Gå til innhold

Gift ved første blikk (2024)

refill

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Cathrin vasker dassen, for hver gang Remi har vært der? Okei..... hun prøver seg veldig på egen markedsføring, er det barne-tv hun sikter seg inn på?

Richard er kul! Er ikke mye pjatt der, digger væremåten hans. Spent på om han gidder den bortskjemte dama

Godt Trond kom seg unna jerndama Sandra, han fortjener sååå myyye bedre.

Martin fikk seg en vekker, men dessverre så funker det ikke i lengden.

Johannes og co kjeder seg!

• Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lestisen skrev (4 timer siden):

Jeg synes Johannes virket utrolig lukket og kald i gårsdagens episode, jeg fikk vondt av Victoria. 

Han er livredd for å ikke få følelsene sine gjengjeldt. Det er de begge to, virker det som. Ikke sikkert det er noe særlig følelser, men redde er de uansett.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (5 timer siden):

Har tenkt at "Remi" må være en forkortelse for noe...hva heter han egentlig? Noen som har fått det med seg?
:klo: Hvor er hans fødeland? 

Remi er et navn det. Han heter Remi.

• Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (5 timer siden):

Har tenkt at "Remi" må være en forkortelse for noe...hva heter han egentlig? Noen som har fått det med seg?

Remi og Remy er da et navn. Han er fra Syria.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gurka skrev (På 29.4.2024 den 10.36):

"De er to skruer. To litt sånn såra kattunger som trenger en mann og som jobber masse for å kompensere at de ikke har en mann."

Richards beskrivelse av Naouals to venninner🙄

😅liker han! Det er jo mye rett i det han sier og gjør:)

• Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Irja skrev (36 minutter siden):

Han er livredd for å ikke få følelsene sine gjengjeldt. Det er de begge to, virker det som. Ikke sikkert det er noe særlig følelser, men redde er de uansett.

Ja det er trist dersom de går glipp av hverandre fordi begge er så redde, det var de jeg hadde troen på.

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gurka skrev (På 29.4.2024 den 10.36):

"De er to skruer. To litt sånn såra kattunger som trenger en mann og som jobber masse for å kompensere at de ikke har en mann."

Richards beskrivelse av Naouals to venninner🙄

Han sier rett ut hans oppfattelse av hele greia, syns det var morsomt! Men tenker han hadde så flaks med Naouals reaksjon- at hun bare lo, for hun kunne fort ha klikka også.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cathrin burde jo aldri få delta i et slikt program. Hun har jo ikke kontakt med seg selv og egne følelser. Er som hun er redd for å kjenne på de. Hun smiler og ler av alt og konstant klamrer seg fysisk til Remi, selvom det ikke passer inn i situasjonen. Hun klarer ikke være seriøst. Hun har åpenbart en personlighetsforstyrrelse med alle de umodne forsvarsmekanismene hun driver med. 

• Liker 18
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (7 timer siden):

Han er fra Syria 

Endret av Måneskinn
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter endt serie bør Cathrin fortsette i terapi hos «ekspertene». Hun har jo ingen virkelighetsforståelse og har sullet seg inn i en fantastiverden hvor alt er rosa, alt er harmoni og hvor hun er en kjærlighetsfe. Hun oppfører seg som om hun skulle vært 5 år! Det virker nesten som en slags forsvarsmekanisme hvor hun stenger ute den virkelige verden og er i den udylliske kjærlighetsverdenen sin i stedet. Dama har jo seriøse psykiske issues som hun trenger å få bearbeidet. 

• Liker 18
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har jo egentlig ikke fått sett noe av denne utspørringen Remi har drevet med for å få vite mer om Catrin. Kan det tenkes at det er litt nærgående, at han kan ha truffet punkter hun ikke makter/ønsker å utdype så raskt i et forhold. Det har vel vært nevnt i media at hun har vanskelige opplevelser bak seg, uten at jeg helt har fått tak i hva det har dreid seg om. Noe er for vondt å snakke om før man er fullstendig trygg og har kjent hverandre lenge, og kanskje ikke da en gang. Remi kan nok også ha sine traumer, som ikke gjør han helt enkel å kommunisere med. Jeg synes jo det ble raskt mye mas om det seksuelle i det forholdet, og et voldsomt oppstyr for det med trusene. Trusene mine, er ikke det jeg heller vifter mest med , og i allfall ikke de skitne , i et forhold som nylig har startet . Er heller ikke spesielt begeistret for mannens truser, de må han gjerne både vaske og rydde bort selv . Cathrin hadde jo ikke sine på et hemmelig sted, hun hadde de jo nederst i deres felles klesskap. Det med safen, tolket jeg som en spøk. Remi klager vel også på at hun vasker, han ikke får hjelpe til /hun er belærende. Men har han tatt dette opp med henne? Synes han virker ganske så nærtagende. At hun vasker hver gang han har vært på toalettet, er litt underlig, men søler han da? Hvis han ikke vasker etter seg da, hadde jeg og vasket . Ikke vet jeg, bare lufter tanker. Tenker at disse to ble koblet sammen av ekspertene, fordi de begge har litt trøblete bakgrunn/ting de strever med som kunne gjøre dem romslige og forståelsesfulle overfor hverandres issues samtidig som begge er snille og kjærlige. Synes forresten Catrin tok Remis valg om å dra forbausende bra og rolig. Egentlig trodde jeg hun ville være i full oppløsning.

Ellers må jeg jo si jeg ikke forstår meg på de fe-greiene hennes . Men jeg forstår meg heller ikke på de som er religiøse. For meg er ikke det ene mer underlig enn det andre, og en måte å takle livet og verden på når det er vanskelig . En flukt for å overleve.

• Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minerwa skrev (9 timer siden):

Vi har jo egentlig ikke fått sett noe av denne utspørringen Remi har drevet med for å få vite mer om Catrin. Kan det tenkes at det er litt nærgående, at han kan ha truffet punkter hun ikke makter/ønsker å utdype så raskt i et forhold. Det har vel vært nevnt i media at hun har vanskelige opplevelser bak seg, uten at jeg helt har fått tak i hva det har dreid seg om. Noe er for vondt å snakke om før man er fullstendig trygg og har kjent hverandre lenge, og kanskje ikke da en gang. Remi kan nok også ha sine traumer, som ikke gjør han helt enkel å kommunisere med. Jeg synes jo det ble raskt mye mas om det seksuelle i det forholdet, og et voldsomt oppstyr for det med trusene. Trusene mine, er ikke det jeg heller vifter mest med , og i allfall ikke de skitne , i et forhold som nylig har startet . Er heller ikke spesielt begeistret for mannens truser, de må han gjerne både vaske og rydde bort selv . Cathrin hadde jo ikke sine på et hemmelig sted, hun hadde de jo nederst i deres felles klesskap. Det med safen, tolket jeg som en spøk. Remi klager vel også på at hun vasker, han ikke får hjelpe til /hun er belærende. Men har han tatt dette opp med henne? Synes han virker ganske så nærtagende. At hun vasker hver gang han har vært på toalettet, er litt underlig, men søler han da? Hvis han ikke vasker etter seg da, hadde jeg og vasket . Ikke vet jeg, bare lufter tanker. Tenker at disse to ble koblet sammen av ekspertene, fordi de begge har litt trøblete bakgrunn/ting de strever med som kunne gjøre dem romslige og forståelsesfulle overfor hverandres issues samtidig som begge er snille og kjærlige. Synes forresten Catrin tok Remis valg om å dra forbausende bra og rolig. Egentlig trodde jeg hun ville være i full oppløsning.

Ellers må jeg jo si jeg ikke forstår meg på de fe-greiene hennes . Men jeg forstår meg heller ikke på de som er religiøse. For meg er ikke det ene mer underlig enn det andre, og en måte å takle livet og verden på når det er vanskelig . En flukt for å overleve.

Her er jeg helt uenig med deg. Kan aldri tenkte meg at Remi har vært spesielt nærgående når han vil vite mer om Cathrin. Det merker du på måten han snakker på generelt, her er det ikke mye aggresjon å spore. At hun sitter å sier at hun føler seg kvalt, fordi han vil vite mer om hennes tanker rundt det seksuell bl.a, det syns jeg er merkelig. Når hun har den holdningen som viker såpass mye fra det man er vant til, så må hun regne med å forklare seg. Enhver normal relasjon har et ønske om seksualitet og intimitet, og hvis det er fraværende er det jo fint å kunne snakke om hva som ligger til grunn for det. Nå kom jo terapeuten inn og hjalp Cathrin å sette ord på det, og det var veldig fint at hun snakket med han om det, men når det var gjort så var det ikke rom for spørsmål eller noe fra hans side for da ble det dårlig stemning..?  Sånn blir man jo skeptisk av.

Ang. vaskingen kan jeg tenke meg at Cathrin faller i den samme fella som mange andre damer , de vil ha kontroll og mener at de selv gjør det best og når mannen skal prøve seg så får han tilsnakk fordi han "ikke gjør det riktig" . Få menn gidder det der.

Kan godt hende han har traumer også etter alt han har opplevd, men slik han fortalte om det til Cathrin så virker det som han har jobbet godt med det, for han forteller om det med en slik ro. Tror ikke det var deres issues som var bakgrunnen for match her, men det kan jo være - hvem vet.

Hun tok vel hans valg såpass rolig for hun skjønte de siste dagene at ting hadde begynt å vakle og merket at han trakk seg unna. Hun viser da litt innsikt noen ganger, men har en vei å gå.

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kall meg kynisk, men det kan være så enkelt som at han begynte å stille spørsmål ved motivasjonen hennes ved å stille opp i programmet. Kanskje han så at bak «kjærlighets-feen som må leve  i en menneske-verden» er et menneske som målbevisst jobber for å oppnå konkrete ting - som ikke helt harmonerer med imaget. Hun tok silikon med premiepengene fra Good Luck -serien ( hvilke penger hun brukte er min antagelse, men de vokste til mer en dobbel størrelse etter innspillingen var ferdig) , og takker nå på Instagram for de mange tusen nye følgerne hun har fått etter GVGB. 
Skjermdump hentet fra hennes IG: 

IMG_3886.png

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Zenhouse skrev (26 minutter siden):

Kall meg kynisk, men det kan være så enkelt som at han begynte å stille spørsmål ved motivasjonen hennes ved å stille opp i programmet. Kanskje han så at bak «kjærlighets-feen som må leve  i en menneske-verden» er et menneske som målbevisst jobber for å oppnå konkrete ting - som ikke helt harmonerer med imaget. Hun tok silikon med premiepengene fra Good Luck -serien ( hvilke penger hun brukte er min antagelse, men de vokste til mer en dobbel størrelse etter innspillingen var ferdig) , og takker nå på Instagram for de mange tusen nye følgerne hun har fått etter GVGB. 

IMG_3886.png

Jeg tror hun både er godhjertet og ren i hjertet, men æh.. nei orker nesten ikke kommentere på det.. velkommen til verden - den er full av både ondt og godt, og det må vi alle forholde oss til.

Nå som jeg har sett litt mer av henne (prøver å forstå henne), så ser det ut som at hun har blitt avhengig av en rolle som hun har skapt. Jeg som liker å gå inn i roller og drive med teatralsk tull selv, merker av og til at det er så gøy at jeg drar den litt langt, og ikke vil gå ut av rollen. Jeg tror cathrin er normal som alle andre, men at hun har forelsket seg i en rolle som hun spiller fulltid - og at hun pga mentale forstyrrelser faktisk også klarer det. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette vedr seksualitet og Remi og Cathrin. Det handler vel i utgp ikke om at de "må ha sex", men at det for det første burde vært kommunisert at hun trolig er noe aseksuell, og dernest det faktum at hun bruker ord som "elsker" og er ekstremt fysisk. Jeg tror det er ganske normalt å se for seg at forholdet tas et skritt videre (og da mener jeg omså bare kyssing) når man "elsker hverandre" og man (hun) nærmest driver og klamrer seg til han fysisk. Det blir veldig mixed signals. 

• Liker 18
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Zenhouse said:

IMG_3886.png

Jeg kjenner mange godhjerta personer. Ren i hjertet? Er det rent å ta silikon i puppene? Rent å delta på realityprogrammer for instafame? Rent å posere halvnaken på åpne kanaler?
Det innlegget der blir for dumt. Hun er ikke noe bedre enn de andre deltagerne, eller resten av verdens befolkning. Cathrin er ikke uskyldig. Hun spiller en rolle. Hun spiller også på sex, samtidig som hun sier at hun  ikke vil ha det.
Scroll bakover på profilen hennes. Se på modellbildene. På hennes deltagelser på tidligere realityprogrammer. Ikke kom her og si at du er for god for denne verden. Du spiller spillet du og.

• Liker 17
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (5 timer siden):

IMG_3886.png

Les: naiv og virkelighetsfjern.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...