Motelvibes Skrevet 5. mars #181 Del Skrevet 5. mars Men hva ser vi i klippet som viser hva som skal skje? At Richard kaster noe på «kona»? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 5. mars #182 Del Skrevet 5. mars Måneskinn skrev (2 timer siden): Syns det var fint at alle parene valgte å bli! ❤️ Men jeg reagerer litt på at f.eks både Victoria og Johannes ikke snakker om følelser og sånn.. Hva kommer det av? Skal de noengang komme videre må de jo tørre å kjenne etter og se innover, det er jo der skattene er. Tør man gå innover får man jo så mange fine stunder. Jeg ble veldig overrasket, men positivt, at Rie også valgte å bli! Men hun har en lang vei å gå, og jeg er litt frustrert over at hun ikke virker å se hvilken skatt Simen er. At han sier til henne at "reis på onsdag så får du bedre tid med familien" det er jo en gave til henne, ikke et middel for å bli kvitt henne..! Altså den usikkerheten der må hun jobbe med. Syns han ordlegger seg fint og forklarer godt hva han tenker og føler. Det er jo en slik mann man vil ha ❤️ Fint at Naoual klarte å ta litt i mot det Richard sa. Jeg liker at han komplimenterer henne og sier at her er det håp. Håper hun åpner ørene og hjertet sitt til det han sier, jeg tror det er potensiale der. Aleksander og Martin. Skjær i sjøen... Den siste teaseren der fra neste episode den sier noe om at her skjer det ting. Begge valgte å bli, og det er fint, men det er noe med Martin. Tøft at han stilles til veggs på om Aleksander er hans type.. Jeg tror at vi alle har en type i hodet vårt, men når vi blir kjent med noen på en ny måte så kan det endre seg. Tror at de har godt av en liten pause fra hverandre - få litt luft mellom seg. Virker som om de er veldig tette hele tida. Sandra og Trond. Tja... vet ikke helt der. Jeg og ble litt satt ut av at han sa at han aldri gråt... Hva skyldes det? Er det noen som bare er sånn, eller er det avstengte følelser? Jeg håper liksom de klarer seg, men spørs om de bare blir venner.. Cathrin og Remi. Altså, hvor søte går det an å bli sammen? Det der er noe helt spesielt. Og så deilig å se hans blikk på henne, han lyser varme og kjærlighet. Hun er også glad i han. Det krever en spesiell mann for å takle hennes uttalelser og erklæringer, men han gjør det fint. Men hvorfor vil hun ikke kysse enda? det er jo litt uskyldig i min bok, men vi har jo alle forskjellige preferanser. Blir spennende i neste episode og se hva som skjer. Synd med Alex og Martin som virket å finne tonen så umiddelbart den første tiden, og som liksom var det paret alle heiet på. Nå har Martin fått kalde føtter, vil ikke være så fysisk og trekker seg tilbake. Men moren hans sa at han har forpliktelsesangst og rømmer når ting blir for seriøst, så det lå vel litt i kortene. Stakkars Alex… 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollebolle Skrevet 5. mars #183 Del Skrevet 5. mars 16 minutter siden, Motelvibes said: Men hva ser vi i klippet som viser hva som skal skje? At Richard kaster noe på «kona»? Stusset også på det.....kaster virkelig Richard en kubb på "kona"? Han ser jo ikke blid ut der han står. Hvis mannen ikke kan kontrollere sinnet sitt, burde han ikke vært med. Han er jo en tikkende bombe. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 5. mars #184 Del Skrevet 5. mars Mollebolle skrev (1 minutt siden): Stusset også på det.....kaster virkelig Richard en kubb på "kona"? Han ser jo ikke blid ut der han står. Hvis mannen ikke kan kontrollere sinnet sitt, burde han ikke vært med. Han er jo en tikkende bombe. Nei, nå overdriver du og legger mer inn i det du ser enn det som faktisk skjer. De kaster kubb og han kaster for langt og damene står jo rett bak kubbene, så de har jo plassert seg veldig dumt. 12 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollebolle Skrevet 5. mars #185 Del Skrevet 5. mars 1 minutt siden, Grüner said: Nei, nå overdriver du og legger mer inn i det du ser enn det som faktisk skjer. De kaster kubb og han kaster for langt og damene står jo rett bak kubbene, så de har jo plassert seg veldig dumt. Hvis du leser hva jeg skriver, så har jeg et ? etter, altså jeg stiller et spørsmål! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magrat Skrevet 5. mars #186 Del Skrevet 5. mars Cathrin og Remi er så fluffy😍😍🦄✨ Virker som en perfekt match!😄 Det er så uskyldig, sart og vakkert 💖 Og de blikkene🙌🏼🤩 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gurka Skrevet 5. mars #187 Del Skrevet 5. mars Motelvibes skrev (2 timer siden): Men hva ser vi i klippet som viser hva som skal skje? At Richard kaster noe på «kona»? Vi ser i klippet at Rie blir truffet av en altfor høy og langkastet kubb. Ser ikke hvem som kaster akkurat den kubben, for alt er klippet og limt strategisk til å se ut som at det er Richard som kaster den. Vedder en hundrings på at vi får se noe langt mindre dramatisk i selve episoden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eleaelea Skrevet 5. mars #188 Del Skrevet 5. mars Chatrin og Remi.. hun Cathrine, har hun vært med i chaterferie serie? Å snakket om alver og dikt. Hadde med seg broren sin? Å bare rosa klær og kosedyr?? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elsker sjokolade Skrevet 5. mars #189 Del Skrevet 5. mars Eleaelea skrev (2 minutter siden): Chatrin og Remi.. hun Cathrine, har hun vært med i chaterferie serie? Å snakket om alver og dikt. Hadde med seg broren sin? Å bare rosa klær og kosedyr?? Ja, hun og broren var med der. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellie Italia Skrevet 5. mars #190 Del Skrevet 5. mars Magrat skrev (5 timer siden): Cathrin og Remi er så fluffy😍😍🦄✨ Virker som en perfekt match!😄 Det er så uskyldig, sart og vakkert 💖 Og de blikkene🙌🏼🤩 Joda, men den nesekosinga og alle kjærlighetserklæringene er litt mye kanskje Tror absolutt Cathrin er snill, men lurer litt på om hun ER sånn eller om hun prøver å spille rar. 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magrat Skrevet 5. mars #191 Del Skrevet 5. mars Ellie Italia skrev (2 minutter siden): Joda, men den nesekosinga og alle kjærlighetserklæringene er litt mye kanskje Tror absolutt Cathrin er snill, men lurer litt på om hun ER sånn eller om hun prøver å spille rar. Jeg opplever det som at hun gjør det motsatte av å spille/maskere.😊 Hun tør å være seg selv💖 3 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellie Italia Skrevet 5. mars #192 Del Skrevet 5. mars Magrat skrev (Akkurat nå): Jeg opplever det som at hun gjør det motsatte av å spille/maskere.😊 Hun tør å være seg selv💖 Det kan godt være det altså. Jeg tror absolutt ikke det er noe vondt i henne, leste at hun har blitt veldig mobbet og hetset og det er jo ikke greit. Er så glad jeg ikke er en kjent person, hadde taklet stygge kommentarer veldig dårlig. Fikk vondt av Simen i gårsdagens episode, han virker veldig snill og godhjertet ❤️ 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 5. mars #193 Del Skrevet 5. mars Ellie Italia skrev (5 timer siden): Joda, men den nesekosinga og alle kjærlighetserklæringene er litt mye kanskje Tror absolutt Cathrin er snill, men lurer litt på om hun ER sånn eller om hun prøver å spille rar. Martin så ut til å synes det var litt teit 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 5. mars #194 Del Skrevet 5. mars Grüner skrev (2 timer siden): Martin så ut til å synes det var litt teit Det fikk jeg med meg, men jeg ble heller flau på hans vegne. Cathrin og Remi er supersøte. Jeg syns Remi er mer mannemann som tør å være seg selv om er åpen om sine følelser enn de andre mennene i GVFB. 8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet 5. mars #195 Del Skrevet 5. mars dårligbrukernavn skrev (22 timer siden): Jonathan og Victoria... Altså, er de ikke oppegående nok til at de skjønner at følelser er en vesentlig grad og noe man ikke kommer utenom i kontekst til hva de er med på? Å skulle få et forhold til å fungere uten å ha eller snakke om følelser er vel en utopi... Helt enig! Spesielt når Victoria sier i starten at hun må ha en som kan snakke om følelser,ellers blir det veldig stusselig . - Husker ikke eksakt hva hun sa, men var noe i den duren. Og når de sitter i sofaen så er det ingen av dem som vil snakke om eller gå inn i følelsene. Så hva forventer de, liksom? Blir helt matt jeg. 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 5. mars #196 Del Skrevet 5. mars (endret) Måneskinn skrev (54 minutter siden): Helt enig! Spesielt når Victoria sier i starten at hun må ha en som kan snakke om følelser,ellers blir det veldig stusselig . - Husker ikke eksakt hva hun sa, men var noe i den duren. Og når de sitter i sofaen så er det ingen av dem som vil snakke om eller gå inn i følelsene. Så hva forventer de, liksom? Blir helt matt jeg. Og når de får spørsmål fra panelet hva de føler om forholdet, så er det bare «jeg vet ikke på alle spørsmål». Det blir litt fjortis-umodent av folk i 30-årsalderen å svare sånn. Endret 5. mars av Grüner 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eleaelea Skrevet 6. mars #197 Del Skrevet 6. mars bonsaijenta skrev (9 timer siden): Det fikk jeg med meg, men jeg ble heller flau på hans vegne. Cathrin og Remi er supersøte. Jeg syns Remi er mer mannemann som tør å være seg selv om er åpen om sine følelser enn de andre mennene i GVFB. Tror ikke Cathrin og Remi varer livet ut. Han kommer til å bli drittlei av at de to skal gni neser hver eneste kveld. Sånne ritualer er spesielt. Har ikke troen. 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollebolle Skrevet 6. mars #198 Del Skrevet 6. mars 31 minutter siden, Eleaelea said: Tror ikke Cathrin og Remi varer livet ut. Han kommer til å bli drittlei av at de to skal gni neser hver eneste kveld. Sånne ritualer er spesielt. Har ikke troen. Brannfakkel! Men, jeg tror Cathrin skal slite med å finne seg noen i det hele tatt. Remi er da både kjekk og oppegående, han fortjener en dame som ikke bare er til "pynt" på alle mulige måter. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 6. mars #199 Del Skrevet 6. mars Eleaelea skrev (1 time siden): Tror ikke Cathrin og Remi varer livet ut. Han kommer til å bli drittlei av at de to skal gni neser hver eneste kveld. Sånne ritualer er spesielt. Har ikke troen. Det er deres måte å bli kjent på. Et steg nærmere å være intim. Hun sa allerede første dagen at hun ikke kysser første dagen men at hun bruker litt tid. Det syns jeg bare er fint. 6 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 7. mars #200 Del Skrevet 7. mars Gurka skrev (På 5.3.2024 den 11.00): Vi ser i klippet at Rie blir truffet av en altfor høy og langkastet kubb. Ser ikke hvem som kaster akkurat den kubben, for alt er klippet og limt strategisk til å se ut som at det er Richard som kaster den. Vedder en hundrings på at vi får se noe langt mindre dramatisk i selve episoden. Definitivt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå