan han er og tenker - og at han har en litt rar sans for humor. Naoual er mykere nå og det er fint, da tror jeg det er lettere for han å mykne litt og. Veldig fint at Martin og Alexander fikk tatt den praten, og utrolig bra at Martin tar en avstikker til Køben. Sagt det før, jeg tror han trenger litt mer luft rundt seg. Noen av de situasjonene vi ser virker så innmari stillestående, slik som kaffen til morran i episoden i kveld. Er ikke naturlig å sitte sånn, vel. Skjønner at det er mye pga tv og sånn, men allikevel. Har fortsatt håp for dem. Sandra og Trond... nei. Altså, skal hun henge seg opp i at han ikke kan koke egg og ikke skjære løk slik hun liker at det blir skjært? Jeg har eggkoker btw, og lever godt med det Meget interessant at Cathrin nå hadde normal stemme! Det føles mer som henne. Men de får ting å jobbe med ser det ut til.. Rie er like usjarmerende som før (sorry altså, men hun er så platt i mine øyne) og det klippet vi ser for neste uke - jeg gleder meg til å se konteksten der. Men min umiddelbare tanke er: her er du med på et reality show. Du ser en person for aller første gang. Begge er dritnervøse (hun var jo så nervøs at hun vurderte å trekke seg rett før....) og vet ikke hva de går til. Han sier noe fint om håret hennes, og DET er ille i hennes øyne?? Altså, jeg har ikke ord. I den settingen der kan man da ikke styre hva man sier, vel? Nei, som sagt det skal bli fint å se hele konteksten på det der. Men Simen fortjener mer enn han får fra henne. Victoria og Johannes, kan dere ikke være så snill å snakke om følelser? Eller i det minste hva dere trenger? Er dere bevisst på kjærlighetsspråk?? Gurimalla, der er det mye overflate. Pene folk, men jeg vil vite hva de har inni seg og hva de tenker og føler. Potensiale, men gud så kjedelig akkurat nå. 15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 11. mars #232 Del Skrevet 11. mars (endret) Trond.., aiaiai. Så vanvittig avtennende med mannebabyer. Det er ikke tøft å bare spise ferdigmat som voksen mann. Kvinner ønsker seg en partner, ikke et barn de må lage mat til og vaske etter. Dama hans, helt ok? Han hetero fyren med bart; virker skikkelig herlig! Dama hans som klager på komplement om håret, shuuut up! Hun er under middels selv og tror hun skal få en 10-er mann? Eller hva er greia? Han fra Love Island; virket veldig påtatt å kline sånn med hunden. Han tørket seg om munnen da han trodde kameraet ikke fulgte han. Dama hans; kald? De to homofile; han med bart virker herlig! Han uten bart virker litt for opptatt av at han med bart ikke er heeelt det han ser etter. Men han med bart har et utseende jeg tror de fleste kunne levd med om de ble forelsket og elsket personligheten hans, så jeg forstår ikke hva han uten bart klager over. Han uten bart burde prøve å åpne opp for å bli forelsket, så kunne attraksjonen kommet. Han med bart er en pen mann. Richard er så gammeldags. Og er en skikkelig tøffel med dårlig selvtillit, men prøver å skjule det. Mislykkes med det. Hardt. Nouval; klin kokos. Er det flere med? Husker ikke. Synes det er for få episoder når vi følger så mange par. Føler ikke vi blir kjent med deltakerne. Og da faller interessen. Endret 12. mars av Blåttvann 19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 11. mars #233 Del Skrevet 11. mars (endret) Blåttvann skrev (30 minutter siden): Trond.., aiaiai. Så vanvittig avventende med mannebabyer. Det er ikke tøft å bare spise ferdigmat som voksen mann. Dama hans, helt ok? Han hetero fyren med bart; virker skikkelig herlig! Dama hans som klager på komplement om håret, shuuut up! Hun er kanskje under middels selv og tror hun skal få en 10-er mann? Eller hva er greia? Han fra Love Island; virket veldig påtatt å kline sånn med hunden. Han tørket seg om munnen da han trodde kameraet ikke fulgte han. Dama hans; kald? De to homofile; han med bart virker herlig! Han uten bart virker litt for opptatt av at han med bart ikke er heeelt det han ser etter. Men han med bart har et utseende jeg tror de fleste kunne levd med om de ble forelsket og elsket personligheten hans. Richard er så gammeldags. Og er en skikkelig tøffel med dårlig selvtillit, men prøver å skjule det. Mislykkes med det. Hardt. Nouval; klin kokos. Er det flere med? Husker ikke. Synes det er for få episoder når vi følger så mange par. Føler ikke vi blir kjent med deltakerne. Og da faller interessen. For få episoder?? De skal jo holde på til langt ut i mai, jo 😮! Jeg synes det er altfor lenge. Jeg synes de har for mange deltakere. I de første sesongene var det ikke så mange. Jeg synes tre par hadde vært nok og så hadde de kunnet kuttet ned på antall episoder. Endret 11. mars av Grüner 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 11. mars #234 Del Skrevet 11. mars Grüner skrev (4 minutter siden): For få episoder?? De skal jo holde på til langt ut i mai, jo 😮! Åja, men jeg mente per uke. 😅 Synes en i uka er for lite til å holde på interessen når hver episode er 1 time lang og 20 min forsvinner i reklame, 10 min forsvinner i slow motion-snutter, 5 min forsvinner i å vise trafikken på Grünerløkka, 10 min brukes på å høre "ekspertenes" meninger, osv. Føler jeg bare får sett en liten snutt av hver deltaker i hver episode. Får ingen følelse av at jeg vil se mer, jeg har ikke rukket å få en seer-relasjon til deltakerne og driter litt i de og hva som skjer videre med dem. TVN prøver å klippe frempeket interessant, men som vi vet så gjøres 1 fjær til 10 høns. Som det med kubbkastingen til Richard. Alle skjønte vel at han ikke kastet på en av damene med vilje... Ble lagt opp til at han gjorde det og en voldsom oppstandelse etter kastet, med sterk musikk som underbyggende element. Men neida, det var jo ingenting i selve episoden som var dramatisk rundt denne hendelsen. Begynner å bli lei sånn opphaussing. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 12. mars #235 Del Skrevet 12. mars Blåttvann skrev (21 minutter siden): Åja, men jeg mente per uke. 😅 Synes en i uka er for lite til å holde på interessen når hver episode er 1 time lang og 20 min forsvinner i reklame, 10 min forsvinner i slow motion-snutter, 5 min forsvinner i å vise trafikken på Grünerløkka, 10 min brukes på å høre "ekspertenes" meninger, osv. Føler jeg bare får sett en liten snutt av hver deltaker i hver episode. Får ingen følelse av at jeg vil se mer, jeg har ikke rukket å få en seer-relasjon til deltakerne og driter litt i de og hva som skjer videre med dem. TVN prøver å klippe frempeket interessant, men som vi vet så gjøres 1 fjær til 10 høns. Som det med kubbkastingen til Richard. Alle skjønte vel at han ikke kastet på en av damene med vilje... Ble lagt opp til at han gjorde det og en voldsom oppstandelse etter kastet, med sterk musikk som underbyggende element. Men neida, det var jo ingenting i selve episoden som var dramatisk rundt denne hendelsen. Begynner å bli lei sånn opphaussing. Ja, de kunne godt hatt to episoder i uka i stedet for å holde på fra januar til mai med dette programmet. Og så synes jeg det blir litt for mange par å følge med på slik det er nå. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dårligbrukernavn Skrevet 12. mars #236 Del Skrevet 12. mars Happylife82 skrev (14 timer siden): Ble overrasket i dag. Cathrin prater normalt når de var og skulle trene. Hun virket helt normal! Jeg er ikke enig i at hun virker "helt normal" under noen omstendigheter... Altså, ja, hun virket NOE mer normal i siste episode, men også fortsatt påtatt og krampaktig (for meg er det mer at det pleier å være så ekstremt også, og nå var det noe mindre ekstremt). Jeg fikk også helt spader da hun sa at hun ikke var andpusten, når hun helt tydelig var det, men prøvde så hardt å skjule det (uten å lykkes). Virket også som hun hadde et veldig anstrengt ønske om å fremstå "topptrent", som hun også påstod at hun hadde vært for noen uker siden, men er du "topptrent" så forsvinner ikke formen bare SÅ fort. Topptrent er jo ikke noe man blir på kort tid eller som varer veldig kort. Topptrent er vel helst noe man er om man har trent mye over lang tid og vanligvis noe man forbinder med å konkurrere innenfor toppsjiktet av en eller flere idretter. Klart at hvis man faktisk konkurrerer i toppsjiktet av noe så kan relativt "små" ting som forkjølelser, omgangssyke, operasjoner eller influensa sette deg litt tilbake, marginene er så små der (spesielt i godt etablerte idretter), men man "raser" ikke "ut" av form heller liksom. Skal man bli værende i toppsjiktet av etablerte idretter i dag er man gjerne avhengig av litt "medvind"/flaks, eller ihvertfall å unngå sykdom/skader og slikt, om man skal kunne hevde seg i toppen over tid i de fleste idretter (særlig nå som de fleste idretter er ganske "makset" fra før), men man går jo ikke fra å være topptrent til å bare på magisk vis bli helt utrent eller strippet for hverken kondis eller muskler på bare noen uker heller. Har man vært topptrent vil man forbli godt trent ganske lenge uten trening, ettersom man da gjerne er godt "gjennomtrent" og har vært det over tid. For min del tipper jeg hun trente litt rett før programmet fordi hun skulle på tv, men hva topptrent angår tror jeg aldri hun har vært i nærheten. (Litt av det med trening er genetisk, mye er hva man har gjort over tid, noe er kosthold, noe flaks, en del disiplin og en del "consistency". Akkurat dette feltet har jeg ganske mye erfaring med ettersom jeg har konkurrert i toppsjiktet i flere idretter opp gjennom, men dessverre har jeg også vært mye syk og er også kronisk syk. Jeg er nok litt heldig med gener, men har også i stor grad blitt "reddet" av at jeg har hatt godt grunnlag, vært godt trent og aktiv hele livet, for jeg har stort sett hele livet, også tross flere år som rent ut sengeliggende, bevart ganske god form.) Med det sagt: Har absolutt ikke inntrykk av at hun noen gang har vært hverken topptrent eller trent, i det hele tatt, og hun har jo vært ganske "out there", så det hadde man jo fått med seg om det var tilfellet også. Jeg forstår til en viss grad at hun tydeligvis ønsker å fremstå som hun har vært mer trent enn hun har, men samtidig forstår jeg ikke i det hele tatt at hun ikke forstår hvor gjennomskuelig og dumt det blir med sånn som den "oppvisningen" hun hadde i dag. Jeg skjønner meg virkelig ikke på henne, skjønner hun ikke at hun driter seg ut?! I tillegg syns jeg bare det er så SYKT kleint med de to, det gjør vondt å se på syns jeg. Hun er SÅ påtatt, krampaktig og spiller, han virker helt usikker og forvirret (forståelig nok!!!). I går slo skuespillet sprekker, hun grenset neeeesten til (nesten) litt normal innimellom (kanskje ikke så veldig normal, men heller mer "mindre ekstrem" da), men samtidig syns jeg også det var over i snev av psycho å reagere sånn som hun gjorde, og noe av det ble bare for dumt. Wow altså. Ser ut som det blir både vondt, ubehagelig og kleint neste gang også, og at "idyllen" slår enda mer sprekker. Jeg kan ikke si at det ikke er forventet, da. Sykt at de kaller seg kjærester og tydeligvis har droppet "elsker" uten å ha hatt sex også...?!?! Selvsagt helt fair å ville bli kjent før man har sex, og selvfølgelig forståelig at noen foretrekker å ta en slik prosess rolig, men for meg blir det helt absurd, baklengs og gir ingen mening at de da samtidig faktisk kaller seg kjærester (også som de eneste?!) og sier at man elsker hverandre. Måneskinn skrev (2 timer siden): Jeg liker Richard, jeg. Begynner å skjønne litt hvordan han er og tenker - og at han har en litt rar sans for humor. Naoual er mykere nå og det er fint, da tror jeg det er lettere for han å mykne litt og. Veldig fint at Martin og Alexander fikk tatt den praten, og utrolig bra at Martin tar en avstikker til Køben. Sagt det før, jeg tror han trenger litt mer luft rundt seg. Noen av de situasjonene vi ser virker så innmari stillestående, slik som kaffen til morran i episoden i kveld. Er ikke naturlig å sitte sånn, vel. Skjønner at det er mye pga tv og sånn, men allikevel. Har fortsatt håp for dem. Sandra og Trond... nei. Altså, skal hun henge seg opp i at han ikke kan koke egg og ikke skjære løk slik hun liker at det blir skjært? Jeg har eggkoker btw, og lever godt med det Meget interessant at Cathrin nå hadde normal stemme! Det føles mer som henne. Men de får ting å jobbe med ser det ut til.. Rie er like usjarmerende som før (sorry altså, men hun er så platt i mine øyne) og det klippet vi ser for neste uke - jeg gleder meg til å se konteksten der. Men min umiddelbare tanke er: her er du med på et reality show. Du ser en person for aller første gang. Begge er dritnervøse (hun var jo så nervøs at hun vurderte å trekke seg rett før....) og vet ikke hva de går til. Han sier noe fint om håret hennes, og DET er ille i hennes øyne?? Altså, jeg har ikke ord. I den settingen der kan man da ikke styre hva man sier, vel? Nei, som sagt det skal bli fint å se hele konteksten på det der. Men Simen fortjener mer enn han får fra henne. Victoria og Johannes, kan dere ikke være så snill å snakke om følelser? Eller i det minste hva dere trenger? Er dere bevisst på kjærlighetsspråk?? Gurimalla, der er det mye overflate. Pene folk, men jeg vil vite hva de har inni seg og hva de tenker og føler. Potensiale, men gud så kjedelig akkurat nå. Enig i det meste av dette. Hva Victoria og Johannes gjelder virker det nesten som at begge er redd for å ta det "steget", da begge liksom har satt opp en fasade/begge har bygget murer rundt seg selv. Jeg tror begge er typer som er typisk livredd for å "tape ansikt". Synd at det kommer mellom de og hindrer de fra å komme videre, for ellers ser det jo faktisk ut til å gå ganske greit/være et visst potensiale/håp for de. Litt klein den veldig voldsomme smaskingen på hunden, haha, men også litt søtt da. Veldig enig ang. Rie. Hun er virkelig SÅ usjarmerende, ja. Sjeldent usjarmerende, rett og slett. Hun slår meg som vrang og vanskelig, og jeg føler absolutt ikke hun på noen som helst måte er av en type som har "råd" til å være det. Jeg vet ikke helt hvorfor, men jeg liker Trond litt, og syns Sandra er litt hard mot han. Jeg forstår det veldig godt, og kan til dels være enig, men samtidig er det vel bare noe ved han, som jeg ikke helt kan sette fingeren på, som gjør at jeg føler litt med han og kunne ønske hun var noe mildere mot han. Han virker jo redd henne, som egentlig også er forståelig. Hun er over i nedlatende syns jeg/hun fremstår som hun føler seg så mye bedre enn han, og det syns jeg ikke noe om, og jeg ser heller ikke noen spesiell grunn til at hun skulle føle seg bedre enn han egentlig. Hva matlaging angår: Altså, om han er happy med å spise enkel mat og fabrikata som singel, hva så liksom??! Alle trenger ikke være kokker/ha ønske om å være det heller... Selvfølgelig sært og spesielt å ikke kunne koke egg, men samtidig ser jeg ikke helt at det er det helt store problemet heller. Han virket jo også positiv til å både lære seg å lage mer mat, og tilsynelatende ønsker han å bidra og å prøve seg frem/forventer ikke at hun bare skal ta all matlaging heller (da hadde jeg forstått henne noe bedre). Det er vel noe med det at jeg tenker det finnes SÅ mange egenskaper og kvaliteter man kan ha som gjør en til en dårlig/lite attraktiv partner, eller til og med til et dårlig menneske, men at man er fornøyd med å spise fabrikata/enkel mat når man er singel er virkelig ikke blant de i mine øyne. Hva noen spiser, ikke spiser, gjør eller ikke gjør med mat før vi ble sammen er egentlig helt irrelevant for meg. Det er også det at jeg føler hun liksom leter etter feil, fokuserer på alt som er galt, gjør alt hun finner større enn det er og tillegger uviktige ting mye vekt - og totalt sett oppfatter jeg det vel mer som at hun er vrang, eller iallefall lite åpen/raus, og akkurat det syns jeg bare er merkelig og malplassert når hun faktisk er med i dette programmet. Hadde hun motvillig blitt forsøkt spleiset med Trond av venner, uten at hun hadde noe ønske om å finne en partner hadde jeg skjønt mye mer, men at hun angivelig skal ha ønsket å være med på dette programmet eller i det hele tatt ønsker en partner virker ikke akkurat åpenbart for meg. Blåttvann skrev (34 minutter siden): Åja, men jeg mente per uke. 😅 Synes en i uka er for lite til å holde på interessen når hver episode er 1 time lang og 20 min forsvinner i reklame, 10 min forsvinner i slow motion-snutter, 5 min forsvinner i å vise trafikken på Grünerløkka, 10 min brukes på å høre "ekspertenes" meninger, osv. Føler jeg bare får sett en liten snutt av hver deltaker i hver episode. Får ingen følelse av at jeg vil se mer, jeg har ikke rukket å få en seer-relasjon til deltakerne og driter litt i de og hva som skjer videre med dem. TVN prøver å klippe frempeket interessant, men som vi vet så gjøres 1 fjær til 10 høns. Som det med kubbkastingen til Richard. Alle skjønte vel at han ikke kastet på en av damene med vilje... Ble lagt opp til at han gjorde det og en voldsom oppstandelse etter kastet, med sterk musikk som underbyggende element. Men neida, det var jo ingenting i selve episoden som var dramatisk rundt denne hendelsen. Begynner å bli lei sånn opphaussing. Enig i dette! Jeg følger med på det autralske, og liker det veldig godt, men føler liksom de ikke helt får til det de prøver på tross at de åpenbart er veldig inspirert av og "wannabe" MAFS liksom. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 12. mars #237 Del Skrevet 12. mars (endret) Grüner skrev (9 timer siden): Sandra og Tronds bidrag til grillfesten er en rå løk - det var jammen et «raust» bidrag til grillfesten 😳. Det er jo bare flaut smålig. Så var det vel jammen meg mye arbeid, 'kjærlighet' og tid de la ned i å få skjært opp den løken også da så det veier vel litt opp... Endret 12. mars av Lawyam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollebolle Skrevet 12. mars #238 Del Skrevet 12. mars Rie er bare så usjarmerende og lite likandes akkurat nå. Håper virkelig at det snur...mest for hennes del, men også for Simen's del. Han fortjener noe bedre enn det har vært så langt. Trond, hva skal man si? Gjør han seg "dummere" enn han er, forå fremstå som litt klønete og søt? Noen må gi beskjed til han at det har motsatt effekt. Kutt nå opp den løken på din måte uten å måtte ha bekreftelse/veiledning fra Sandra....jeeezes. At han bestiller takeaway og gjør det enkelt i matveien når han er alene, må være lov. Det tror jeg mange single der ute gjør. Men, alt i alt, så virker fyren ganske tafatt. Dessverre altfor tafatt til at han forblir "gift" med Sandra. 16 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 12. mars #239 Del Skrevet 12. mars Mollebolle skrev (1 time siden): Rie er bare så usjarmerende og lite likandes akkurat nå. Håper virkelig at det snur...mest for hennes del, men også for Simen's del. Han fortjener noe bedre enn det har vært så langt. Trond, hva skal man si? Gjør han seg "dummere" enn han er, forå fremstå som litt klønete og søt? Noen må gi beskjed til han at det har motsatt effekt. Kutt nå opp den løken på din måte uten å måtte ha bekreftelse/veiledning fra Sandra....jeeezes. At han bestiller takeaway og gjør det enkelt i matveien når han er alene, må være lov. Det tror jeg mange single der ute gjør. Men, alt i alt, så virker fyren ganske tafatt. Dessverre altfor tafatt til at han forblir "gift" med Sandra. Inntrykket mitt av Trond startet så bra som høy, mørk og mystisk mann, men det har bare dalt nedover. Han og Sandra kunne vært en super match hvis han hadde fått mer trua på seg selv. Utseendemessig er det ingenting galt med fyren. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 12. mars #240 Del Skrevet 12. mars Synd med Martin og Alex som virket å være en så god match i starten, flørtet og lo og var så søte sammen. Nå virker jo alt med Alex å være feil for Martin og han er ikke tiltrukket av han lenger og stikker til Køben for en time-out. Synes synd på Alex. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå